Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TheWelsh schreef:Misschien heb ik er trouwens over heen gelezen maar hoe was het bij de anesthesist @ Laurora?
_San87_ schreef:Ik lees net een paar posts in een topic over een baby die hele nachten schreeuwt.
Zo blij dat ik daar nooit last van zal hebben. Mijn slaap is me heilig
.
Tiggs schreef:_San87_ schreef:Ik lees net een paar posts in een topic over een baby die hele nachten schreeuwt.
.
Eens. En nu is dit een extreem geval, maar soms lees je topics van mensen die het zo zwaar vinden (of dat gemekker over de tropenjaren), waarbij ik me echt afvraag of ze dat dan niet hadden verwacht.
MarlindeRooz schreef:Bekende van mij verwacht binnenkort een tweeling. Als eerste twee. Ik zou echt in blinde paniek zijn.Dan slaap je toch nooit meer de komende jaren??? Maar ja als ze het niet aan konden had god het ze niet gegeven he.
MarlindeRooz schreef:Ja zeker als je ook nog gewoon fulltime werkt (zoals zij) en dan dus ook nog een tweeling.![]()
Snap sowieso niet dat mensen fulltime blijven werken met kinderen maar dat is blijkbaar een erg unieke mening. Een hond nemen en die elke dag naar de opvang brengen is bi-zar maar bij kinderen is dat weer heel woke.
[***] schreef:MarlindeRooz schreef:Ja zeker als je ook nog gewoon fulltime werkt (zoals zij) en dan dus ook nog een tweeling.![]()
Snap sowieso niet dat mensen fulltime blijven werken met kinderen maar dat is blijkbaar een erg unieke mening. Een hond nemen en die elke dag naar de opvang brengen is bi-zar maar bij kinderen is dat weer heel woke.
Ik vind het begrijpelijk: hoe minder tijd je met kinderen hoeft door te brengen, hoe beter het is.
Tiggs schreef:_San87_ schreef:Ik lees net een paar posts in een topic over een baby die hele nachten schreeuwt.
.
Eens. En nu is dit een extreem geval, maar soms lees je topics van mensen die het zo zwaar vinden (of dat gemekker over de tropenjaren), waarbij ik me echt afvraag of ze dat dan niet hadden verwacht.
Qimm schreef:Het ís ook niet andersZe hebben zelf gekozen (al dan niet goed geïnformeerd) Iets met billen branden blaren geloof ik
Sintara schreef:Qimm schreef:Het ís ook niet andersZe hebben zelf gekozen (al dan niet goed geïnformeerd) Iets met billen branden blaren geloof ik
Nouja, daar heb ik afentoe een beetje tweestrijd over. Zo is er een YouTuber die iets van 15 jaar erover heeft gedaan en uiteindelijk zwanger werd. Vervolgens zware zwangerschap, rampen bevalling, huilkind, postnatale depressie etc.
Aan de ene kant komt er dan bij mij irritatie boven want ja, zij wou dit toch zo graag?
Maarja het is ook een gevalletje pech, en ziek worden kan altijd gebeuren...