Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 22:38

Is het een hoofdstel of halster? :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 22:57

Past mijn shetlander hem?

_Nadia_

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 23:02

Ik wil graag een bod doen van 3 euro inclusief verzenden!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 10:58

Ik ga stuk _/-\o_ _O-

Hier trouwens weer een hele goede ervaring, Mountain Horse outdoor laarzen gevonden, bod gedaan, tegenbod gekregen, akkoord gegaan meteen betaald via MP en had ze de volgende dag in huis in perfecte staat. Alles gedaan binnen 24 uur :D houd ik van.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 11:05

een 2 zits bankstel in skai leer zgan voor krat bier geruild. Kon niet geloven dat die echt zgan uitzag. het contact ging makkelijk, mijn man is het een aantal uur later op gaan halen en het past perfect. Zo kan het dus ook gaan

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 12:08

Ik heb in 11 jaar tijd ook mijn eerste negatieve ervaring met Marktplaats.
Een tentje verkocht. Ik heb hem afgelopen dinsdag nog samen met mijn vader en mijn vriend opgezet om te kijken of hij heel was. Gisteren de tent verkocht en zelfs nog weggebracht omdat de koper aan gaf een beperking te hebben en dus afhankelijk te zijn van OV. Ik kom daar, meneer pakt de tent uit de auto en geeft mij het geld, stelt nog de vraag of de tent compleet is en wenst vervolgens een fijne dag. 'S avonds krijg ik een bericht dat ik meneer moet bellen ivm de tent. Aangegeven dat hij zijn vraag via de mail mag stellen aangezien ik aan het werk ben. Krijg ik een bericht terug dat de tent helemaal uit elkaar valt en meneer het gelukkig op film heeft staan. Benoemd dat ik het me haast niet voor kan stellen ivm dat ik hem dinsdag zelf nog opgezet heb voor de zekerheid. Gevraagd of hij mij het desbetreffende filmpje wil sturen zodat ik die kan bekijken en we daarna samen tot een oplossing kunnen komen. Echter weigert meneer mij het filmpje te sturen, ik moet hem maar bij hem (op het woonwagenkamp) komen bekijken. Sorry maar ik wil mijn benzine (en tijd) niet verdoen aan iets wat ook makkelijk verstuurt kan worden, plus daarbij ben ik er geen fan van om bij een woonwagenkamp langs te gaan in deze situatie (niks tegen mensen die op een woonwagenkamp wonen, maar je hoort regelmatig negatieve verhalen over samenspannen).
Meneer houdt voet bij stuk dat hij het filmpje niet opstuurt, ik hou voet bij stuk dat ik zolang ik geen filmpje te zien krijg ik geen geld over maak omdat ik me haast niet kan voorstellen dat hij zo uit elkaar valt.
Meneer heeft tot midden in de nacht mijn (nog lopende) advertenties bestookt met biedingen onder een account met naam "pas op, oplichtster" :') Ik heb bij mijn advertenties de mogelijkheid tot bieden maar weggehaald en meneer geblokkeerd. Echter kun je als iemand geblokkeerd is nog wel bieden op de andere advertenties, heel jammer.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 12:10

Triest..
Zegt genoeg als hij het filmpje niet wilt opsturen.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 12:49

Jeetje waf bezielt die mensen vraag ik me altijd af, niks beters te doen ofzo

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 13:16

Oohja, en hij zei al 2 keer opgelicht te zijn met een tent (vandaar dat hij alles filmde), zijn marktplaats account was echter pas 1 dag oud (zag ik achteraf pas) :') Het zou natuurlijk kunnen zijn dat hij 1 dag eerder zijn wachtwoord kwijt was, maar ik denk dan eerder dat hij of erover liegt, of dat hij geblokkeerd is vanwege een of andere reden.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 13:18

Ik kan elke tent om laten gaan. Haringen wat los zetten, als er wind onder komt wil dat wel.

Lekker laten sudderen hoor. :evaw:

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 14:11

sneu zeg breng je hem ooknog helemaal wat ondankbaar!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 19:44

Update:
Ik heb een klacht over de meneer van de tent ingediend bij marktplaats. Inclusief bewijs van zijn onzinbiedingen. Ik heb bericht terug gehad dat zijn account geblokkeerd is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 20:17

Wat een idioot zeg, goed gedaan

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 17:34

Pff vermoeiend zulke mensen, goed gedaan hoor!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 23:07

Een primeur voor mij op marktplaats! Op mn verjaardag nog wel :') :))

Een fantastisch bod van maar liefst 250 euro op ons prachtige, super gezonde en A papier NRPS veulentje *\o/*

Dat het hele process van het fokken alleen al zo ongeveer 1000 euro heeft gekost is natuurlijk bijzaak. En zo'n praaaaachtig bod kunnen we echt niet aan ons laten voorbij gaan. Niet te vergeten wat voor top thuis dat hij wel niet zou krijgen.
(Waarschijnlijk in de worst, want hoe betaal je anders zijn onderhoud? :+ )

Dat ik vervolgens een netjes berichtje terug stuur dat ik in de advertentie al had geschreven niet op random biedingen in te gaan, maar alleen persoonlijk over de prijs wil praten en dat 250 euro niet een serieus bod is te noemen... Dat viel blijkbaar niet in goede aarde.
Ze had me maar even bij marktplaats gemeld, want ik was een brutaal kind met een grote mond en ook nog eens een dierenbeul! Plus, zij had meer paarden dan mij. (Wat dat er mee te maken had begrijp ik ook niet :') en hoe ze überhaupt zou weten hoeveel paarden ik heb is me ook een raadsel := )

