Emmaa_ schreef:Ik vind het een beetje creepy maar stalker? Nou nee. Jij hebt specifiek gezegd waar je was, en hij heeft gevraagd of hij langs moest komen. Ja, het was normaal geweest als hij even je antwoord had afgewacht maar misschien probeerde hij gewoon spontaan te doen.
Ik had gezegd dat ik dit weekend het hele weekend op show zou zijn, hij heeft moeten googelen naar waar er een 2 daagse show was, want er zijn ook shows in andere plaatsen.
Stalker nee, maar ik heb vorig jaar wel een stalker gehad, is politie zaak geworden... Lang verhaal...
Dus dit gaf mij meteen het stalker gevoel, hij zal het niet zo bedoeld hebben, maar ik wist ook niet dat hij mij een bericht had gestuurd met de vraag of ik het leuk zou vinden, anders had ik het hem op voorhand af kunnen raden.
Ik snap dat het een spontane actie was, maar dat na 2 chats die op geen enkele manier echt persoonlijk was, beetje over werk en over de wonderbaarlijke wereld van het internet daten (en hoeveel vreemde mensen er tussen zitten). Daarna besluit hij spontaan naar een kattenshow te gaan. Ik heb het verder nooit over de katten gehad, anders dan dat ik een paar raskatjes had en toen hij vroeg wat ik dit weekend ging doen was mijn antwoord dat ik 2 dagen ging showen met de katten.
Ik laat meestal het feit dat ik 9 katten en een Cattery heb, achterwege in de kennismakingsfase. Op één of andere manier rennen de meeste mannen hard weg als ze het aantal horen.
Ik moet zeggen, hij slikte ook wel even toen ik vandaag op show het aantal noemde, hij dacht dat de 3 katten die ik bij me had al mijn katten waren. 9 volwassenen en 7 kittens had hij niet verwacht.
Hij vroeg wel waar ik hun kooien had (garage/schuur), was nog verbaasder toen ik zei dat ze gewoon huiskatten waren en niet in kooien gehouden werden.
Ik heb maar even aangedikt dat mijn huis compleet aan de katten is aangepast, hoop dat in dit geval het hem flink afschrikt.