Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kincses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 19:15

Zadel uitgezocht bij de zadelmaker. Komende 4 maanden niet op voorraad dus nu zit ik alsnog zonder zadel en hij wordt nergens tweedehands aangeboden -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 19:20

Ik heb geen geboortekaartje van m'n nichtje gekregen. Duidelijke envelop met "opa en oma". En meer van die kleine dingen die er voor zorgen dat ik er eigenlijk helemaal klaar mee ben. Ik hou van m'n broer maar zijn vriendin.. _-:(

En ze hadden zoveel geboortekaartjes dat er nog gevraagd werd of iemand ze rond wilde brengen want anders waren het wel veel postzegels. Dus je denkt aan de die van de dieje en niet aan je zusje. Ok.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 22:13

6e werkdag van de week zit erop.
Volgende week opruimvakantie, jeej.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 22:18

Moska schreef:
denisesilver schreef:

Wilde net bij de Epplejeck afrekenen "Pas geblokkeerd". Had net ervoor nog betaald bij de Decathlon. Had mijn telefoon niet bij, dus kon niet checken wat er gaande was, maar schijnbaar is er iets met Ideal-betalingen. Zal wel een ddos aanval zijn oid

Ohhh dat had ik ook. Stond rond dat tijdstip bij een zelfscankassa van het Kruidvat. Kreeg een foutmelding en kon niet betalen, terwijl ik even daarvoor nog bij een horecazaak had afgerekend. De andere pas deed het gek genoeg wel (gelukkig, want had geen cash bij me)

“Blij” dat ik niet de enige was. Werd er al bang van :')

Slecht weer op komst. Mijn merrie ging ineens naar de bakbodem loeren???? Doos :+

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 22:55

Kincses schreef:
Zadel uitgezocht bij de zadelmaker. Komende 4 maanden niet op voorraad dus nu zit ik alsnog zonder zadel en hij wordt nergens tweedehands aangeboden -O-

Wintec zou je kunnen kijken hoe die ligt. Verkoop je die later weer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 23:04

Ik zat net tijdens het achteruit rijden tegen een lantaarnpaal aan. Iemand keek en ik voelde mij zo banketstaaf. Ben weggereden en later gestopt maar ik had geen schade aan de auto, geen deuk niks.

Het was op werk dus morgen maar even checken. Paal stond nog recht zag ik zo snel en deed het nog. Denk dat het meevalt maar voel mij vooral een beetje heel stom

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 08:39

Dat ik straks moet gaan shoppen met een vriend van mij want die heeft
nette kleding nodig voor een bruiloft.

En ik ben totaal niet in een shopping mood. :o

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 09:12

Zebrastreep schreef:
Ik zat net tijdens het achteruit rijden tegen een lantaarnpaal aan. Iemand keek en ik voelde mij zo banketstaaf. Ben weggereden en later gestopt maar ik had geen schade aan de auto, geen deuk niks.

Het was op werk dus morgen maar even checken. Paal stond nog recht zag ik zo snel en deed het nog. Denk dat het meevalt maar voel mij vooral een beetje heel stom

Zal ik je troosten?

Afbeelding
Ene week hekwerk

Afbeelding
Andere week bus van de zaak van mijn zwager. Gelukkig op het wiel, dus hij had alleen een paar krasjes op het kunststof. Maar mijn moeder is er over uit dat ik misschien even voor een bril moet :+

Rijd al heel lang auto, veel met grote bussen gereden. Maar een keer eerder schade gereden. En het afgelopen jaar al drie keer. %)

Mijn zus heeft trouwens weleens een grindpaal uit de grond gereden. Vind ik nog steeds heel knap :')

Ergernis: weer wakker geblaft door de demente hond. Mijn zus en zwager laten dat beest gewoon met gemak een uur blaffen vooraleer ze haar weer binnen doen. Echt gruwelijk irritant.

Alja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 09:33

Onze honden zijn ook dement en het einde komt eraan.
Ze zijn 14 en kruising bernersennen.
Heb al 4 of 5 keer gebeld naar de dierenarts maar nog steeds geen afspraak gemaakt voor het inslapen.
Alsof we het nog niet echt aandurven ofzo, ik weet het niet precies

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 09:35

denisesilver schreef:
Mijn zus heeft trouwens weleens een grindpaal uit de grond gereden. Vind ik nog steeds heel knap :')

Mijn vader heeft wel eens de hele voorkant van de auto langs een paaltje er af gereden.
Wij hadden een parkeerplaats waar midden tussen 2 parkeervakken een lantaarnpaal stond,
en daarnaast een massief hard plastic paaltje, en we hadden haast en in die haast heeft ie het paaltje 'gemist'...
En zo de hele voorkant er af getrokken.. %) -O-

Gelukkig kon een buurman/vrouw ons allemaal brengen naar de locatie.

