Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kairos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 12:16

Weer terug in Nederland na vakantie, zo koud hier :\

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 12:22

luuntje schreef:
Bejaarde in de supermarkt die met winkelwagen over mijn tenen reed.

Ik heb m nog erger; ze zijn ook levensgevaarlijk in die scootmobiles. mijn supermarkt heeft een heel mooi gat in de muur van eentje :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 12:23

De planner die mij vraagt om in het rooster wat op te lossen en dit te regelen.

Uhh dan ga ik even vragen of ze mijn taken wil gaan doen.

Vind dat altijd behoorlijk bijzonder :+. Ga nu ook terug mailen dat het mij verstandig lijkt dat zij zich bij het rooster houdt want dat valt niet onder mijn takenpakket.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 12:24

De manen van mijn paard kort geknipt,maar het is een mislukt kapsel geworden.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 12:25

Ben lekker bezig hah

Ik moet morgen pas om half 2 werken, dus had bedacht dat ik in de ochtend wel even een buitenritje kon maken met mn bijrijdpaardje...morgen 12mm regen voorspeld. Dat wordt m niet.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 12:31

Ik had gister toch zo iets geks bij AH. Ik had veel boodschappen en ook controle. Nou geen probleem. Gaf dat apparaatje al voordat ze ging scannen aan dat er iets niet gescant was. Huh, wat??
Nou goed, je kan eens een keer wat vergeten, hoewel ik zo rustig scan dat dag eigenlijk niet kan. Dat AH mensje alle boodschappen scannen en niks aan de hand?? Kon aan apparaatje liggen?? Het is dat ik ze al een slechte beoordeling op Google had gegeven, maar anders kwam die nu -:(- alle boodschappen door elkaar natuurlijk.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 12:34

Imaudy, helaas heb ik dit als cassière ook wel eens gehad, apparaatje scande codes die er niet waren of las een code verkeerd , waardoor de controle mislukte. Wij geven de klanten altijd even een gratis bosje bloemen mee als dat gebeurt, omdat het niet aan hun lag.
Mijn baas geloofde niet dat dat echt voor kwam, totdat zij een steekproef had en het bij haar gebeurde '')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 12:38

imaudy schreef:
Ik had gister toch zo iets geks bij AH. Ik had veel boodschappen en ook controle. Nou geen probleem. Gaf dat apparaatje al voordat ze ging scannen aan dat er iets niet gescant was. Huh, wat??
Nou goed, je kan eens een keer wat vergeten, hoewel ik zo rustig scan dat dag eigenlijk niet kan. Dat AH mensje alle boodschappen scannen en niks aan de hand?? Kon aan apparaatje liggen?? Het is dat ik ze al een slechte beoordeling op Google had gegeven <KNIP>

Daarom werd je ook gecontroleerd. Not a nice man, Albert Heijn!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 12:47

Ja en ik was in zo'n goede bui he toen ik in de AH kwam, ik had namelijk meteen bij de eerste poging (ja jullie lezen het goed :D ) een mandje met 4 goede wieltjes!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 12:49

De overheid met zijn zogenoemde suikertaks.

Loop ik net in de winkel boodschappen te doen valt mijn oog op 2 soorten drinken. Te weten de:

Roosvicee 1 kcal. Framboos en bosbes en de Taksi Jungle fruit geen suiker toegevoegd.

Ga ik de pakken bestuderen...

Roosvicee 1 kcal bevat per 100 gram 0,1 gram suiker.
Taksi bevat per 100 ml 2,4 gram suiker .

De roosvicee kost 2,69 en de taksi kost 1,79.

Beter voor je portemonee maar niet voor je gezondheid.
En dan denk ik echt... why....

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 12:53

ontherun schreef:
Polarize schreef:
Hey klinkt als de politie hier :+

Ik word echt zo slecht wakker...mijn plan was half 8 uit bed zodat ik goed productief kon zijn in de ochtend voordat ik naar werk ging. Dat is m dus niet geworden.

Die laatste deel ik. Waarom ben ik zo. adhd, ik weet het wel, maar toch.

Ik ook alleen heb ik geen ADHD. Plan altijd mijn dag helemaal mooi in, zodat ik alles lekker rustig kan doen. En dan krijg ik het toch voor elkaar om alles stressend en snel te doen :+

Voor de rest geen ergernissen omdat ik alles een keer volgens mn planning doe :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 13:04

purny schreef:
De overheid met zijn zogenoemde suikertaks.

Loop ik net in de winkel boodschappen te doen valt mijn oog op 2 soorten drinken. Te weten de:

Roosvicee 1 kcal. Framboos en bosbes en de Taksi Jungle fruit geen suiker toegevoegd.

Ga ik de pakken bestuderen...

Roosvicee 1 kcal bevat per 100 gram 0,1 gram suiker.
Taksi bevat per 100 ml 2,4 gram suiker .

