[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 22:10

Dat maken die bovengemiddeld ontwikkelde longen dan weer goed :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 22:18

Afbeelding

Ik moest hier te hard om lachen :')

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 22:37

TheWelsh schreef:
Misschien heb ik er trouwens over heen gelezen maar hoe was het bij de anesthesist @ Laurora?

Had ik inderdaad nog niet verteld,
Ging erg goed! Alleen maar aardige mensen. Ze gaan extra rekening houden met mijn Autisme en angsten, super blij mee <3
Zoals het er nu uit ziet ben ik misschien eind vd maand al aan de beurt, maar dat kan natuurlijk ieder moment afgezegd worden, mocht het ziekenhuis plots weer volllopen met corona patiënten.

En jij, heb jij al weer wat gehoord? Perspectief op een nieuwe datum?

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 22:59

Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad! En ik zal duimen voor je dat je inderdaad snel aan de beurt bent.

Ik heb helemaal niets meer gehoord, dus ik twijfel nu een beetje of ik wel of niet zal bellen of ze me niet vergeten zijn.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 22:59

Mars schreef:
[ [url=m/fbDgId.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik moest hier te hard om lachen :')

_O-

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 23:15

Wat ontzettend balen zeg, ik zou sowieso even bellen als ik jou was, gewoon even informeren.
Er is niks raars aan willen weten waar je aan toe bent, ik hoop echt dat je snel mag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 08:45

Super fijn Laurora!

TW, zou gewoon even bellen :)

Ik hoop dat we snel corona-af zijn of iig een stuk meer. Bij mijn huisarts poederen ze je af met "stuur even een foto van de plek" en dan standaard een: niks ernstigs hoor dus je hoeft niet te komen. Als ik nu bel voor een afspraak en aangeef het over anticonceptie te willen hebben, kom ik er zeker niet in :roll:

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 14:34

_San87_ schreef:
Ik lees net een paar posts in een topic over een baby die hele nachten schreeuwt.

Zo blij dat ik daar nooit last van zal hebben :(:). Mijn slaap is me heilig :o.

Eens. En nu is dit een extreem geval, maar soms lees je topics van mensen die het zo zwaar vinden (of dat gemekker over de tropenjaren), waarbij ik me echt afvraag of ze dat dan niet hadden verwacht.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 17:36

Tiggs schreef:
_San87_ schreef:
Ik lees net een paar posts in een topic over een baby die hele nachten schreeuwt.

Eens. En nu is dit een extreem geval, maar soms lees je topics van mensen die het zo zwaar vinden (of dat gemekker over de tropenjaren), waarbij ik me echt afvraag of ze dat dan niet hadden verwacht.

Die extreme gevallen lees ik toch wel vaak over, eigenlijk :o.

Maar ook dat, helemaal met de enorme bron aan info die het internet biedt, zouden bepaalde dingen niet echt een verrassing moeten zijn.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 17:41

Misschien omdat negatieve ervaringen sneller gedeeld worden online, maar ik zie dat ook vaak hoor. Echt maanden tot jaren gebroken nachten.. Wat een horror.
Maar inderdaad wat je zegt, het zou geen verrassing moeten zijn. Ik denk alleen dat iedereen het VEEL rooskleuriger voor zich ziet dan de werkelijkheid, wat ook geen wonder is met iedereen die het maar verheerlijkt.

Die irritante [***] moest vanochtend een van z'n wormen laten testen want een klasgenoot had corona. 5 minuten geklaag later heb ik tegen hem gezegd "Maar, het is het allemaal waard. Je krijgt er zoveel voor terug!" Toen wist hij even niet wat te zeggen. :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 17:42

Bekende van mij verwacht binnenkort een tweeling. Als eerste twee. Ik zou echt in blinde paniek zijn. := Dan slaap je toch nooit meer de komende jaren??? Maar ja als ze het niet aan konden had god het ze niet gegeven he. :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 17:53

Een nicht van me had 1 kind, wilde er 1 bij en kreeg een tweeling. :Y)
Ze zei ook dat als het had gemogen ze een fikse borrel had gepakt. :+
Inmiddels zijn ze 6 en de eerste 5 jaar was ze gewoon overspannen vd drukte en zorg die drie jonge kinderen met zich meebracht. :x

