Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dominique_96 schreef:Na verder overleg binnen het team is besloten voor een middenweg te gaan: dit topic gaat terug naar LZP, maar met een [HK]-tag ervoor. Zo zijn jullie iets minder gebonden aan de 'regels' van LZP maar wordt nog steeds wel verwacht dat jullie ontopic (dus: over de Primark) blijven posten. Posts die hier niet aan voldoen zullen verwijderd worden en als de discussie teveel offtopic gaat, gaan jullie alsnog naar de HK.
Verder zijn er enkele off-topic berichten verwijderd en willen we jullie verzoeken om het hier vooral gezellig te houden.
Jolien87 schreef:Dominique_96 schreef:Na verder overleg binnen het team is besloten voor een middenweg te gaan: dit topic gaat terug naar LZP, maar met een [HK]-tag ervoor. Zo zijn jullie iets minder gebonden aan de 'regels' van LZP maar wordt nog steeds wel verwacht dat jullie ontopic (dus: over de Primark) blijven posten. Posts die hier niet aan voldoen zullen verwijderd worden en als de discussie teveel offtopic gaat, gaan jullie alsnog naar de HK.
Verder zijn er enkele off-topic berichten verwijderd en willen we jullie verzoeken om het hier vooral gezellig te houden.![]()
Cemlys: die super cosy socks heb ik ook een aantal paar van, die zijn zo fijn! Mijn sloffen staan al een paar weken nutteloos in een hoekje omdat ik 's avonds niet anders draag dan die sokken.
Die rode pyjama heb ik ook en die is echt lekker warm en zacht.
Er komen weer leuke aankopen voorbij!
Edit: hoe duur waren die fluffy vesten ook alweer?
Jolien87 schreef:Dominique_96 schreef:Na verder overleg binnen het team is besloten voor een middenweg te gaan: dit topic gaat terug naar LZP, maar met een [HK]-tag ervoor. Zo zijn jullie iets minder gebonden aan de 'regels' van LZP maar wordt nog steeds wel verwacht dat jullie ontopic (dus: over de Primark) blijven posten. Posts die hier niet aan voldoen zullen verwijderd worden en als de discussie teveel offtopic gaat, gaan jullie alsnog naar de HK.
Verder zijn er enkele off-topic berichten verwijderd en willen we jullie verzoeken om het hier vooral gezellig te houden.![]()
Cemlys: die super cosy socks heb ik ook een aantal paar van, die zijn zo fijn! Mijn sloffen staan al een paar weken nutteloos in een hoekje omdat ik 's avonds niet anders draag dan die sokken.
Die rode pyjama heb ik ook en die is echt lekker warm en zacht.
Er komen weer leuke aankopen voorbij!
Edit: hoe duur waren die fluffy vesten ook alweer?
manonutjuh schreef:Leuke foto's! Wordt er hebberig van!
Hebben ze ook nette kleding? Ik zoek een nette zwarte broek, maar dan geen skinny, zeg maar bootcut model/ recht. Iemand een idee of ik daar zou kunnen slagen?
Heb net diverse webshopa bekeken, maar nog niet gevonden wat ik zocht.
Is zuidplein in t weekend te doen? Of erg druk?
noorhermans1 schreef:Als ik de volgende keer bij de primark ben, neem ik deze mee:
http://m.primark.com/nl/wat-is-er-nieuw ... yjamabroek
noorhermans1 schreef:Als ik de volgende keer bij de primark ben, neem ik deze mee:
http://m.primark.com/nl/wat-is-er-nieuw ... yjamabroek