Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:35

Ik ben daar te smetvrezerig voor. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:41

Baard, yuk. 3 dagen baardje <3

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 15:22

Een klein baardje <3
Ik heb nu interessante intwikkelingen met een niet-Tinder jongen. Benieuwd waar dat op uitloopt :D

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 16:41

Ik zit te overwegen terug te gaan op tinder. Jongen die ik leuk vond wou geen datemovienight maar wel een gewone :+ oke, duidelijk haha

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 18:23

Yvankaxx schreef:
Wat ik van zijn profielfoto op whatsapp lijk te zien, begint het al te lijken op schaamhaar -O-

Bokt blijft genieten _O- _O- _O-

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 18:45

Afbeelding

Dit zijn wel DE vrouwen <3 :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 19:23

Pieter25 schreef:
[ Afbeelding ]

:') :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 22:08

_O-

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 22:34

Hm zit hier in Curacao voor een half jaar maar weinig te beleven op Tinder.. Van jullie verhalen kreeg ik meteen zin om te Tinderen maar val op blank en die zijn schaars op Tinder hier :+ Dan maar hopen dat de nieuwe lichting mariniers die bijna op het eiland aankomen lekker vol gaan Tinderen haha!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 22:42

Mariniers. <3 Stuur degene die je niet wilt maar door.. :')

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 00:54

Pieter25 schreef:
[ Afbeelding ]

Tja, verjaardagscadeautjes vind ik ingepakt toch leuker :') dat verrassingselement heeft best een toegevoegde waarde :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 01:58

Jildau schreef:
Mariniers. <3 Stuur degene die je niet wilt maar door.. :')
.

Oh mis ik wat??

Ook net weer terug van tinder date, hij wil morgen weer afspreken :+

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 06:49

Ik ging gisteravond tinderen... Was ik een match met iemand die 2 km van me vandaan woont ... Hahaha hij is wel heel aardig en houd ook lekker van praten dus heel leuk

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 07:49

Oeh Alja! Vertel en wil jij ook afspreken?

Yvanka thank god nog iemand die over baarden denkt zoals ik. Echt mega afknapper. Geen schaamfacehaar voor mij echt juk!

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 20:08

Oké, geen Tinder, maar een andere dating site.
Twee weken terug me aangemeld, duidelijk gemeld dat ik op zoek ben naar een lange man.... Ben ik weer verbaasd over al die ukjes die toch een 'ik vind je leuk' bericht sturen en dan vervolgens ook nog weer een stel die op hun p*k getrapt zijn als je een afwijzend bericht terug stuurt. Ja, een profiel lezen is al moeilijk.

Maar goed, 2x gechat met een aardige lange man, niets bijzonders, gewoon aardig.
Ik had een foto van mezelf op show (met kat in de handen) op mijn profiel, dus legde uit dat ik regelmatig show en ook dit weekend het hele weekend op show zou zijn.
Staat die kerel ineens vandaag voor mijn neus!

Ik had al een rot week achter de rug, ben sinds donderdag avond hondsberoerd, moest mezelf vanmorgen uit bed slepen en flink paracetamol en domperidom innemen, zodat ik met een beetje geluk de dag door zou komen zonder te kotsen.

Lekker drukke ochtend met keuringen en nominaties, maar zodra het rustig werd kakte ik in en daar was hij ineens. Hij stelde zich voor en alles in mij riep NEE!!!

Een show is open voor bezoekers, maar dat is wel heel iets anders dan een volwassen vent van in de 40 die daar niet voor de katten komt maar voor mij. Gelukkig bleef mijn vriendin in de buurt nadat ik haar een paar 'help me' blikken had toegeworpen. Ze vond het gelijk vreemd toen ze hem allemaal persoonlijke vragen hoorde stellen, omdat ook zij aan nam dat het gewoon een bezoeker was. Met een smoes dat we nog moesten lunchen voordat de laatste keurmeester zou gaan nomineren zijn we weggelopen. Helaas ging het al snel minder en moest ik vroegtijdig naar huis.

Maar brrr.... Ik krijg meteen een stalker gevoel.
Ik zag thuis trouwens wel dat hij me donderdag op de site een bericht had gestuurd met de vraag of ik het leuk zou vinden als hij langs kwam. Maar dat had ik dus niet eerder gelezen of beantwoord.
Ik vind het echt vreemd dat iemand na 2 chats, die redelijk onpersoonlijk waren, denkt dat het een goed idee is om op te komen dagen op een show waar ik dan ben...

Wat vinden jullie?

