Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kairos schreef:Ik weet van A dat B geslaagd is. B heeft zelf nog niks gezegd, maar ik weet zeker dat B het ook al weet. Klein cadeautje kopen en al geven of klein cadeautje kopen en afwachten? (Is een leuke collega)
_Karlijn schreef:Wie kan mij helpen aan de perfecte chillbroek?
Ik zoek een chillbroek:
- broek in effe kleren (of gemêleerd),
- lang genoeg mijn enkels (ik ben
179 cm, ook wanneer je zit dat je enkels
dan niet ineens opkruipt tot nu knieën.
- geen hele gekke kleuren. Maar ook geen zwart (meer (donker(groen), (donker)blauw, grijs, khaki, roodbruin,,
- liefst een smallere zoom bij de enkels.
- niet heel heel stak bij de knieën als je die opstrekt en niet strak bij de knieën
![]()
Graag alleen persoonlijke ervaringen!
Prijsklasse tot 60 euro.
Ik zoek een chillbroek:
- geen hele gekke kleuren. Maar ook geen zwart (meer (donker(groen), (donker)blauw, grijs, khaki, roodbruin,,
- niet heel heel stak bij de knieën als je die opstrekt en niet strak bij de knieën
![]()
Prijsklasse tot 60 euro.
Kookaburra schreef:Molly1230 schreef:Ik heb een heel leuk notitieboek gekocht. Ik heb alleen geen idee wat ik erin wil gaan schrijven/bijhouden..Heb er namelijk al 1 waar ik m'n gevoelens en zo in schrijf.
Iemand ideeën?
Nog meer kopen en bij elkaar in een kast zetten als decoratie
Sorry not sorry
balance schreef:Kairos: jij kent jouw collega het beste. Ik ga met Gina mee dat ik het graag echt zelf zou willen delen. Maar misschien zegt jouw collega wel, stouterds! maar geef op dat kado.
Hhilde schreef:Hoe gebruikelijk zijn doggybags in een restaurant? Het voelt nog wat ongemakkelijk om daar om te vragen, maar sinds mijn maagverkleining krijg ik gewoon geen volledige maaltijd meer op. Ik kan zelf een bakje meenemen, maar zijn er restaurants die dit bijvoorbeeld niet willen?
Hhilde schreef:Hoe gebruikelijk zijn doggybags in een restaurant? Het voelt nog wat ongemakkelijk om daar om te vragen, maar sinds mijn maagverkleining krijg ik gewoon geen volledige maaltijd meer op. Ik kan zelf een bakje meenemen, maar zijn er restaurants die dit bijvoorbeeld niet willen?
Ik zoek een chillbroek:
![]()
Prijsklasse tot 60 euro.