Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:fjordjes schreef:Buurman is aan het klussen, komt een dakkapel op het huis. Maar waarom moet je dan op zondag klussen, pokkeherrie. En nee hij werkt niet dus hij heeft tijd zat om dat de rest van de week te doen
Dat zou hij hier in de buurt niet moeten doen. Heel kerkelijk hier en klussen (vooral geluidsoverlast) wordt niet gewaardeerd op zondag. Best een voordeel van een kerkelijk dorp trouwens, het is heerlijk rustig op zondag.
mavantos schreef:Iemand mag toch zeker wel zelf uitmaken wanneer die klust. Zondag is gewoon een dag waarop dat kan. Hij klust toch niet midden in de nacht?
Ik vind het heel bijzonder dat mensen dat al asociaal vinden... Je mag straks niks meer
Memuska schreef:Britta31 schreef:Aan paardenlui die een pensionplek zoeken met weidegang en alle verzorging,maar ze willen er niet voor betalen,het moet half voor niets.Ik verdien er al niets mee.
Ow ja, dat.
Wij hebben sinds het boerenpaard gestorven is een stal leeg. Heb ook al enkele keren de vraag gekregen of X of Y geen paard mag brengen, want "dan geraakt je gras op hé".
Net of ze doen mij er een dienst mee?
mavantos schreef:Iemand mag toch zeker wel zelf uitmaken wanneer die klust. Zondag is gewoon een dag waarop dat kan. Hij klust toch niet midden in de nacht?
Ik vind het heel bijzonder dat mensen dat al asociaal vinden... Je mag straks niks meer
Telpeva schreef:Wil het lukken Polarize? Is er anders niet een eettafel, camping tafel, of grote salontafel waar je het op zou kunnen leggen. Ik deed ze onderweg /on the go ook nog wel eens maken met een tekenkoffer op schoot als onderlegger. Dan kan je ook in de trein eraan werken, thuis op de bank, ergens in het zonnetje buiten.
Zo'n ding je weet wel.
https://www.artsandcrafts.nl/winkel/mh- ... DWWQLcS_av