Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NienkeV1994 schreef:chanelle14 schreef:Ziet er goed uit! Het enige waar ik me aan erger is dat lettertype bij Blog, maarja ik ben maar een zeikende student grafisch vormgeven.
Ik aan die 'g' die afgesneden is bij dat blog, haha, ziet er verder goed uit!
welshfan97 schreef:Ik heb een blog aangemaakt op weebly. Is er nog iemand die tips voor mij heeft over het uiterlijk van de site? http://Www.runbikeridesport.weebly.com
MariaMaaike schreef:Ik wist helemaal niet dat dit topic er was, alle credits to de zoekmachine
Sinds (vandaag precies) 2 weken ben ik begonnen met mijn blog Happy Life by Maria- Maaike.
Ik ben begonnen omdat ik het leuk vind om te schrijven. Het zou natuurlijk leuk zijn als er straks meer lezers komen, maar dat is eerst even bijzaakIk probeer te posten op maandag, woensdag en vrijdag, en het gaat over alles wat me bezig houd en inspireert.
Ik zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen in dit topic
welshfan97 schreef:Ik zal jullie blogs vanavond lezen (zit nu op school). Maar weten jullie hoeveel woorden jullie gemiddeld gebruiken per post ongeveer? Ik ben een post aan het schrijven op papier en opzich gaat het schrijven beter dan ik had verwacht en ik hou zelf ook altijd van wat langere teksten om te lezen maar ik weet dus niet hoe lang ongeveer.
En hebben jullie bij jullie eerste post een soort van kennismakingspost gedaan ofzo? Ik heb een pagina gemaakt met wie ik ben maar of ik ook nog echt een aparte post moet maken?
Ook heb ik een lijstje met onderwerpen gemaakt en heb er nu 9, ik weet al een nummer 10 maar daar zou ik voor moeten weten of mijn blessure echt over gaat in relatief korte tijd. Ik had gedacht dat onderwerpen bedenken moeilijker zou zijn dus dat is alweer een flinke meevaller
lieveli schreef:Dat wordt een vreselijk lange lijst, net zoals in het tumbl topic en uiteindelijk kijkt niemand er naar. Ik lees blogs wanneer ik een nieuwe post voorbij zie komen hier en dat vind ik een prima manier.
Tazzey schreef:Ik ben bezig met mijn WP pagina. Ik wil een image gallery op twee pagina's hebben. Geen probleem, plugins zat. Maar ik wil dat de foto's uit de WP gallery gehaald worden en niet dat ik die apart moet uploaden. Ik heb gisteren wel 20 plugins getest maar bij allemaal moet ik de foto's opnieuw uploaden. Ik vind het een beetje zot dat ik dus mijn bestanden dubbel moet opslaan. Ik host zelf maar ik vind het gewoonweg zonde van mijn ruimte.
Hebben jullie toevallig goede ervaringen met plugins die de foto's uit de al bestaande gallery halen?
Het is best een hoop werk om een jaar lang bloggen over te zetten, en te vertalen. Ik overweeg ook om te vertalen naar het Duits. Ik zie aan de stats dat er veel bezoekers uit Duitstalige landen komen. Ik ben zelf geen wonder in het Duits maar mijn tante is een native speaker.
Tazzey schreef:Die heb ik inderdaad voorbij zien komen maar daar wil ik echt niet aan beginnen. De vertalingen zijn zo vreselijk slecht. Als ik op een pagina kom die door een machine vertaald is naar het NL dan kom ik daar nooit meer. Ik denk dat echt ten koste gaat van mijn bezoekers. Ik doe er liever wat langer over zodat het goed is.