Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 16:53

Het is niet de eerste keer dat dit onderwerp ter sprake komt in dit topic, en het zal ook niet de laatste keer zijn. Ik snap niet waarom dit allemaal zo persoonlijk wordt opgevat. Ik vind het ook niet heel verstandig om een vreemde bij je uit te nodigen, ookal heb ik dat zelf ook wel eens gedaan. Er zijn wel meer dingen niet verstandig.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:18

Ik heb het wel gedaan, na 5 dagen chatten en appen.
Gezellig etentje bij mij thuis, na 2,5 jaar is ie er nog steeds :D

Er kan altijd wat gebeuren...
Ook op date 3, 6, 10 of na een 2 maanden.
Merendeel van de zedendelicten gebeurd juist door bekenden.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:22

MarlindeRooz schreef:
Als iemand iets doms doet dan is diegene niet dom. Als ik mijn fiets niet op slot zet en die dan gejat wordt dan is dat dom. Betekent niet dat ik dom ben. Maar goed, begrijpend lezen blijft natuurlijk lastig. Maar goed, ik snap gewoon niet dat mensen zichzelf moedwillig in een gevaarlijke positie brengen. Ken helaas te veel mensen die getraumatiseerd zijn door (seksueel) geweld en andere nare dingen die veroorzaakt zijn omdat ze dachten iemand te kunnen vertrouwen.
Meen je dit? Ik ken zo uit mijn hoofd 4 personen, 3 dames die nog niet eens 18 waren en 1 volwassen man. Ik wil het niet bagatelliseren, verre van zelfs, maar in jouw omgeving is het dus echt zo extreem?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:29

Maar 4 mensen is toch al te veel? Maar heb weinig zin om te gaan tellen, maar in mijn echt heel directe kring kan ik er al een paar aanwijzen helaas. Ook vanuit mijn stages in het onderwijs al veel te veel gehoord. :n

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:38

Ja natuurlijk, ieder persoon is er 1 te veel, dat moge duidelijk zijn. Maar van al die mensen die ik in mijn leven heb ontmoet, zijn het er toch niet heel veel? Ik snap dat het een gevoelig onderwerp is, maar ik kreeg een beetje het idee als of het er in jouw omgeving veel meer waren.

Nogmaals, ik wil het niet bagatelliseren.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:42

Ook niet alsof iedereen die zoiets heeft meegemaakt daar makkelijk over praat natuurlijk :+ Dus dat jij het maar van 4 mensen weet zegt niet zoveel.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:42

Ailill schreef:
Ja natuurlijk, ieder persoon is er 1 te veel, dat moge duidelijk zijn. Maar van al die mensen die ik in mijn leven heb ontmoet, zijn het er toch niet heel veel? Ik snap dat het een gevoelig onderwerp is, maar ik kreeg een beetje het idee als of het er in jouw omgeving veel meer waren.

Dat is precies wat je dus wel doet, het bagatelliseren. Je kent 4 mensen, maar je denkt toch niet dat van alle mensen die jij ontmoet hebt in je leven iedereen het open en eerlijk zou vertellen aan je? Maar het gaat niet om de aantallen, het gaat erom dat het kan gebeuren.

Maar goed dit is sowieso niet de plek voor een discussie en als je het niet wil bagatelliseren dan zou ik vooral over het ontwerp stoppen.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:43

Wat is het koud he buiten?

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:49

@Ailill je zou natuurlijk heel simpel wat kunnen wandelen. Verder loop ik ook een beetje vast eigenlijk. Je kunt natuurlijk altijd een ijsje of broodje afhalen, maar dat is niet zo gezellig als ergens zitten.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:56

Veraaaaah schreef:
@Ailill je zou natuurlijk heel simpel wat kunnen wandelen. Verder loop ik ook een beetje vast eigenlijk. Je kunt natuurlijk altijd een ijsje of broodje afhalen, maar dat is niet zo gezellig als ergens zitten.

Oeh of als het een beetje weer is (en opgedroogd) een picknick! Alhoewel bij een 1e date misschien iets to much :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:56

Voordeel van een rondje wandelen is wel dat je niet zo statisch tegenover elkaar zit :))

Wij hadden afgelopen week een half jaar verkering :oo Onze eerste date was overigens ook bij mij thuis.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:05

Eulogy schreef:
Ook niet alsof iedereen die zoiets heeft meegemaakt daar makkelijk over praat natuurlijk :+ Dus dat jij het maar van 4 mensen weet zegt niet zoveel.
Absoluut waar :j

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:06

Yonker schreef:
Ailill schreef:

Dat is precies wat je dus wel doet, het bagatelliseren. Je kent 4 mensen, maar je denkt toch niet dat van alle mensen die jij ontmoet hebt in je leven iedereen het open en eerlijk zou vertellen aan je? Maar het gaat niet om de aantallen, het gaat erom dat het kan gebeuren.

