Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:00

Geen enkel lichaam is perfect, en je zult zelf toch altijd anders tegen je lichaam aankijken dan dat anderen doen. Ik wil best wat tiet en kont er bij, maar eigenlijk ben ik hartstikke tevreden over mijn lichaam, nooit problemen bij het kopen van kleding...

Net even naar de primark geweest en wat dingen gescoort.
Een jack voor het hardlopen, een vest met fluffy aan de binnenkant (lekker warm voor op stal), sandaaltjes en een witte blazer! Die laatste staat al heel lang op mijn wishlist, maar het enige kledingstuk waar ik wel moeite mee heb om een goede te vinden is een blazer :))

Afbeelding

Doubtless

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:02

Je schoenen <3
Leuke blazer ook haha

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:04

Hahaha die schoenen komen van le ballon vandaan, superfijn en lekker warm! Zijn al een jaartje oud en beetje vies haha. Maar zag ze nu ook weer staan.

Maar bedankt :D

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:04

Oh ik doe echt 10x liever krachttraining dan cardio!!
Zoals lau zegt van cardio word je slank en plat en krachttraining strak en curvy :P .
Ik ben al curvy nu nog strak :)) .

En doe graag strakke broeken en rokjes aan want daar komt mijn kont goed in uit. Mijn pronkstuk :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:06

Ik heb hetzelfde Josien! Ik hoef niet per se veel slanker te worden, maar wil wel heel graag wat strakker worden :j En ik pronk het liefst constant met mijn kont :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:06

Ik ben niet plat èn niet strak. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:08

Mijn kont is ook lekker flubberflubber, maar vind dat eigenlijk ook wel weer wat hebben haha

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:09

Leuke bestelling Lau! Ik heb de push up BH van de H&M. Ik hou van dat ding :D ik doe ook voornamelijk kracht training en body pump. En na krachttraining nog vaak cardio. Was ook altijd omzettend trots op mijn spierballen :') maar na 3 maand niet sporten zijn dat nog maar kleine heuveltjes :+

Wat betreft de dikke billen. Ik vind dat juist prachtig bij vrouwen mits het in een mooie spijkerbroek of rok zit. Die platte billen vind ik zo tienersmeisjes achtig :+ wees er trots op :)

Ik ga vanaf februari weer fanatiek aan de slag. Heb het nu nog even 3 weken rete druk met deadlines en toetsweken.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:12

Inderdaad Emma. Soms ben ik een dagje niet zo blij met mijn lijf en dan denk ik: ik moet niet zeuren. Ik sport nooit, eet keiveel en alleen mijn buik is wat voller (het blubbert haha). Ik mag niet klagen, ik denk dat veel dames daar al dik tevreden mee zijn, dus ben ik dat ook. Ik moet het ook hebben van mijn kont :P
High waisted broeken zijn daarom een top uitvinding! Het laat je kont in zijn waarde en de buik moffelt ie weg! Ideaal :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:13

elkee schreef:
Inderdaad [naam]. Soms ben ik een dagje niet zo blij met mijn lijf en dan denk ik: ik moet niet zeuren. Ik sport nooit, eet keiveel en alleen mijn buik is wat voller (het blubbert haha). Ik mag niet klagen, ik denk dat veel dames daar al dik tevreden mee zijn, dus ben ik dat ook. Ik moet het ook hebben van mijn kont :P
High waisted broeken zijn daarom een top uitvinding! Het laat je kont in zijn waarde en de buik moffelt ie weg! Ideaal :j

Hahaha dit echt precies. Ik eet super veel (hou gewoon van lekker eten), sport heel weinig en dat is ook wel te zien :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:16

Een mega flubber kont inderdaad haha! Vind mijn vriend ook best leuk :=
Een dag niet lekker gegeten is een dag niet geleefd. Veel en lekker eten. Yumm. Sporten ben ik gewoonweg te lui voor en ongemotiveerd omdat ik alleen mijn buik ietsje minder vind. Ik ben bang dat mijn kont minder wordt of stopt met flubberen als ik sport en dat wil ik niet haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:18

Ik heb dan geen vriend, maar jongens die mijn curves niet kunnen waarderen die zijn voor mij sowieso al niks :') Had een vriend die me heel erg ging pushen om veel gezonder te eten en veel af te vallen, en dat vond ik na een tijdje echt heel vervelend en denigrerend.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:19

xRoosss schreef:
Leuke bestelling Lau! Ik heb de push up BH van de H&M. Ik hou van dat ding :D ik doe ook voornamelijk kracht training en body pump. En na krachttraining nog vaak cardio. Was ook altijd omzettend trots op mijn spierballen :') maar na 3 maand niet sporten zijn dat nog maar kleine heuveltjes :+

Wat betreft de dikke billen. Ik vind dat juist prachtig bij vrouwen mits het in een mooie spijkerbroek of rok zit. Die platte billen vind ik zo tienersmeisjes achtig :+ wees er trots op :)

Ik ga vanaf februari weer fanatiek aan de slag. Heb het nu nog even 3 weken rete druk met deadlines en toetsweken.

