Hier is de dekseltje van de action brander ook kapot gevallen. Gebruik 'm eigenlijk amper, sowieso ook de brander zelf.
Kirja
Geplaatst: 11-01-17 15:00
Hier staat nu de mint truffle van WoodWick op Had hem nog niet geprobeerd maar wat is die lekker! De mint niet te overheersend maar wel aanwezig.
En in de keuken een MiaBella, geen idee meer welke geur. Tijdje geleden als proefgeurtje ergens bij gehad. Wel lekker maar érg sterk.
koenlover
Geplaatst: 11-01-17 15:12
Wauw wat een voorraden zie ik hier voorbij komen
Ik heb voor de kerst een large jar van Yankee Candle gekocht in de geur fluffy towels en ik ben helemaal om! Veel lekkerder dan de Bolsius en aanverwante geurtjes Ik vind sowieso kaarsen fijner dan de waxmelts e.d. maar wie weet veranderd dat met het seizoen nog (ik mis de kerstlampjes nog dus ik brand heeeeel veel kaarsjes ).
Nu wil ik woodwick ook eens proberen maar het viel me op dat de ellips duurder is voor 50 branduren dan de large candle voor 130 uur. Ligt dat puur aan de vorm van de verpakking of zijn er nog andere verschillen?
Goose creek of bath and body works idd. Ik vind woodwick niet in de buurt komen kwa geurversoreidi g, daar zullen anderen vast weer anders over denken. Ieder zo hun favorieten.
Moet zeggen dat ik een mini kaars Patchouli heb van ww Die geurt flink hoor , sterker dan de medium BBW die ik heb De medium trilogy van ww geurt ook heul flink En de Melts van ww vind ik ook goed geuren Maar! Dat is natuurlijk een hele beperkte ervaring met die merken Heb twee ww kaarsen en 1bbw kaars Wil eerdaags wel toch 1 of 2 BBW 3wicks gaan bestellen want de geuren spreken me heel erg aan en zoveel tevreden mensen Zag trouwens dat Fun fragrance ook pakjes wax van BBW heeft tegenwoordig ( o dear...eigenlijk heb ik geur ban qua kopen)
Tja ik brand ze in de woonkamer en keuken in 1 en dan moet er goed geur vanaf komen. Bcc kaars rook ik totaal niet. Goose niet geprobeerd wel veel over gehoord en gezien de kwaliteit van hun melts wil die zeker eens proberen. Ww heb ik eens eentje van gehad vond het 3 keer niks. Yc nooit gehad maar wel bij een vriendin geroken nouja stond aan rook wel iets maar poolde niet, ze heeft tegenwoordig wel illumalid dus wellicht doen ze het bij haar nu beter. Ik vind de 3 wicks van BBW dan wel echt beter geuren en poolen zonder hulp.
Lisitano
Geplaatst: 11-01-17 16:08
waxmeltsenzo schreef:
Goose creek of bath and body works idd. Ik vind woodwick niet in de buurt komen kwa geurversoreidi g, daar zullen anderen vast weer anders over denken. Ieder zo hun favorieten.
Ja lekker veel bestellen jullie!! Geniet ik lekker mee van jullie aankopen Ik ga echt eerst even doorsparen nu.. En dan in de tussentijd flink veel branden dat het niet erg is als ik straks een mega bestelling doe
Hee, ik meld me ook even! Ben sinds een jaar of 2 helemaal fan van waxmelts. En vorig jaar eigenaar geworden van mijn mooie Scentchips brander in de vorm van een uil Hier meer fans van Scentchips?
Lisitano
Geplaatst: 11-01-17 17:09
Nessa schreef:
@ waxmeltsenzo: mini bestelling bij jou gedaan
Ooh nu ben ik echt klaar met bestellen hoor! denk ik...