Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imaudy schreef:Ik had gister toch zo iets geks bij AH. Ik had veel boodschappen en ook controle. Nou geen probleem. Gaf dat apparaatje al voordat ze ging scannen aan dat er iets niet gescant was. Huh, wat??
Nou goed, je kan eens een keer wat vergeten, hoewel ik zo rustig scan dat dag eigenlijk niet kan. Dat AH mensje alle boodschappen scannen en niks aan de hand?? Kon aan apparaatje liggen?? Het is dat ik ze al een slechte beoordeling op Google had gegeven <KNIP>
ontherun schreef:Polarize schreef:Hey klinkt als de politie hier
Ik word echt zo slecht wakker...mijn plan was half 8 uit bed zodat ik goed productief kon zijn in de ochtend voordat ik naar werk ging. Dat is m dus niet geworden.
Die laatste deel ik. Waarom ben ik zo. adhd, ik weet het wel, maar toch.
purny schreef:De overheid met zijn zogenoemde suikertaks.
Loop ik net in de winkel boodschappen te doen valt mijn oog op 2 soorten drinken. Te weten de:
Roosvicee 1 kcal. Framboos en bosbes en de Taksi Jungle fruit geen suiker toegevoegd.
Ga ik de pakken bestuderen...
Roosvicee 1 kcal bevat per 100 gram 0,1 gram suiker.
Taksi bevat per 100 ml 2,4 gram suiker .
De roosvicee kost 2,69 en de taksi kost 1,79.
Beter voor je portemonee maar niet voor je gezondheid.
En dan denk ik echt... why....
Polarize schreef:Ben lekker bezig hah
Ik moet morgen pas om half 2 werken, dus had bedacht dat ik in de ochtend wel even een buitenritje kon maken met mn bijrijdpaardje...morgen 12mm regen voorspeld. Dat wordt m niet.
Zebrastreep schreef:De planner die mij vraagt om in het rooster wat op te lossen en dit te regelen.
Uhh dan ga ik even vragen of ze mijn taken wil gaan doen.
Vind dat altijd behoorlijk bijzonder. Ga nu ook terug mailen dat het mij verstandig lijkt dat zij zich bij het rooster houdt want dat valt niet onder mijn takenpakket.
prompter schreef:Doet me denken aan de review van een familierestaurant in Drenthe. Je weet wel, zo 1 met speelgrond voor de kinder. Ook duidelijk aangeprezen aop die manier. Die klaagden dat het "vol dikke Drenthen" zat, en er kinder rondrende. Die verwachtte schijnbaar met die beschrijving een posh restaurant waar als er al kinder zijn, die stilletjes aan tafel zitten. Waar de lokale Drenth niet mag komen ofzoNiet zozeer een ergernis, wel een verbazing: ik zit een review te lezen over een tweepersoons vakantiehuisje, waarin de reviewer klaagt dat er - jawel - maar twee personen in het huisje kunnen, dus voor een gezin is het niets. Dit park heeft huizen van 2-14 personen, ze boeken een tweepersoonshuisje en zijn dan verbaasd dat het maar voor 2 personen is? Ik geloof niet dat ik het snap