Caira schreef:Dat ik een oproep voor een vaccin krijgt op basis van medische indicatie. Wtf ik ben al 10 jaar niet meer bij de huisarts geweestalleen bevallen dit jaar, maar dat is geen indicatie. Nu wil ik weten hoe of wat en is de huisarts niet telefonisch bereikbaar. Echt witheet word ik daarvan, kan ik zooo niet tegen
Ik heb er ook net een binnen. Nu klopt mijn medicsche indicatie wel, maar haal zondag mijn tweede prik al in t ziekenhuis.
alleen bevallen dit jaar, maar dat is geen indicatie. Nu wil ik weten hoe of wat en is de huisarts niet telefonisch bereikbaar. Echt witheet word ik daarvan, kan ik zooo niet tegen

Ik bedoelde inderdaad Moestuin.

Ook geen geld voor een cadeau en zo'n opmerking vind ik ook niet kunnen. Mijn moeder hoeft ook niks, maar die vindt het leuk als ik langs kom. Nu eet ik daar normaal vrijdag of zaterdag dus nu een keer zondag omdat ik die andere dagen niet kon en dan is moederdag wel leuk.
alleen vind het altijd wel knudde dat mijn vriend niks namens en samen met onze dochter haalt( en dit dan wel met vaderdag verwacht)....