De roosvicee kost 2,69 en de taksi kost 1,79.

Beter voor je portemonee maar niet voor je gezondheid.
En dan denk ik echt... why....

En dan te bedenken dat kamers congrescentra vol Hotemetoten die makkelijk 3x Modaal verdienen maanden (zo geen jaren) nodig hebben gehad om met dit soort adviezen te komen......

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 13:06

Polarize schreef:
Ben lekker bezig hah

Ik moet morgen pas om half 2 werken, dus had bedacht dat ik in de ochtend wel even een buitenritje kon maken met mn bijrijdpaardje...morgen 12mm regen voorspeld. Dat wordt m niet.

Ligt eraan in welke omgeving je woont. In het westen word in de ochtend geen regen voorspeld tot nu toe voor morgen. In de middag dus wel heel veel :+

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 13:21

Niet zozeer een ergernis, wel een verbazing: ik zit een review te lezen over een tweepersoons vakantiehuisje, waarin de reviewer klaagt dat er - jawel - maar twee personen in het huisje kunnen, dus voor een gezin is het niets :o? . Dit park heeft huizen van 2-14 personen, ze boeken een tweepersoonshuisje en zijn dan verbaasd dat het maar voor 2 personen is? Ik geloof niet dat ik het snap :D

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 13:30

Na mijn vorige bericht over mijn moeder die de hele ochtend liep te kakelen over allerlei onzin, ben ik lekker rustig in bad gegaan...

Doet mijn vader eerst de kraan beneden aan waardoor ik steenkoud water kreeg. Komt hij later boven, doet hij het licht van de badkamer uit. En vervolgens gaat hij lopen boren ofzo.

Een rustig momentje is me echt niet gegund :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 13:33

Zebrastreep schreef:
De planner die mij vraagt om in het rooster wat op te lossen en dit te regelen.

Uhh dan ga ik even vragen of ze mijn taken wil gaan doen.

Vind dat altijd behoorlijk bijzonder :+. Ga nu ook terug mailen dat het mij verstandig lijkt dat zij zich bij het rooster houdt want dat valt niet onder mijn takenpakket.

De planner vond het niet echt leuk dat ik de vraag terugschoof, maar ik wil nu echt meer op mijn strepen gaan staan met de aankomende veranderplannen. Aangezien ze zo hameren op wat je taak niet is ga je niet doen ga ik mij daar nu ook heel erg aan houden. Ik krijg nu ook helemaal niet betaald dus het is wel goed.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 13:39

Zebrastreep compliment voor jou.
Voor jezelf opkomen is soms moeilijk.

Roosvicee is standaard duur.
En ik vind het niet eens lekker.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 13:42

Heb blijkbaar endometriose.

Daar erger ik me aan

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 13:48

Vrijdag naar een andere dierenarts voor een second opinion. -O-

Maar ze waren wel positief.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 14:09

prompter schreef:
Niet zozeer een ergernis, wel een verbazing: ik zit een review te lezen over een tweepersoons vakantiehuisje, waarin de reviewer klaagt dat er - jawel - maar twee personen in het huisje kunnen, dus voor een gezin is het niets :o? . Dit park heeft huizen van 2-14 personen, ze boeken een tweepersoonshuisje en zijn dan verbaasd dat het maar voor 2 personen is? Ik geloof niet dat ik het snap :D
Doet me denken aan de review van een familierestaurant in Drenthe. Je weet wel, zo 1 met speelgrond voor de kinder. Ook duidelijk aangeprezen aop die manier. Die klaagden dat het "vol dikke Drenthen" zat, en er kinder rondrende. Die verwachtte schijnbaar met die beschrijving een posh restaurant waar als er al kinder zijn, die stilletjes aan tafel zitten. Waar de lokale Drenth niet mag komen ofzo :') .

Was al een paar jaar terug maar ben er nogsteeds niet overheen.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 14:30

Postnl die elke 2 a 3 minuten het tijdvak van levering veranderd... wat heb ik er dan aan?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 14:33

Kimberley_ schreef:
Postnl die elke 2 a 3 minuten het tijdvak van levering veranderd... wat heb ik er dan aan?

Huisarrest

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 14:34

Dat is nog eens wat anders dan een tijdvak van 9:00 tot 21:00 en dan op het einde van de dag, we hebben het vandaag niet gehaald :P

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 14:35

Alja schreef:
Kimberley_ schreef:

Huisarrest

Dat heb ik sowieso al.. 1400 de aircoman en 1530 de cvman. Maar toch ik wil gewoon mijn nieuwe telefoon! :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 14:37

Sinds kort zit er in de supermarkt om de hoek een pakket automaat van postnl en dhl. Voor niet zware pakketten is dat wel ideaal hoor. Heb dan geen huisarrest meer.
Alleen voor een bepaalde bestelling blijf ik nog wel thuis.