Ik vermoedde een kind met teveel tijd om handen, maar toen ik ging kijken naar de gebruikersgegevens zag ik dingen te koop staan wat alleen een volwassen persoon zou verkopen.. :oo
Ik heb maar even een melding gemaakt bij marktplaats.
Wat een serieus vage mensen bestaan er toch :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 23:17

Ik las de eerste alinea en dacht whut?? 250 euro een fantastisch bod?? }:0
Toen ik verder las heb ik er hartelijk om gelachen :D

Gefeliciteerd overigens *\o/*

Chabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 12:24

Ik heb een review van twee sterren gekregen, terwijl ik niet eens een koopovereenkomst had met de betreffende gebruiker. Bij minpunten is een betere productomschrijving aangevinkt. Er zijn echter geen vragen gesteld in de chat. Daarnaast zag de geïnteresseerde van het product af, vanwege de vraagprijs. Het ging om een wit Ikea bureau met lades. Er stond een foto bij, waarop het product en de staat er van, duidelijk te zien is.

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 18:12

Chabby schreef:
Ik heb een review van twee sterren gekregen, terwijl ik niet eens een koopovereenkomst had met de betreffende gebruiker. Bij minpunten is een betere productomschrijving aangevinkt. Er zijn echter geen vragen gesteld in de chat. Daarnaast zag de geïnteresseerde van het product af, vanwege de vraagprijs. Het ging om een wit Ikea bureau met lades. Er stond een foto bij, waarop het product en de staat er van, duidelijk te zien is.

Daarom is het hele beoordelings systeem geen fluit waard. (lijkt mij voor een verkoper eerder een nadeel...).

Immers je kunt ook geen commentaar geven op een beoordeling...daar sta je dan..met je account wat al 10 jaar actief is en nooit klachten. Sowieso mensen kunnen je beoordelen terwijl ze nooit iets hebben gekocht...dus je kunt een verkoper bv als iemand niet wil zakken met de prijs enorm zwart maken en zo zijn jarenlange account om zeep helpen...nee geen goede set.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 18:24

Ik heb dat dus op 2dehands. Iemand had wat van me gekocht en had zelf de advertentie niet goed gelezen. Ik verkocht een halsband voor een onzichtbaar omheiningssyteem. In de titel stond duidelijk halsband vermeld. In de tekst stond dat de halsband op elk systeem van dat merk kon worden gebruikt en op de foto stond enkel een halsband. De prijs zou uit 4 keer zo hoog moeten zijn als het systeem er bij zat. Heeft ze met een slechte beoordeling (een rode ster) gegeven dat ik mensen oplicht omdat ik weigerde het artikel terug te nemen. Mijn account waar ik al jaren op handel en altijd goede ervaringen had naar de knoppen.

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 20:59

Precies overigens zou ik kopers ook nooit slecht beoordelen...weet je waarom niet...omdat een koper die een rot beoordeling heeft gehad. Gewoon op een ander artikel kan bieden...en is er maar genoeg communicatie dan kan hij/zei (desnoods onder een ander account) gewoon een fake slechte recensie plaatsen.

@Zoe_97..erg... ik vrees nu ook echt voor mijn marktplaats account...is bijna 11 jaar actief naar volle tevredenheid.

(1x iemand die klaagde dat het artikel niet compleet was...terwijl ik ieder onderdeel (kinderspeelgoed op de foto had gezet..) net alsof ik met opsturen het niet compleet zou verzenden . (Ophalen mag overigens altijd bij mij)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 14:14

*zucht* even klagen. Alweer aan het lijntje gehouden door iemand die betaald zou hebben maar waarvan het geld 3 dagen later nog steeds niet binnen is. En reageren ho maar. De geïnteresseerde die na haar kwam is inmiddels al voorzien... Zo onbeschoft.. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 14:46

Ook hier een zucht....
Heb heel duidelijk in de advertentie staan dat de vraagprijs bieden is, en dan nog zo ontzettend veel berichtjes krijgen wat de vraagprijs is, en dan reageer ik met bieden en dan hoor je niks meer...
Wat is er mis met gewoon een bod doen?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 15:52

upendo schreef:
*zucht* even klagen. Alweer aan het lijntje gehouden door iemand die betaald zou hebben maar waarvan het geld 3 dagen later nog steeds niet binnen is. En reageren ho maar. De geïnteresseerde die na haar kwam is inmiddels al voorzien... Zo onbeschoft.. :(

Pff hier ook
Drie dagen bezig om een afspraak te maken zou om 12 uur vandaag zijn
Om 11,45 berichtje als het toch om 17,30 kon en later een berichtje dat ze het toevallig gratis had gekregen

Ik heb der hartelijk bedankt voor het feit dat ze mij aan het lijntje heeft gehouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 15:57

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-08-22 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:31

Jeetje zeg, bied je normale waarde op iets, omdat ik weet wat de winkelwaarde is. Gaat ze het 3 dubbele vragen! Wordt ze boos omdat ik dat te orijzig vind worden met de verzendkosten er dan nog eens bij! Pfoe hee.... #ietsmetgeldvangenofzo?!?