Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 20:04

wyoming schreef:
Tancreda4 schreef:
Waarom kunnen mensen niet gewoon niet drinken als ze nog moeten rijden? Ik snap gewoon niet die noodzaak en Waarom je problemen moet opzoeken...

Ik ben van het 0 als je moet rijden. Ook geen 1 kleintje of iets. Maar blijkbaar ben ik daar een van de weinige in. Ben ik nu zo raar?

Nee hoor, je bent niet raar. Ik drink ook geen druppel alcohol als ik nog moet rijden. (Of zijn we dan samen raar? Laat mij dan maar raar zijn)

Nog een rare.
Van mij mogen de boetes op dronken of met drugs rijden gigantisch omhoog.
Dat is iets wat je bewust besluit te doen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 20:04

Ik wil gordijnen naaien voor onze boot, maar ik heb keuzestress :').

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 20:05

De telefoon die afging bij de live op nu.nl van de dodenherdenking. Echt hoe lomp ben je dan?

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 20:06

paddington schreef:
Kinderen die nog buiten zijn en dus niet stil zijn om 8 uur..

Waar blijft de opvoeding tegenwoordig.

Hier hetzelfde. Hoop geschreeuw/gevloek vanaf het speelveldje hier. Vond het erg storend.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 20:10

Ik heb ook nog nooit een druppel gedronken als ik moest rijden.

Drink eigenlijk al jaren niet meer vanwege o.a medicatie en mis het ook niet.

Heb echt een schurft hekel aan mensen die met drank/drugs nog achter het stuur kruipen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 20:10

denisesilver schreef:
De telefoon die afging bij de live op nu.nl van de dodenherdenking. Echt hoe lomp ben je dan?

Die hoorde ik niet, ik zag wel iemand die aan zn flesje water stond te lurken. Want dat kon ook niet even wachten :=

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 20:11

Foaly schreef:
denisesilver schreef:

Die hoorde ik niet, ik zag wel iemand die aan zn flesje water stond te lurken. Want dat kon ook niet even wachten :=

Misschien was dat diegene die ik ook nog hoorde hoesten op de achtergrond :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 20:17

Foaly schreef:
denisesilver schreef:

Viel mij ook op maar ben wel blij dat er niet een of andere gek was die weer even op wilde vallen of zo -O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 21:15

Hoesten kan nog
Maar dat drinken vond ik ook een beetje.... Mahhhh.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 21:29

Foaly schreef:
denisesilver schreef:

Misschien voelde hij wel een hoestbui opkomen. :=

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 21:30

Fijn om te lezen dat ik daar niet de enige ben die mij daar aan irriteer. Ik had een bovenbuur die zijn muziek volume rond die tijd standje disco zette en daarna doorging. Toch even vriendelijk, maar duidelijk verzocht dat dat echt not done was.

Dat hij zelf niet herdenkt tot daar aan toe,moet hij zelf weten, maar heb wel respect dan voor diegene die dat wel willen denk ik zo.
(Hij was daarna wel stil overgings)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 21:32

Tancreda4 schreef:
Waarom kunnen mensen niet gewoon niet drinken als ze nog moeten rijden? Ik snap gewoon niet die noodzaak en Waarom je problemen moet opzoeken...

Ik ben van het 0 als je moet rijden. Ook geen 1 kleintje of iets. Maar blijkbaar ben ik daar een van de weinige in. Ben ik nu zo raar?

Nee ik ben ook zo.

Maar daardoor regelmatig voor gek verklaard, want eentje moet kunnen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 21:34

Gebeten door hond... Onze hond :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 21:34

Daphne__ schreef:

Oh nee wat is er gebeurd?

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 21:36

Hierin heb ik juist ooit iemand mee blij gemaakt dat ik niet dronk achter het stuur en zich daardoor veiliger voelde dan bij iemand in de groep die wel dronk en aangeboden had.

Maar hier komt er ook echt geen glas alcohol in als ik moet rijden hoor, sta er precies hetzelfde in.

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-25 21:47

chanicha schreef:
Foaly schreef:

Viel mij ook op maar ben wel blij dat er niet een of andere gek was die weer even op wilde vallen of zo -O-

Jammer genoeg wel, niet in beeld op de nationale uitzending maar er zijn twee pro-Palestijnse demonstranten uit het publiek gehaald. Na de toespraak van Schoof hoorde ik ook iemand schreeuwen en die bleek "Schoof je hebt bloed aan je handen" te hebben geschreeuwd.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 22:02

MarlindeRooz schreef:
Daphne__ schreef:

Oh nee wat is er gebeurd?

Doodle, moet ik nog meer zeggen? :')

Hij vloog onze 16 jarige hond aan om een kruimel cake en die gilde het uit van paniek, dus ik greep direct in.. En toen beet hij mij. Schade valt gelukkig mee, 1 hoektand in m'n hand en net op de nagelriem van m'n ringvinger, maar kan amper m'n reet afvegen. Doet best pijn :+

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 22:04

Oké ik ben echt volledig voor inclusie enz. maar ik stoor me best wel aan de namen op de blikjes cola. Van de 16 blikjes die we tot nu toe gehad hebben zaten er maar 3 Hollandse namen tussen. Niks tegen Bilal, Khalid, Emre en Murat, maar een Sanne, Marloes en Jayden zou ook wel leuk zijn.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 22:07

zonnebloem18 schreef:
Oké ik ben echt volledig voor inclusie enz. maar ik stoor me best wel aan de namen op de blikjes cola. Van de 16 blikjes die we tot nu toe gehad hebben zaten er maar 3 Hollandse namen tussen. Niks tegen Bilal, Khalid, Emre en Murat, maar een Sanne, Marloes en Jayden zou ook wel leuk zijn.

Iemand op TikTok ergerde er aan dat er Roomie stond en niet Romi of Romy..
Maar vind het sowieso een beetje vreemd dat er namen op staat.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 22:08

Bedoelen ze niet met Roomie op z'n Engels een kamergenoot? Ik had flessen met Sis erop, van sister

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 22:15

fjordjes schreef:
Bedoelen ze niet met Roomie op z'n Engels een kamergenoot? Ik had flessen met Sis erop, van sister

Dat zeiden veel mensen ook op dat filmpje dat Roomie inderdaad kamergenoot was en geen Nederlandse naam Romi/Romy.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 22:19

M'n eigen lichaam _-:(

Overdag gewinkeld met m'n moeder, maar op lunch na niks gekocht. Niks paste of het stond mij niet.

Daarna toch nog naar de dodenherdenking in het dorp geweest. Wat veel te lang staan was (zeker na het winkelen van vandaag). Dus nu met heel veel pijn op de bank |(
Ik had het kunnen weten, maar luisteren naar m'n lijf is niet mijn beste ding.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 22:25

In Groningen en Emmen hebben jongeren op fatbikes ook de dodenherdenking verstoord.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 07:32

Om 12u vannacht zijn er mensen gekomen die in het huis van de buren verblijven..
Eerste wat ze doen zijn op de piano pingelen en op de toeter blazen, come on... :x

En om 00.30u gaan ze naar buiten en beginnen hard op te praten tot schreeuwend toe.. :?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 07:42

zonnebloem18 schreef:

Oh wat grappig! Mij viel het juist op dat ik alleen maar Nederlandse namen had. _O-

En @Daphne, wat stom zeg. Irritante doodles ook. :))