Maar goed dit is sowieso niet de plek voor een discussie en als je het niet wil bagatelliseren dan zou ik vooral over het ontwerp stoppen.
Ho ho, ik peil enkel hoe anderen dit zien en wat mijn persoonlijke ervaring is, ik kom nergens met een oordeel. Maar goed, ik ga me verder niet met deze discussie bemoeien :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:07

Veraaaaah schreef:
Ja maar net wat je zegt, da's wel heel simpel. Maar goed, echt meer/andere optie's zijn er niet.

Berdien, hoe voelt dat nu, voor het echie ;)

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:22

Jester_ schreef:

Ja Jester, dat ben ik nou helemaal met je eens :D

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:22

Jester_ schreef:

Ijskoud.... Ik maak elke avond weer een kruik warm voor warme voeten _O- anders kan ik niet slapen.
Maar ik wil geen super warme slaapkamer dus de verwarming is nog uit

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 19:03

hagelslag schreef:
Jester_ schreef:

Ijskoud.... Ik maak elke avond weer een kruik warm voor warme voeten _O- anders kan ik niet slapen.

Same... en ik moet zeggen dat een ben in mn eentje toch bijzonder fris kan zijn.

Gelukkig heb ik laatste een heeeerlijk dons gevoerd dekbed gekocht. Wat een genot om zo onvoorwaardelijk geknuffeld te worden... door mn dekbed :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 19:13

Ailill schreef:

Het is nog niet zo lang terug een bokker overkomen, verkracht in eigen huis door een tinderdate. Een stevige intelligente wijze vrouw. En toch.

Ik was er ook altijd laconiek in, maar het gebeurt en dus snap ik Marlinde heel goed.

Het gaat 9 keer goed maar je zal maar de 10e zijn.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 19:15

Jongens, kunnen we alsjeblieft een gezelliger onderwerp aansnijden. De boodschap is duidelijk.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 19:23

Altijd gezegd nooit eerste date bij diegene in eigen huis. Loop ik toch tegen een onwijs toffe man aan met paard (dus betrouwbaar whahahaha) wonend in een dorp waar iedereen elkaar kent en alles van elkaar weet haha.
Binnen een week de eerste kennismaking met een bord friet in zijn huis haha. Mijn allerbeste vriendin wist zijn adres en toen ik er een uur was even haar geappt en anders had zij dat gedaan gewoon zekerheidje.

Inmiddels 17 maanden later en we wonen 7 maanden samen (via lexa)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 10:39

Ailill schreef:
Veraaaaah schreef:
Ja maar net wat je zegt, da's wel heel simpel. Maar goed, echt meer/andere optie's zijn er niet.

Berdien, hoe voelt dat nu, voor het echie ;)

Nou, laat ik het er op houden dat relaties niet altijd makkelijk zijn :D :D Leuk, maar niet altijd makkelijk.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 10:55

Peelie schreef:
hagelslag schreef:

Same... en ik moet zeggen dat een ben in mn eentje toch bijzonder fris kan zijn.

Gelukkig heb ik laatste een heeeerlijk dons gevoerd dekbed gekocht. Wat een genot om zo onvoorwaardelijk geknuffeld te worden... door mn dekbed :')

Hahah ja heerlijk! Of een elekttischr deken :j

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 16:27

Ik heb laatst zo'n lichaamskussen gekocht om mijn knie op te leggen, maar dat is wel heel knus zo onder mijn donzen dekbed haha.
Ligt wel lekker en warm.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 17:35

Ik heb een knuffel (de haai) van Ikea waar ik serieus lepeltje lepeltje mee slaap hahahaha

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 18:07

Ik heb een wollen kat knuffel, Gijsbert, hahahaha. Das mijn vaste bedpartner. Zelfs nu ik net een nieuwe relatie heb, blijft Gijsbert bij mij in bed.

Die knuffel heb ik gevonden op het kantoor van mijn manager toen min relatie net op de klippen liep. Over timing gesproken. _O-