Zie dit topic net voorbij komen en heb een geniaal verhaal:
Een koppel was op vakantie geweest naar Amerika en had daar een mooie boot gezien. Ze besloten hun dochtertje (waar de vrouw tijdens die reis van in verwachting was) naar die boot te vernoemen. Drie keer raden wat er op die boot stond
Ik blijf hopen dat het waar is kende dat verhaal nog niet.
kevertje04
Geplaatst: 30-03-15 14:10
vuurneon schreef:
aangezien dat verhaal al jaren de ronde doet, ruikt het naar een hoax.
Oh, dat wist ik niet. Hoorde het vorige week pas voor het eerst.
Fonetisch uitgesproken Ryder, dus usnaavie.
vuurneon
Geplaatst: 30-03-15 14:11
De uitspraak wisselt per verhaal dat verhaal gaat in de wereld de ronde, dus ik geloof het van geen meter. Ach, sterk verhaal is altijd mooi Dit is oa 1 versie vanuit Columbia.
Tthe story of a black woman living at the pacific coast here in Colombia, in Guapi. She was pregnant and thinking about a name for her child. While walking by the beach she reached the site where an old ship was agrounded next to a cliff. She looked at the ship and saw a name written on the rusty hull. U.S. NAVY... and after a bulb turned on in her head she thought...
That is the perfect name for my girl... Usnavy... oh... how nice!
Ik vind inderdaad ook andere versies, bijvoorbeeld eentje dat er een zwangere vrouw in het ziekenhuis lag. Ziekenhuis lag aan een kanaal waar een boot lag. Op de boot stond USnavy en daar had ze de naam van haar kindje.
Durk, hihi dat doet met denken aan de film Team Amerika: Durka durka Mohammed Jihad!!
Konstantine
Geplaatst: 30-03-15 17:32
Vandaag in de winkel: moeder met haar twee kinderen J'adore en Dichently / Richently (verstond het niet helemaal). Ik snap echt niet dat J'adore (weet niet of je het zo spelt, maar ze sprak het wel zo uit) mag
Sommige namen van Sister Wives vind ik ook niks, maar sommige vind ik juist wel leuk! Zoals Aspyn, Paedon & Savannah. En Gwendlyn, mijn dochter heet Gwendolyn . Mykelti en Solomon vind ik niks, Truely ook niet maar past wel bij haar vind ik .