Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pearlx schreef:Omdat bieden open stond? Als het een vaste prijs is dan zet de verkoper bieden toch niet aan?
HTM schreef:Pearlx schreef:Omdat bieden open stond? Als het een vaste prijs is dan zet de verkoper bieden toch niet aan?
Het bieden op MP zet je niet aan, dit moet je uitzetten.
En bij al mijn zakelijke advertenties (ruim 1000 inmiddels) ga ik dat echt niet uitklikken.
En ja, krijg heel wat biedingen binnen waar ik toch wel om lachen kan.
Terwijl er bij mij toch heel duidelijk staat dat het om een winkel gaat.
Maar mensen lezen niet, die kijken alleen plaatjes, en met een heel klein beetje geluk dat advertentie titel.
Mayflower_ schreef:Ik heb een zadel te koop staan, daar komen ook wel mensen op af dat je denkt van 'nee liever niet'. Mensen die 200 euro bieden en hem vanavond nog komen ophalen. Heb maar teruggestuurd "Als u dan morgen de rest van de aanbetaling meeneemt, dan krijgt u dan het zadel mee''. Vervolgens hoor je niks meer.

MarvanTom schreef:Nou zeg...
Beetje een raar iets op MP: ventjelief zag een leuke lamp voor in de keuken, biedt de vraagprijs, stuurt er een mail achteraan wat betreft het eventuele ophalen, wachten op antwoord...
Geen antwoord en bod verwijderd door verkoopster...
Dus ik bied ook, maar lager, stuur geen mail en mijn bod staat er nog wel.
Een hoger bod is ook verwijderd, maar ik kan niet zien of dat door verkoopster of bieder is geweest.
Tja, wil je nu verkopen of niet?!?