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 20:17

Daphara, ik zou t persoonlijk best eng vinden als er na 2 chats iemand in eens voor je neus staat die je persoonlijk komt opzoeken. Wat ik waarschijnlijk zelf zou doen is een berichtje na sturen wat zijn gedachten hier achter was/is. Zelf vind ik het een beetje op een man lijken die al te lang niet gedate heeft maar zeker lef heeft om gewoon maar eens langs te komen, zeker iemand waar je zo min mogelijk gegevens moet achter laten. Mocht je het helemaal niet vertrouwen zou ik contact verbreken

brr lijkt me zeker geen fijn gevoel dit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 20:22

Ik vind het een beetje creepy maar stalker? Nou nee. Jij hebt specifiek gezegd waar je was, en hij heeft gevraagd of hij langs moest komen. Ja, het was normaal geweest als hij even je antwoord had afgewacht maar misschien probeerde hij gewoon spontaan te doen.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 20:31

Ja lekker dan, hij het de catalogus gekocht (had hij in de hand) en daar sta ik in met volledige naam en adres. Ik heb hem inderdaad een bericht gestuurd dat ik het niet kon waarderen, omdat dit een stukje prive leven is en ik daar was voor de katten en met vriendinnen, niet om te daten. Dat als ik toe was geweest aan een persoonlijke ontmoeting, ik dat wel gezegd zou hebben en ik het geen leuke verrassing vond. Ik heb hem nog even niet geblokt op de datingsite, omdat ik zijn reactie wil weten.
Ben bang dat als ik hem gelijk blokkeer dat hij dan misschien nog van alles gaat proberen om in contact te komen en hij heeft nu mijn adres, dus dan liever via de datingsite.

Maar de katten is hobby en als Cattery openbaar, maar heb daar nog nooit weirdo's op af gehad alleen mensen met dezelfde voorliefde.

Mijn adres staat ook op mijn website hoor, het is niet geheim, maar vind het toch anders met datingsites. Geef daar ook nooit mijn echte woonplaats of naam op, tenzij ik echt van overtuigd ben dat het 'm nog wel eens kan zijn.

Het is net als iemand waarmee je gechat hebt ineens zou komen kijken bij een (spring/dressuur) wedstrijd waar je aan deelneemt, speciaal voor jou komt en dan achter je aan blijft lopen.

Snap niet hoe hij het in zijn hoofd gehaald heeft.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 20:39

Ben ook erg benieuwd na zijn reactie, persoonlijk heb ik het niet zo op zulke mensen. En inderdaad wat je zelf zegt.. "Het is net als iemand waarmee je gechat hebt ineens zou komen kijken bij een (spring/dressuur) wedstrijd waar je aan deelneemt, speciaal voor jou komt en dan achter je aan blijft lopen" nee hier zou ik niet blij van worden.

Nogmaals erg benieuwd naar zijn reactie en hopen dat hij er geen vage bedoelingen mee heeft

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 20:48

Ik heb ooit een jongen gehad die een beetje goed kon kaartlezen en googlen en kwam me opzoeken. Ik vond dat wel wat hebben. Hou van lef, ben jong en hij was erg knap.
Maar kan me ook voorstellen dat er veel mensen zijn die hier niet van gediend zijn.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 20:48

Emmaa_ schreef:
Ik vind het een beetje creepy maar stalker? Nou nee. Jij hebt specifiek gezegd waar je was, en hij heeft gevraagd of hij langs moest komen. Ja, het was normaal geweest als hij even je antwoord had afgewacht maar misschien probeerde hij gewoon spontaan te doen.

Ik had gezegd dat ik dit weekend het hele weekend op show zou zijn, hij heeft moeten googelen naar waar er een 2 daagse show was, want er zijn ook shows in andere plaatsen.

Stalker nee, maar ik heb vorig jaar wel een stalker gehad, is politie zaak geworden... Lang verhaal...
Dus dit gaf mij meteen het stalker gevoel, hij zal het niet zo bedoeld hebben, maar ik wist ook niet dat hij mij een bericht had gestuurd met de vraag of ik het leuk zou vinden, anders had ik het hem op voorhand af kunnen raden.

Ik snap dat het een spontane actie was, maar dat na 2 chats die op geen enkele manier echt persoonlijk was, beetje over werk en over de wonderbaarlijke wereld van het internet daten (en hoeveel vreemde mensen er tussen zitten). Daarna besluit hij spontaan naar een kattenshow te gaan. Ik heb het verder nooit over de katten gehad, anders dan dat ik een paar raskatjes had en toen hij vroeg wat ik dit weekend ging doen was mijn antwoord dat ik 2 dagen ging showen met de katten.
Ik laat meestal het feit dat ik 9 katten en een Cattery heb, achterwege in de kennismakingsfase. Op één of andere manier rennen de meeste mannen hard weg als ze het aantal horen.

Ik moet zeggen, hij slikte ook wel even toen ik vandaag op show het aantal noemde, hij dacht dat de 3 katten die ik bij me had al mijn katten waren. 9 volwassenen en 7 kittens had hij niet verwacht.

Hij vroeg wel waar ik hun kooien had (garage/schuur), was nog verbaasder toen ik zei dat ze gewoon huiskatten waren en niet in kooien gehouden werden.
Ik heb maar even aangedikt dat mijn huis compleet aan de katten is aangepast, hoop dat in dit geval het hem flink afschrikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 20:52

Ah, als je niet hebt verteld waar de show was dan vind ik het alweer heel iets anders. Ik ben benieuwd wat hij reageert :)

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 08:39

Daphara dat is idd scary zou ik ook niet blij mee zijn!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 09:36

Oeh, kan me voorstellen dat je daar niet heel blij van wordt. Het zal ongetwijfeld niet verkeerd bedoeld zijn, maar zeker als je al een nare ervaring met stalkgedrag hebt...

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 09:56

Snap dat je het niet echt leuk vind daphara! Hopelijk laat hij je nu met rust.