Vandaag last van de schouders/nek, duidelijk dat mijn lichaam
een dagje werken (Donderdag) niet leuk vond.. terwijl het wel heerlijk weer was.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 10:05

Krijgen demente honden als choline? Dat wil nog wel eens ondersteunend werken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 10:12

Ik ben gestopt met roken en met medicatie waardoor je geen honger hebt. Dus ik heb al weken constante gillende honger.

Dus ik had er al op gerekend dat ik aangekomen was. Maar ik heb mezelf net gewogen.

Ik heb besloten dat ik de komende maanden ga leven op lucht en bleekselderij. :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 10:45

Dat ik altijd het derde wiel ben, ook in een vrije close vriendengroep. Gewoon afspreken om te hangen, bbq'en etc ben ik altijd uitgenodigd maar gaan ze wat actiefs doen / dagje weg oid hoor ik niks.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 11:04

Sterkte Alja. Vrienden hebben destijds ook 6 keer de shetlander in willen laten slapen, maar steeds toch niet gedaan. Het komt wanneer het komt :(:)

Live laugh love propranolol tegen de migraine. Echt hoor. Maar ik ben gelijk een dag helemaal gebroken als ik fysieke arbeid heb verricht. Gisteren uitgemest en een kort ritje gedaan op mijn paard, maar je kan me nu echt oprapen.

En ik kan geen goede serie vinden om te kijken, dus ik denk dat ik The Pitt maar voor de derde keer aan ga zetten :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 12:06

Alja schreef:
Heb al 4 of 5 keer gebeld naar de dierenarts maar nog steeds geen afspraak gemaakt voor het inslapen.

:(:)

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 15:55

Alja schreef:

Wat een moeilijk keuze blijft het toch altijd.
Maar 14 jaar voor een kruising berghond is al prachtig!

2 jaar geleden mijn 16 jarige kat in moeten slapen met dementie.
Lichaamlijk was die echt nog wel redelijk maar was regelmatig kompleet de weg kwijt.

Ook wij hebben het eerst uitgesteld omdat hij ook nog soms goede momenten had maar dat was uit eindelijk niet meer redelijk tegen over hem.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 16:47

Er is iets mis met de muis/cursor-ding van mijn laptop en het is zo vervelend. De touchpad doet het in principe wel maar meer dan 1 woord selecteren doet het niet daarmee. Verschillende losse (USB)muizen doen het al helemaal niet, dan gebeurt er gewoon niets. Gelukkig heeft mijn laptop ook touchscreen, dus kan ik mijn laptop alsnog wel gebruiken maar het is wel irritant.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 17:00

Google Wallet had dus ook storing ineens zijn alle bankpassen weer terug. :=

Wilde eigenlijk naar de moestuin, maar als je ogen rare dingen doet dan blijven we maar thuis.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 17:59

Alja schreef:

:knuffel:

Ik hoop dat onze kruising bernersennen zo oud wordt..

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 18:52

Dat ik vannacht eindelijk weer goed- en door geslapen heb voor het eerst in maanden. En dat mijn theorie wel redelijk bevestigd is, dat ik, als ik alleen slaap, gewoon slecht slaap. _O-
Maar dat ik weet dat ik vannacht weer slecht ga slapen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 19:32

Waarom kunnen mensen niet gewoon niet drinken als ze nog moeten rijden? Ik snap gewoon niet die noodzaak en Waarom je problemen moet opzoeken...

Ik ben van het 0 als je moet rijden. Ook geen 1 kleintje of iets. Maar blijkbaar ben ik daar een van de weinige in. Ben ik nu zo raar?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 19:36

Tancreda4 schreef:
Waarom kunnen mensen niet gewoon niet drinken als ze nog moeten rijden? Ik snap gewoon niet die noodzaak en Waarom je problemen moet opzoeken...

Ik ben van het 0 als je moet rijden. Ook geen 1 kleintje of iets. Maar blijkbaar ben ik daar een van de weinige in. Ben ik nu zo raar?

Nee hoor, je bent niet raar. Ik drink ook geen druppel alcohol als ik nog moet rijden. (Of zijn we dan samen raar? Laat mij dan maar raar zijn)

Liebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 19:45

De filmpjes uit Scheveningen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 19:49

Liebe schreef:
De filmpjes uit Scheveningen.

Wat gebeurt er in Scheveningen? *gaat richting google

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 20:03

Kinderen die nog buiten zijn en dus niet stil zijn om 8 uur..

Waar blijft de opvoeding tegenwoordig.