Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Veulen84 schreef:Dat is al lang niet meer zo. Die auto's zijn al 3x afgeschreven. Het overgrote deel van de taxi's in nederland is gewoon zwart/blauw enz.
Voor Nederland is dat zo. In de VS zal geel echter nog steeds de meest voorkomende kleur zijn. Net zoals in Duitsland de meeste taxi's gebroken wit/creme-achtig zijn van kleur.
eilleen333 schreef:Knert schreef:Waar haalden ze de figuranten voor oorlogfilms holocaust vandaan?
Denk niet dat er ergens een boek ligt vol met anorexia figuranten.
Ondanks het feit dat de gemiddelde maat voor vrouwen in NL 44 is, zijn er ook nog genoeg mensen met maatje 32/34, zonder anorexia.....
Citaat:Maar het zou natuurlijk bijzonder zijn als ik het paar op hun huwelijksdag kan verrassen met nog wat leuke aanvullingen hierop. Ik bedoel hiermee korte, grappige, lieve, leuke, wetenswaardigheden, feiten, anekdotes, etc..over het bruidspaar.
Mocht u iets te binnen schieten wat hun levensverhaal op datum X zeker zou verrijken, zou u dan zo vriendelijk willen zijn om mij dit te mailen?
Seventeen schreef:Ik zat gisteren op tv een race te kijken ( paardenrennen), maar toen vroeg ik mij het volgende af: Het gaat om snelheid, je wilt zo snel mogelijk zijn. Waarom hebben die jockey's dan allemaal van die wapperende kleding aan? Waarom niet een strak pakkie aan? Zo gestroomlijnd mogelijk?
Sammie schreef:Lidl koopt vaak vanuit hoofdkantoor Duitsland in. Dus het assortiment is meestal in alle landen gelijk, alleen echte streekproducten van je niet overal. Denk bijv. aan kokosnoten, speciale groenten en fruitsoorten. De actieproducten zijn ook vrijwel in elk land te vinden.