Dito hier! Tijdens het autorijden echt genoten. Jammer dat ik op die mooie plekken niet stil kon staan.
puppy1128
Geplaatst: 21-11-15 17:24
Hoi hoi!
Zonnetje scheen en zou alleen rond 12 uur een uurtje regenen werd mij verteld.. Nou, blij dat ik niet mijn eigen camera mee had maar de kleine camera van mams.. Vind dit soort luchten met zon altijd super mooi. De regen en koude wind die kwam vond ik alleen stukken minder.. Maar ik heb nu wel foto's van Vera met een dreigende lucht.
En ik lees allemaal verschillende namen van de wolken.. Maar zit daar dan echt een patroon in ofzo?
jokari
Geplaatst: 21-11-15 17:43
Oh die eerste is echt magnifiek, Vera in het licht en dan die dreigende lucht erachter.
Ik ben totaal uitgeregend toen ik mest aan het scheppen was op de paddock deze morgen.
Inside the mega twister. Nu op national geographic
Anoniem
Geplaatst: 21-11-15 22:55
Ik had vandaag bij het inrijden voor mijn proef een mooi zicht op bliksem in de verte. We hebben een aantal fikse vlagen regen met stevige wind te verteren gehad vandaag. Ben blij dat ik er van gespaard gebleven ben tijdens het rijden
Ik heb vanmorgen hard gelachen om mijn zoontje. Hij zat rustig naast mij aan het bureau te tekenen toen hij langs mij heen naar buiten keek, glimmende oogjes en een lach van oor tot oor. Vliegt naar het raam toe en vanaf dat hij zag dat ik doorhad wat er gaande was, vliegt hij naar de deur om zijn schoenen aan te doen en zijn jas te pakken. Meneer wilde buiten in de (natte)sneeuw spelen.
Verder veel regen, veel wind, kou en prachtige wolken gezien vandaag. Zelfs iets wat leek op een vage mammatus, maar dat zal wel niet.
Vanmorgen tussen de hoosbuien naar stal gefietst. Paard gedaan, bezem en stofzuiger door de Werkplek gehaald en toen (jawel) droog naar huis. Wat een buien.
Ik heb ook nog een leuk plaatje kunnen schieten! Geen idee of het wat bijzonders is
Pluizebolpum
Geplaatst: 22-11-15 17:41
Hier ook nog geen sneeuwvlok gezien, wel wat hagel en voornamelijk erg mooie luchten! We hebben hier in L'stad van die fietsbruggen en dan heb je soms zo'n mooi uitzicht. Kan daar erg van genieten: