Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-24 23:09

Polarize schreef:
Moet ik mn kamer opruimen :+ op dit moment één grote chaos, gaat wel een beetje extreem richting puber kamer.
Komt door meerdere dingen, half uitgepakte tassen nog steeds na Berlijn afgelopen weekend, en boeken en kunstzooi over de vloer, want waarom zou ik het opruimen en sorteren als ik over 2 weken mijn eigen ruimte speciaal daar voor heb :')

Het vervelende is dat ik deze logica compleet volg en hetzelfde zou doen :') dan maar iemand anders z'n vloer inpikken :Y)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-24 23:45

Niobe schreef:
Ik wil een nieuw telefoonhoesje, maar eigenlijk niet meer met zo’n “boomer-klepje” voor mijn pasjes enzo :')
Maar ik heb niet altijd een tas bij me. Heeft iemand hier tips over hoe je dan je identiteitskaart enzo meeneemt? :=

https://www.yoursurprise.be/accessoires ... roQAvD_BwE

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-24 23:52

Dat m'n laptop soms (erg soms) dubbele letters\tekens zet. Een .. dubbele punt oogt zo... mysterieus. :+

Sintara

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 04:13

Dat ik nu op een vliegveld zit %)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 06:53

Ik wil teveel voor het geld dat ik heb :+

Straks nog maar eens een rondje door het huis maken wat ik eventueel kan verkopen :Y)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 06:55

Siggislief schreef:
Zebrastreep schreef:
Mensen hebben een feestje opzich prima , af en toe moet kunnen. Maar dat hysterische gegil na elke keer lachen hoeft er niet bij.

Herkenbaar, maar nu geen last van gelukkig..
Wel van mensen die nu weg gaan en gaan toeteren.. 8)7 :x

Sterkte, Mando!

Dat is sowieso irritant en onnodig, maar helemaal op zulke tijdstippen.... Ik snap dat nooit :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 08:46

Ik kan geen leuke, waterdichte winterjas vinden die ook nog enigszins charmant staat en niet op een dekbed of slaapzak lijkt. :=

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 08:56

iirrssjjee schreef:
Dat is sowieso irritant en onnodig, maar helemaal op zulke tijdstippen.... Ik snap dat nooit :+

Ik snap dat ook echt niet, ik hoor wel eens rond 23.00u of zelfs later nog iemand
naar de restafvalbak in de woonwijk gaan denk ik je hebt de hele dag gehad. _O-

Maar ik ben dan vanmorgen om 8u al geweest, zullen mensen niet leuk vinden. :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 09:34

vikawiek schreef:
Polarize schreef:
Moet ik mn kamer opruimen :+ op dit moment één grote chaos, gaat wel een beetje extreem richting puber kamer.
Komt door meerdere dingen, half uitgepakte tassen nog steeds na Berlijn afgelopen weekend, en boeken en kunstzooi over de vloer, want waarom zou ik het opruimen en sorteren als ik over 2 weken mijn eigen ruimte speciaal daar voor heb :')

Het vervelende is dat ik deze logica compleet volg en hetzelfde zou doen :') dan maar iemand anders z'n vloer inpikken :Y)

Mijn ouders zijn de hele dag in Duitsland dus ik heb vrij spel in de woonkamer vandaag haha.
Het wordt wel even hard werken, 5 tekeningen waar ik elk toch wel 20-30 minuten mee bezig ben.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 09:47

Mando hoe gaat het met je vader?

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 10:04

Dank je wel voor het vragen.

Hij heeft tot half 1 in het ziekenhuis gezeten helemaal binnenstebuiten gekeerd en niets gevonden.
Ze denken toch een steentje geweest.
Als hij nog last had kon hij 10 uur terug komen maar hij wilde alweer naar ons huis de katjes doen en F1 kijken.

Hij snapte het ook niet.

Zijn buurvrouw had ik geappt en die hield hem in de gaten.

Ben wel blij daarmee.

