Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 16:04

Ook weer een fijne ervaring erbij!

Ik ben opzoek naar een aantal uitgaven van reclame en multimedia waaraan mijn overleden
vader heeft meegewerkt. Dus ik had een verzamelaar van Marktplaats gecontacteerd of hij toevallig
het item had wat ik zocht en of hij het wilde verkopen of iemand wist die dat deed.

Krijg ik alvast een gescande versie terug en hij gaat kijken of hij hem dubbel heeft, zoja dan stuurt hij het naar me op. Zo ontzettend blij met dit soort ontzettend aardige mensen _/-\o_ *\o/*

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 13:50

Pearlx schreef:
Ook weer een fijne ervaring erbij!

Ik ben opzoek naar een aantal uitgaven van reclame en multimedia waaraan mijn overleden
vader heeft meegewerkt. Dus ik had een verzamelaar van Marktplaats gecontacteerd of hij toevallig
het item had wat ik zocht en of hij het wilde verkopen of iemand wist die dat deed.

Krijg ik alvast een gescande versie terug en hij gaat kijken of hij hem dubbel heeft, zoja dan stuurt hij het naar me op. Zo ontzettend blij met dit soort ontzettend aardige mensen _/-\o_ *\o/*

Nou zeker: wat lief!
Tja, er bestaan echt nog wel lieve mensen op deze aardkloot! :j

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 22:35

Ik heb een beetje de balen.. Kom hier op de boktmarkt laarzen tegen die voor mij perfect zouden zijn (ik heb brede kuiten en het is maar moeilijk om een fatsoenlijke rijlaars te vinden), ook qua prijs en staat waarin ze verkeren. Verkoper is alleen al sinds november afgelopen jaar niet meer online geweest en reageert ook niet op m'n PB.... Wil je verkopen of niet? -O-
Zie ze ook niet op Marktplaats staan, helaas..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 09:53

diegene zal wel vergeten zijn dat ze een bokt account heeft :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 10:01

Ik ben er bang voor ja.. Heb maar op de email knop gedrukt, in de hoop dat ze die wel leest. En anders.. Toch maar verder zoeken.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 10:45

Ik wacht nog steeds op een betaling van een man.. vorige week mijn gegevens door gegeven en tot
op heden niks ontvangen terwijl betalingen altijd vlot lopen bij mij.

Ik ga zo maar even vragen of hij het item nog wilt anders haal ik hem van gereserveerd af.

Gister ook een man gehad die zoveel vragen stelde over een boekje dat ik maar wat foto's
heb gemaakt want ik ga toch niet elke bladzijde nakijken of het erin staat. :')

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 11:35

Hoe lang duurt verzenden met Kiala eigenlijk? Pakket is donderdag afgeleverd en sindsdien blijft ie staan op: pakket ingeleverd op kiala punt verzender, onderweg naar de ontvanger.

Is dat normaal??

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 11:42

Pfff ik had voor mijn kleine zusje een WWF knuffel gekocht op ebay die ze hier niet hebben.Was ook nog spannend met het bieden of ik het zou gaan worden, maar uiteindelijk gewonnen. Nu zegt de verkoper dat hij niet naar Europa verstuurd (terwijl er op de pagina van het product stond "ships worldwide" ) :( Heb al gezegd alle kosten te willen dekken, maar hij stuurt niet naar Europa.. Nu proberen of ik iemand in de USA kan vinden die het pakket voor mij wil ontvangen en doorsturen.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 12:19

Pearlx schreef:
Pfff ik had voor mijn kleine zusje een WWF knuffel gekocht op ebay die ze hier niet hebben.Was ook nog spannend met het bieden of ik het zou gaan worden, maar uiteindelijk gewonnen. Nu zegt de verkoper dat hij niet naar Europa verstuurd (terwijl er op de pagina van het product stond "ships worldwide" ) :( Heb al gezegd alle kosten te willen dekken, maar hij stuurt niet naar Europa.. Nu proberen of ik iemand in de USA kan vinden die het pakket voor mij wil ontvangen en doorsturen.

Wat raar zeg, zet het er dan niet bij. Dat snap ik dan weer niet hoor..

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 13:34

Renee, welke kuitmaat en voet maat heb je? Ik heb hier nog zgan petries staan! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 13:35

c_esther schreef:
Renee, welke kuitmaat en voet maat heb je? Ik heb hier nog zgan petries staan! :)

Voetmaat 39, hoogte max 44 cm en kuitmaat 41 cm. Fotoooooo! I'm curious!

