Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Ik heb vandaag mijn nieuwe aanwinst aan. Hele leuke reacties op gehad
. Voor mij wel even weer een dingetje omdat ik pencildresses nog steeds wel lastig vind.
[ [url=m/ANu0El.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jurk: Lady V Elsie hummingbird
Schoenen: Primark
Noeps schreef:Vandaag, kantoor:
[ [url=m/ilAz8b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Top - Days
Broek - Le ballon
Schoenen - adidas
Gisteren, uit eten:
[ [url=m/Bi4A3i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Top - merk onbekend, paar jaar terug in Italië gekocht
Broek - Gstar
Schoenen met blokhak - Le ballon
Gisteren, overdag:
[ [url=m/8qh4DW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Playsuit - Sparkz
Slippertjes - Ipanema
xFioon schreef:Outfitjes van gister en vandaag:
[ [url=m/uh7cYE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZI8Uye.jpg]Afbeelding[/url] ]
Seventje schreef:San87: Wat een ontzettend gave jurken draag je toch. Deze is ook erg mooi!
Elo: Je ziet er weer goed uit. Mooie jurk, staat je goed en de pumps vind ik er heel vrouwelijk onder staan. Leuk!
Emma: Lekker zomers!
Trui: Nice! Heel leuk.
En de andere dames uiteraard ook. Leuke outfits
Mijne vandaag!
Zou buiten gaan rijden met de paarden maar er met de trailer naar toe. Helaas wilde het paard van vriendin vandaag niet laden. Dus heb mijn merrie naar de wei gebracht en ben gaan shoppen met m'n moeder in deze outfit.
[ [url=m/otzWiX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pluisje1998 schreef:Gave outfit hierboven, leuke broek ook.
Vandaag een verjaardag van een vriendin, dus zal ook maar weer een outfitje posten. Zelfde rokje als gisteren maar dan in een all black outfit. Beetje een gek perspectief, maar wilde showen dat mijn schoenen matchen met het rokje.
[ [url=m/TrFOVI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rokje: The Sting
Shirt: Hema
Schoenen: Dr Martens (Vonda model)
Heb er verder een rode lipstick bij op in dezelfde kleur als de rozen, maar dat zie je niet op de foto.
xFioon schreef:Thanks friemelik hou echt van die jurk, heb er ook een geel jasje bij. Hij is mij helaas alleen wel aan de grote kant, ik heb gelijk die op UW gezocht, misschien is die een maat kleiner
haha
[ [url=m/wEEkin.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag deze broek aan met een zwart shirtje, en onder andere deze outfit geshopt:
[ [url=m/ejlUp2.jpg]Afbeelding[/url] ]
SavannahNx schreef:Momenteel al de hele dag in mn ondergoed aangezien ik door mn verbrande lijf niks kan verdragen
Dizzy505 schreef:Outfitje van vandaag, komt op de foto niet echt uit.[ [url=m/f8CD2n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H65u1c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Outfit van vorig weekend!
[ [url=m/LUU5FR.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Dizzy505 schreef:Outfitje van vandaag, komt op de foto niet echt uit.[ [url=m/f8CD2n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H65u1c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Outfit van vorig weekend!
[ [url=m/LUU5FR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat tof die panter. Meestal is panterprint zo ordinair of zo. Maar staat je echt supergoed!
@ de rest, bedankt voor alle leuke commentaren![]()
.