Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:We waren risk aan het spelen, en ik had als geheime missie om mijn zusje uit te roeien. Dus na twee uur spelen heeft ze nog maar 1 land en ben ik super dichtbij de overwinning.
Vindt ze het "niet meer leuk!" En gaat naar boven.
Ze is 14. Echt te kinderachtig voor woorden. Heb nu onofficieel gewonnen want ik was het dichtst bij van alle deelnemers
VickyS schreef:Tica_81,Princess_,Niobe Dankjewel.
Helaas zullen we nooit exact weten waaraan ze gestorven is.
3 dagen geleden zat ze nog vol leven,was ze me nog aan het achtervolgen,in de lucht aan het springen om haar speeltje te vangen en aan het spinnen in m'n armen.
De dag erna was ze wat lusteloos en heeft ze ontstekingsremmers en antibiotica gekregen.
Deze morgen tref ik haar onderaan de krabpaal aan.Ik dacht dat ze al dood was.Ze ademde nog heel af en toe en was ijskoud.Toen wist ik al dat het te laat was maar ik ben in allerijl nog naar de dierenarts gereden.
Het heeft niet mogen zijn.
DiscoDipp schreef:Loeky01 schreef:Dat de reisbox van de kat veel te klein is geworden voor hem, maar voor 1x per jaar enten wil ik eigenlijk geen grotere kopen.... Dubio
Vraag even bij je dierenarts om te ruilen eventueel?? Die gebruiken ze toch amper en meestal genoeg keuze. Wij ruilen ook vaker kooitjes om
xPabloBokt schreef:Dat de tuinset die ik weken geleden besteld had terug gaat omdat ze niet de juiste kussens kunnen leveren, maar ik geen idee heb hoe ik dat ding in hemelsnaam moet gaan verpakken.. originele dozen zijn al weg omdat ik in de veronderstelling was dat er nog de juiste kussens zouden komen, dus ik heb niet echt geschikt verpakkingsmateriaal..
_San87_ schreef:xPabloBokt schreef:Dat de tuinset die ik weken geleden besteld had terug gaat omdat ze niet de juiste kussens kunnen leveren, maar ik geen idee heb hoe ik dat ding in hemelsnaam moet gaan verpakken.. originele dozen zijn al weg omdat ik in de veronderstelling was dat er nog de juiste kussens zouden komen, dus ik heb niet echt geschikt verpakkingsmateriaal..
VidaXL toch? Van ons hebben ze inmiddels een aanmaning binnen. We hebben ons geld nog niet terug.