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 19:21

Grrrrr frustratie :+

Had een afspraak staan over een uur met iemand van marktplaats die iets op kwam halen. Moest en zou het vandaag hebben, nou oké. Krijg ik een mailtje: "Kan het ook Donderdagavond, we gaan vanavond toch carnavallen"

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 20:06

Die kon mij dus echt de boom in :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:26

Dott schreef:
Die kon mij dus echt de boom in :o

Ik zou er zelfs een ladder bijzetten. Istie nou helemaal bezopen?
Waarschijnlijk wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:27

Er was iemand met een vraag over een Kiala-pakket. Het mijne is vorige week donderdag afgeleverd in het verzendpunt, en volgens de website ook nog steeds op weg naar ontvanger. Mij dus. Gaat inderdaad trager dan ik gewend ben van Kiala.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:34

Hier ook een kiala pakket, woensdag verzonden door webshop, vandaaf bezorgt. Tot en met vanmorgen was de status pakket is nog niet ontvangen door kiala. Vanmorgen geklaagd over de trage verzending, vanmiddag toch nog bezorgt. Hoewel volgens navraag van de webshop het pakket niet te traceren was Volgens kiala.

Gaat niet helemaal zoals het hoort daar geloof ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:48

Heb ook dat idee. Hopelijk komt het wel voor het einde van de week aan op het afhaalpunt, is een schoolboek dat ik voor 3 maart gelezen moet hebben.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:31

Varekaj schreef:
Er was iemand met een vraag over een Kiala-pakket. Het mijne is vorige week donderdag afgeleverd in het verzendpunt, en volgens de website ook nog steeds op weg naar ontvanger. Mij dus. Gaat inderdaad trager dan ik gewend ben van Kiala.

Dat was ik, stelt me wel iets gerust. Als je gaat googlen lees je ook wel slechte ervaringen maar goed das met postNL en DHL ook.
Hoop dat dat van mij ook deze week bezorgd word.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:33

Kiala had laatst mijn pakket naar een verkeerd punt gestuurd en ze konden geen contact maken met dat punt. Tweeëneenhalve week later...

En toen paste het me ook nog niet eens :(

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 09:07

Nou... hier ook weer een,alleen niet op MP maar op Bokt markt... heb een advertentie dat ik n zadel zoek. Krijk ik een korte bericht : startrekk Espaniola s1,zwart in Duitsland.
ik dus :stuur mijnaub foto's en prijs in mijn email.
En ja hoor, raak.5 min later een foto met (zelfs voor mij) onverstaanbaar Nederlands, dat ik alleen de portokosten moet betalen en vraag hoe ik wil betalen. Huhh?
Dus Google even en natuurlijk is het foto gejat van een Duitse soort marktplaats ,al een jaar oud.
heb de verkoper maar een mailtje gestuurd dat haar/zijn foto voor oplichting gebruikt wordt.
en gelukkig is "gustavo " ook meteen geband.
Is een Russische emailadres... dus zover is het al, dat ze zelfs hier zoeken. ..

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 09:46

Kiala is heel traag met een particuliere verzending is mijn ervaring (en met Esprit ook, V&D daarentegen is supersnel)

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 09:58

Hahaha... Ik kon het niet laten.
heb toch maar n mailtje terug gestuurd. Krijg ik meteen een dat de "eigenaar" een gepensioneerde missionaris is die met het verkoop de arme kinderen in Kameroen steunt...
zadel kost 7oo maar voor de helft aanbetaling wordt ie vandaag verzonden ( en alles vertaald via Google )
Alleen maar te hopen, dat niet echt mensen intrappen. Met autos,enz,wist ik het ja al... maar zadels??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 12:01

Ik heb al vaker met Kiala verzonden, snelheid gaat meestal gewoon goed, binnen 4 dagen is het vaak op het afhaalpunt. Nu is het hier wel net carnaval geweest, kan dat het daarmee wat trager gaat.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 12:17

bij mij zit er schot in de zaak, hij zegt dat ie is aangekomen op het laatste sorteercentrum en dat ik bericht ontvang als het klaar ligt op mn kiala punt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 12:19

Door jou ga ik even mijn mail checken, en mijn pakket is vanmorgen aangekomen. Straks even gaan ophalen *\o/*