Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Meen je dit? Ik ken zo uit mijn hoofd 4 personen, 3 dames die nog niet eens 18 waren en 1 volwassen man. Ik wil het niet bagatelliseren, verre van zelfs, maar in jouw omgeving is het dus echt zo extreem?Als iemand iets doms doet dan is diegene niet dom. Als ik mijn fiets niet op slot zet en die dan gejat wordt dan is dat dom. Betekent niet dat ik dom ben. Maar goed, begrijpend lezen blijft natuurlijk lastig. Maar goed, ik snap gewoon niet dat mensen zichzelf moedwillig in een gevaarlijke positie brengen. Ken helaas te veel mensen die getraumatiseerd zijn door (seksueel) geweld en andere nare dingen die veroorzaakt zijn omdat ze dachten iemand te kunnen vertrouwen.
Ailill schreef:Ja natuurlijk, ieder persoon is er 1 te veel, dat moge duidelijk zijn. Maar van al die mensen die ik in mijn leven heb ontmoet, zijn het er toch niet heel veel? Ik snap dat het een gevoelig onderwerp is, maar ik kreeg een beetje het idee als of het er in jouw omgeving veel meer waren.
Nogmaals, ik wil het niet bagatelliseren.
Veraaaaah schreef:@Ailill je zou natuurlijk heel simpel wat kunnen wandelen. Verder loop ik ook een beetje vast eigenlijk. Je kunt natuurlijk altijd een ijsje of broodje afhalen, maar dat is niet zo gezellig als ergens zitten.
Yonker schreef:Ho ho, ik peil enkel hoe anderen dit zien en wat mijn persoonlijke ervaring is, ik kom nergens met een oordeel. Maar goed, ik ga me verder niet met deze discussie bemoeienAilill schreef:Ja natuurlijk, ieder persoon is er 1 te veel, dat moge duidelijk zijn. Maar van al die mensen die ik in mijn leven heb ontmoet, zijn het er toch niet heel veel? Ik snap dat het een gevoelig onderwerp is, maar ik kreeg een beetje het idee als of het er in jouw omgeving veel meer waren.
Dat is precies wat je dus wel doet, het bagatelliseren. Je kent 4 mensen, maar je denkt toch niet dat van alle mensen die jij ontmoet hebt in je leven iedereen het open en eerlijk zou vertellen aan je? Maar het gaat niet om de aantallen, het gaat erom dat het kan gebeuren.
Maar goed dit is sowieso niet de plek voor een discussie en als je het niet wil bagatelliseren dan zou ik vooral over het ontwerp stoppen.
Veraaaaah schreef:Ja maar net wat je zegt, da's wel heel simpel. Maar goed, echt meer/andere optie's zijn er niet.@Ailill je zou natuurlijk heel simpel wat kunnen wandelen. Verder loop ik ook een beetje vast eigenlijk. Je kunt natuurlijk altijd een ijsje of broodje afhalen, maar dat is niet zo gezellig als ergens zitten.
hagelslag schreef:Jester_ schreef:Wat is het koud he buiten?
Ijskoud.... Ik maak elke avond weer een kruik warm voor warme voetenanders kan ik niet slapen.
Maar ik wil geen super warme slaapkamer dus de verwarming is nog uit
Ailill schreef:Ja natuurlijk, ieder persoon is er 1 te veel, dat moge duidelijk zijn. Maar van al die mensen die ik in mijn leven heb ontmoet, zijn het er toch niet heel veel? Ik snap dat het een gevoelig onderwerp is, maar ik kreeg een beetje het idee als of het er in jouw omgeving veel meer waren.
Ailill schreef:Veraaaaah schreef:Ja maar net wat je zegt, da's wel heel simpel. Maar goed, echt meer/andere optie's zijn er niet.@Ailill je zou natuurlijk heel simpel wat kunnen wandelen. Verder loop ik ook een beetje vast eigenlijk. Je kunt natuurlijk altijd een ijsje of broodje afhalen, maar dat is niet zo gezellig als ergens zitten.
Berdien, hoe voelt dat nu, voor het echie
Peelie schreef:hagelslag schreef:Ijskoud.... Ik maak elke avond weer een kruik warm voor warme voetenanders kan ik niet slapen.
Maar ik wil geen super warme slaapkamer dus de verwarming is nog uit
Same... en ik moet zeggen dat een ben in mn eentje toch bijzonder fris kan zijn.
Gelukkig heb ik laatste een heeeerlijk dons gevoerd dekbed gekocht. Wat een genot om zo onvoorwaardelijk geknuffeld te worden... door mn dekbed