Leuke kussenhoesjes en kat.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Kun je als Nederlandse vrouw met maat 40/42 een sweater kopen op Ebay of krijg ik dan alleen 1 arm erin.Waar moet ik op letten / zoeken?
FV_Whisper schreef:Meestal aan de verkoper.
Bestel je via ebay.nl? Heb het ooit ook eens gehad met een Amerikaanse verkoper. Daar heb ik het toen via ebay.com gedaan en dat werkte wel voor mij. Afhandeling van betaling ging daar net even anders en daarom pakte de nl verzie hem niet.
prugelpiet schreef:Ik kom hier even binnen vallen. Als dat mag
Na een val van een paard is mijn cap helaas gesneuveld. Opzich niet heel erg, maar er moet dus wel een nieuwe komen. Ik rij altijd met Charles Owen, welke in Engeland gewoon veel goedkoper zijn dan in Nederland. Maar, ik heb nog nooit zo iets op eBay gekochtIk heb een hele mooie gezien, in mijn maat. Verkoper heeft bijna alleen maar positieve feedback en een score van 99,3%. Maar toch durf ik het niet aan
Heeft er iemand ervaring met caps kopen op eBay? Of andere dure spullen? Het gaat toch al gauw om een euro of 200, veel minder dan wat de cap kost in Nederland, maar toch nog een smak geld. Hoe zit het met invoer etc? En hoe groot is de kans dat je heel iets anders krijgt dan op de foto? De verkoper lijkt betrouwbaar als ik de feedback zo lees, maar toch. Hoe vaak er in Nederland wel niet iets mis gaat op marktplaats...
Nienke98 schreef:Bedankt voor je antwoord!
Dat wil ik wel doen ik weet alleen niet precies hoe. Ik lees alleen iets over aankoopbescherming. Kan dat wel als de refund in principe automatisch in gang gezet moet worden? Wat ik dus niet weet.
Heb het al op de Nederlandse ebay community gevraagd, maar daar geeft niemand antwoord en ik heb geen toegang tot de engelse community.