Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nancy schreef:Homerr is toch niet meer uit te zetten omdat t onderdeel is van Vinted?
Overigens heb ik nooit problemen met Homerr dus ook geen reden om het uit te zetten.
Wel eens problemen gehad met Dpd en Relay, maar dat was te overzien.
Homerr is volgens mij ook altijd wel een van de goedkoopste opties.
Er staan echt dure dingen op Vinted.. Een armband van Gucci van €340? Dat ga je toch niet online kopen via zo’n platform?kan me moeilijk voorstellen dat zoiets verkoopt.
BloemBloem schreef:Dat zijn twee tegenstrijdige berichten![]()
Waar vind ik dat potloodje dan Alja?
_Nancy schreef:Homerr is toch niet meer uit te zetten omdat t onderdeel is van Vinted?
Overigens heb ik nooit problemen met Homerr dus ook geen reden om het uit te zetten.
Wel eens problemen gehad met Dpd en Relay, maar dat was te overzien.
Homerr is volgens mij ook altijd wel een van de goedkoopste opties.
Er staan echt dure dingen op Vinted.. Een armband van Gucci van €340? Dat ga je toch niet online kopen via zo’n platform?kan me moeilijk voorstellen dat zoiets verkoopt.
foxy80 schreef:In zeer goede staat
Merk is Nobody
Zgan wil zeggen zo goed als nieuw
Nu 133 views en 72 favorieten...
Appeltje00 schreef:Het maximum aantal biedingen is omhoog. Was altijd maximaal 5 en nu 25. Ben ik stiekem wel blij mee.
tengeltje11 schreef:Hier vraag ik me al een hele tijd af waarom niemand met een alternatief komt voor vinted. Het is zooo populair en ze verdienen er volgens mij enorm veel geld mee…
Vind het zo straf dat niemand een soortgelijk platform start dan.
(En zou goed zijn, nu zijn ze de enige, ze kunnen doen en laten wat ze willen)
Siers83 schreef:Juist via Vinted kan het veiliger zijn om iets van designer te kopen. Ze hebben tenslotte ook die echtheidsservice
Esther_ schreef:tengeltje11 schreef:Hier vraag ik me al een hele tijd af waarom niemand met een alternatief komt voor vinted. Het is zooo populair en ze verdienen er volgens mij enorm veel geld mee…
Er zijn wel meerdere verkoopsite hoor, maar vaak alleen Nederland of dure merken. Voorheen zat ik bij United wardrobe, maar dat is dus ook door Vinted overgenomen.
Hebben jullie het ook dat jullie deze week alle mailtjes in het Frans krijgen? Mijn taal staat toch echt op Nederlands ingesteld. Zo irritant.
Esther_ schreef:tengeltje11 schreef:Hier vraag ik me al een hele tijd af waarom niemand met een alternatief komt voor vinted. Het is zooo populair en ze verdienen er volgens mij enorm veel geld mee…
Er zijn wel meerdere verkoopsite hoor, maar vaak alleen Nederland of dure merken. Voorheen zat ik bij United wardrobe, maar dat is dus ook door Vinted overgenomen.
Hebben jullie het ook dat jullie deze week alle mailtjes in het Frans krijgen? Mijn taal staat toch echt op Nederlands ingesteld. Zo irritant.