Ik ben ook heel blij met mijn armen/spierballen. Dat heb ik eerlijk gezegd vooral aan het paardrijden te danken :P .

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:22

Dat snap ik. Men moet je waarderen zoals je bent. Het is veel sexier als een vrouw zichzelf waardeerd dan dat ze zich afbeult en slank is voor iemand anders. Ik hou sowieso niet zo van sporten en alles daar om heen. Ik val ook niet op brede mannen met strakke shirtjes :n

Ik heb laatste trouwens een hand sieraard gekocht en een neppe septum voor in de neus. En supervette ear cuffs!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:41

Ik heb onwijze drang om te winkelen.. Maar h&m online ben ik wel op uit gekeken, nelly vind ik tot nu toe niet veel. Nog andere makkelijke opties binnen Nederland?

Eigenlijk mag ik helemaal niks uitgeven, moet sparen voor vakantie :o

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:42

Niet shoppen dan ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:42

Zara, zalando, bershka, pull and bear? forever21 is ook leuk. Wel buitenlands, maar je kan de taal instellen op Nederlands, betalen met Ideal en binnen 3 werkdagen is je pakketje binnen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:44

Rebeccaa schreef:
Zara, zalando, bershka, pull and bear? forever21 is ook leuk. Wel buitenlands, maar je kan de taal instellen op Nederlands, betalen met Ideal en binnen 3 werkdagen is je pakketje binnen. :j

Ik wist niet dat bershka ook online had *\o/*

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:52

Mroes_1992 schreef:
Rebeccaa schreef:

Ik wist niet dat bershka ook online had *\o/*

Alleen betalen met creditcard is dat dacht ik :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:54

Zo even bijlezen na een ochtend geklets van jullie :)

Hier ook iemand met een fikse bilpartij. Op de hoeveelheid ben ik best trots, mijn vriend is er ook gek op. Vind het alleen zo jammer dat het strakke er af is. Onlangs ging ik me even insmeren met bodycrème tegen droge huid, til m'n voet op, zet 'm op een stoel... en ik had gewoon 1 en al putjes op mijn bovenbeen! ;(
Nou kan ik veel hebben maar dit vond ik toch tikje te ver gaan. Ben op een paar jaar tijd van 42kg naar 50-51 kg gegaan. In principe zit ik qua BMI nu perfect, eerder zelfs nog aan de lage kant. Ben ik ontzettend blij mee uiteraard (heeft véél moeite gekost) maar waarom moest alles nu zowat op m'n billen gaan zitten? Ik zweet ook meer net onder m'n kont in de zomer (witte broeken/rokken zijn een no go voor mij) en mijn bovenbillen komen tikje tegen elkaar :o

Mijn conditie trekt ook op niks... Vorig jaar van stiefpaps een koersfiets gehad, heb ook een tenue liggen dus eens het weer tikje beter is ga ik proberen om minstens 1x/week een route van 20-30km te fietsen, samen met vriendlief.

Zalando is denk ik ook mogelijk met homebank hoor.
Vind het namelijk zo rot irritant dat een rokje dat ietwat aansluitend is steevast naar boven kruipt en dat ik zo'n typisch "rijbroek"-model heb aan m'n billen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:00

Nee hoor, je kan bij Bershka gewoon met ideal betalen! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:00

Welke betalingswijzen kan ik gebruiken bij het shoppen?
Je kunt de volgende betalingsmethoden gebruiken: Visa, Visa Electrón, Mastercard, American Express, PayPal en iDEAL.
Wij accepteren geen cash, cheques of telefonische bestellingen. (bershka.com)

:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:01

Vind 42 kilo voor een volwassen vrouw ook veel te weinig hoor. Weet zeker dat je er met 50 kilo zeker 10 keer beter uit ziet..

Mijn bovenbenen raken elkaar ook, ik heb ook wat putjes in mijn bovenbenen en ben ook niet strak.. ach.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:13

Bij mij ook hoor! Vind een thigh gap een beetje eng, veel meiden moeten daar te dun voor zijn en hebben dat van nature gewoon niet :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:14

Een thigh gap is echt niet natuurlijk.. Het is in principe een teken van (te) ernstig ondergewicht. Je pruim hoort namelijk gewoon beschermd te worden voor invloeden van buitenaf (zoals de wind), daar zijn je dijen voor. Als je die niet meer hebt loop je volgens mij met een permanente schimmelinfectie, al dan niet andere dingen die je daar beneden niet wilt hebben.