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 17:55

MarlindeRooz schreef:
Bekende van mij verwacht binnenkort een tweeling. Als eerste twee. Ik zou echt in blinde paniek zijn. := Dan slaap je toch nooit meer de komende jaren??? Maar ja als ze het niet aan konden had god het ze niet gegeven he. :')

Nou ja als je er toch 2 wil, beter 1x flinke ellende dan 2x gewone ellende. Ben je er ook 'vanaf' :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 17:56

Ja zeker als je ook nog gewoon fulltime werkt (zoals zij) en dan dus ook nog een tweeling. :=

Snap sowieso niet dat mensen fulltime blijven werken met kinderen maar dat is blijkbaar een erg unieke mening. Een hond nemen en die elke dag naar de opvang brengen is bi-zar maar bij kinderen is dat weer heel woke. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 17:58

MarlindeRooz schreef:
Ja zeker als je ook nog gewoon fulltime werkt (zoals zij) en dan dus ook nog een tweeling. :=

Snap sowieso niet dat mensen fulltime blijven werken met kinderen maar dat is blijkbaar een erg unieke mening. Een hond nemen en die elke dag naar de opvang brengen is bi-zar maar bij kinderen is dat weer heel woke. :')

Ik vind het begrijpelijk: hoe minder tijd je met kinderen hoeft door te brengen, hoe beter het is.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 18:04

MarlindeRooz schreef:

Och mijn ouders hebben 2 tweelingen :))

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 18:18

[***] schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik vind het begrijpelijk: hoe minder tijd je met kinderen hoeft door te brengen, hoe beter het is.

:')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 18:20

Ze werkt in het onderwijs. :=

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 19:11

Ik nodig iedereen de twijfelt of ze kinderen willen een dagje mee te draaien op mijn groep ~~}>

Ik vind mijn werk geweldig, maar niemand van mijn collega's wil op "mijn" groep werken.

Eén van de kinderen (4 jaar) werd getest door een gedragskundige. Ik vroeg of ik even mee moest. Dat hoefde niet. Oké. :o
Na 10 minuten kwam ze knalrood terug: "Je had niet verteld dat hij in een monster zou veranderen!!"

_O- _O-

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 09:59

Tiggs schreef:
_San87_ schreef:

En dát zijn dan nog de mensen die het durven aan te kaarten. Die er dan zo doorheen zitten dat ze het moeten delen. Moet je voorstellen hoeveel mensen daaronder zitten en gewoon doorbuffelen, want tja, het is nu niet anders.

TheWelsh: :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 10:35

Het ís ook niet anders :') Ze hebben zelf gekozen (al dan niet goed geïnformeerd) Iets met billen branden blaren geloof ik

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 11:13

Qimm schreef:
Het ís ook niet anders :') Ze hebben zelf gekozen (al dan niet goed geïnformeerd) Iets met billen branden blaren geloof ik

Nouja, daar heb ik afentoe een beetje tweestrijd over. Zo is er een YouTuber die iets van 15 jaar erover heeft gedaan en uiteindelijk zwanger werd. Vervolgens zware zwangerschap, rampen bevalling, huilkind, postnatale depressie etc.
Aan de ene kant komt er dan bij mij irritatie boven want ja, zij wou dit toch zo graag?
Maarja het is ook een gevalletje pech, en ziek worden kan altijd gebeuren...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 11:15

Je hoopt er natuurlijk niet op maar mocht ik ooit toch een kind willen. Dan zou ik er wel rekening mee houden dat het kind gehandicapt + als huilbaby eruit komt. Want als je het dan nog steeds wil, dan pas moet je er een nemen vind ik.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 11:17

Sintara schreef:
Qimm schreef:

Nouja, daar heb ik afentoe een beetje tweestrijd over. Zo is er een YouTuber die iets van 15 jaar erover heeft gedaan en uiteindelijk zwanger werd. Vervolgens zware zwangerschap, rampen bevalling, huilkind, postnatale depressie etc.
Aan de ene kant komt er dan bij mij irritatie boven want ja, zij wou dit toch zo graag?
Maarja het is ook een gevalletje pech, en ziek worden kan altijd gebeuren...

Dat zijn allemaal rampscenario's natuurlijk, en dat gun ik niemand. Maar een gewone baby, zonder dat je PND hebt jankt ook, en vooral 's nachts. En dàt had je kunnen weten voor je eraan begon.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 11:18

Ik kan heel goed zonder slaap dus dat zou me nog niet eens heel erg boeien. :')