Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Had vervolgens ook geen contant bij en vroeg of het via tikkie kon. Ik zeg prima, blijkt hij vervolgens niet te weten hoe tikkie werkt en het lukte allemaal niet want hij had een buitenlands rekening nummer etc. etc. Uiteindelijk wel goed gekomen, maar ik vind het toch wel netjes om eerst een tijd af te spreken voor je zomaar bij iemand aan de deur staat niet?
Amber_anne schreef:upendo schreef:Ik zou er een berichtje met een tikkie achteraan sturen.
Mee eens en als ze hier niet op reageert had ik haar nog wel publiekelijk op die Facebook pagina ter orde geroepen
Ik kan me ook zo indenken dat je niet de enige bent bij wie dit is gebeurt
Amber_anne schreef:upendo schreef:Ik zou er een berichtje met een tikkie achteraan sturen.
Mee eens en als ze hier niet op reageert had ik haar nog wel publiekelijk op die Facebook pagina ter orde geroepen
Ik kan me ook zo indenken dat je niet de enige bent bij wie dit is gebeurt

het zal vast nog steeds goed zijn, maar de zoon was er zo ontzettend blij mee dat hij wel 5x heeft gezegd heel erg bedankt en de spullen zien er prachtig en mooi uit. (Hij ging voor het eerst alleen wonen) dus ik had eigenlijk wel 5 sterren verwacht maargoed.