Er is nooit iets met hem en dan zal je net zien dat je weg bent dat er iets gebeurt.
Ik heb hele slechte nacht gehad hoor en nu alweer in de bus naar de markt.
Wie heeft dat bedacht. _O- pfff

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 10:30

Buiten een hoop getier en gevloek en ik zie wel mensen buiten, maar wat er aan de hand is weet ik ook niet :')

Het klinkt heel dramatisch vooral

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 10:39

Mijn pony is in Den Haag, ik heb vakantie,wij gaan morgen naar Den Haag, huis is al schoon.... mooi weer en alle tijd voor een buitenrit, maar geen pony .... dus ik verveel me :+

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 10:50

Ik begin morgen aan mijn nieuwe baan.

Ik ben zenuwachtig.
En dan moet ik ook nog anderhalf uur met de trein naar Utrecht terwijl ik daar echt een gruwelijke hekel aan heb.

Gelukkig alleen morgen en volgende week dinsdag. De rest van de opleiding is gelukkig op mijn eigen standplaats.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 11:42

Succes daantjuhhh!!!!

Ik erger me aan mijn lijf.
Na weer een slechte periode met m'n enkel het lopen weer opgepakt (want ja, toch ingeschreven voor die marathon hé). Gisteren 5 km gelopen met een hartslag die door het dak ging, echt abnormaal weer. Vandaag diezelfde 5 km gelopen (fiets gisteren naar de fietsenmaker gebracht en vandaag weer ophalen :+) en niets aan 't handje.
Verschil? Gisteren ontbeten, vandaag niet.

Zucht

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 12:27

Heb m’n serie afgekeken gisteren. -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 12:32

Wil het lukken Polarize? Is er anders niet een eettafel, camping tafel, of grote salontafel waar je het op zou kunnen leggen. Ik deed ze onderweg /on the go ook nog wel eens maken met een tekenkoffer op schoot als onderlegger. Dan kan je ook in de trein eraan werken, thuis op de bank, ergens in het zonnetje buiten.

Zo'n ding je weet wel.
https://www.artsandcrafts.nl/winkel/mh- ... DWWQLcS_av

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 12:49

Aan paardenlui die een pensionplek zoeken met weidegang en alle verzorging,maar ze willen er niet voor betalen,het moet half voor niets.Ik verdien er al niets mee.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 12:50

Buurman is aan het klussen, komt een dakkapel op het huis. Maar waarom moet je dan op zondag klussen, pokkeherrie. En nee hij werkt niet dus hij heeft tijd zat om dat de rest van de week te doen

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 12:52

Telpeva schreef:
Wil het lukken Polarize? Is er anders niet een eettafel, camping tafel, of grote salontafel waar je het op zou kunnen leggen. Ik deed ze onderweg /on the go ook nog wel eens maken met een tekenkoffer op schoot als onderlegger. Dan kan je ook in de trein eraan werken, thuis op de bank, ergens in het zonnetje buiten.

Zo'n ding je weet wel.
https://www.artsandcrafts.nl/winkel/mh- ... DWWQLcS_av

Heb ze met schilderstape aan de muur geplakt bij gebrek aan een ezel :')
Ik ga nog een ezel kopen, maar dan moet mijn broer echt eerst uit huis zijn zodat ik naar zijn slaapkamer kan met mijn spullen en weet waar ik alles neer kan zetten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 12:52

fjordjes schreef:
Buurman is aan het klussen, komt een dakkapel op het huis. Maar waarom moet je dan op zondag klussen, pokkeherrie. En nee hij werkt niet dus hij heeft tijd zat om dat de rest van de week te doen

Dat zou hij hier in de buurt niet moeten doen. Heel kerkelijk hier en klussen (vooral geluidsoverlast) wordt niet gewaardeerd op zondag. Best een voordeel van een kerkelijk dorp trouwens, het is heerlijk rustig op zondag.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 12:59

Britta31 schreef:
Aan paardenlui die een pensionplek zoeken met weidegang en alle verzorging,maar ze willen er niet voor betalen,het moet half voor niets.Ik verdien er al niets mee.

Ow ja, dat.

Wij hebben sinds het boerenpaard gestorven is een stal leeg. Heb ook al enkele keren de vraag gekregen of X of Y geen paard mag brengen, want "dan geraakt je gras op hé".
Net of ze doen mij er een dienst mee?

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 13:00

fjordjes schreef:

Wat asociaal van hem!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 13:00

Is hij alleen bezig of heeft hij hulp?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 13:01

Alleen