Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moska schreef:denisesilver schreef:
Wilde net bij de Epplejeck afrekenen "Pas geblokkeerd". Had net ervoor nog betaald bij de Decathlon. Had mijn telefoon niet bij, dus kon niet checken wat er gaande was, maar schijnbaar is er iets met Ideal-betalingen. Zal wel een ddos aanval zijn oid
Ohhh dat had ik ook. Stond rond dat tijdstip bij een zelfscankassa van het Kruidvat. Kreeg een foutmelding en kon niet betalen, terwijl ik even daarvoor nog bij een horecazaak had afgerekend. De andere pas deed het gek genoeg wel (gelukkig, want had geen cash bij me)
Zebrastreep schreef:Ik zat net tijdens het achteruit rijden tegen een lantaarnpaal aan. Iemand keek en ik voelde mij zo banketstaaf. Ben weggereden en later gestopt maar ik had geen schade aan de auto, geen deuk niks.
Het was op werk dus morgen maar even checken. Paal stond nog recht zag ik zo snel en deed het nog. Denk dat het meevalt maar voel mij vooral een beetje heel stom
denisesilver schreef:Mijn zus heeft trouwens weleens een grindpaal uit de grond gereden. Vind ik nog steeds heel knap
Alja schreef:Onze honden zijn ook dement en het einde komt eraan.
Ze zijn 14 en kruising bernersennen.
Heb al 4 of 5 keer gebeld naar de dierenarts maar nog steeds geen afspraak gemaakt voor het inslapen.
Alsof we het nog niet echt aandurven ofzo, ik weet het niet precies
Alja schreef:Onze honden zijn ook dement en het einde komt eraan.
Ze zijn 14 en kruising bernersennen.
Heb al 4 of 5 keer gebeld naar de dierenarts maar nog steeds geen afspraak gemaakt voor het inslapen.
Alsof we het nog niet echt aandurven ofzo, ik weet het niet precies
Tancreda4 schreef:Waarom kunnen mensen niet gewoon niet drinken als ze nog moeten rijden? Ik snap gewoon niet die noodzaak en Waarom je problemen moet opzoeken...
Ik ben van het 0 als je moet rijden. Ook geen 1 kleintje of iets. Maar blijkbaar ben ik daar een van de weinige in. Ben ik nu zo raar?