Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jezzi schreef:Een wat lichtere top zou zeker een goed verschil maken (denk dat een witte top prima kan, maar zou dat voor de zekerheid even polsen bij de bruid), maar de onderkant is nog steeds erg kantoor/kerstdiner door de donkere panty en dichte schoenen.
Jordy_ schreef:Hele leuke outfit Cubone, maar idd niet voor een bruiloft. Misschien inderdaad met wat simpele aanpassingen..
Heeft iemand hier ervaring met de shaping skinny regular jeans van de h&m? Zit hij een beetje lekker? Goede pasvorm? Valt groot of juist klein? Vind altijd lastig om andere broeken te halen dan Ltb maar vind deze eigenlijk wel erg leuk!
Amira_ schreef:Jordy_ schreef:Hele leuke outfit Cubone, maar idd niet voor een bruiloft. Misschien inderdaad met wat simpele aanpassingen..
Heeft iemand hier ervaring met de shaping skinny regular jeans van de h&m? Zit hij een beetje lekker? Goede pasvorm? Valt groot of juist klein? Vind altijd lastig om andere broeken te halen dan Ltb maar vind deze eigenlijk wel erg leuk!
Ik heb daar veel broeken van en ze vallen wel groter vind ik. In de broeken zonder stretch bij h&m kom ik soms nieteens in een maat 28 maar van de shaping heb ik maat 27