Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 19:20

Morgen is de soep lekker dik.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 19:23

Dat ik nog steeds geen nieuwe agenda heb gevonden die ik leuk genoeg vind. Waarom ben ik zo moeilijk, er is al zo veel keus en dan nog...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 19:26

Britta31 schreef:

Jaaaaa en dan ga ik ook 3/4de invriezen...
Maar ohh ben ik misselijk, en ik moet zo nog naar buiten de paarden verzorgen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 19:48

Britta31 schreef:

2de dag is die inderdaad het lekkerst. <3

Geweldig geen waterdruk in de flat. En moet eigenlijk zo snel mogelijk douchen voor mijn bont en blauw lijf. :=

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 19:55

Dat kennelijk Black Friday ook niet meer mag, maar sat het nu Happy Friday genoemd wordt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 20:02

Dat onze verwarmingsketel stuk is en we vanavond, vannacht en sowieso morgenochtend nog zonder warm water en de kachel zitten..

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 20:16

Cayenne sterkte met de kou.

Ineke gefeliciteerd.

Lestrange tip van garantie is al gegeven.

Ik heb oorpijn.
Niet zo erg om de huisarts te bellen. Wel vervelend genoeg om er last van te hebben.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 20:23

Gisteren om 22:00 uur gaan slapen, vanmorgen pas om 11:30 uur eruit :Z

En mijn pols verbrand aan de oven :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 20:23

Dat ik er zo doorheen zit, dat ik mezelf niet eens naar de overkant van de straat kan slepen om in bad te gaan. Ondanks dat mijn lieve buren het aanbieden :(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 20:26

Escamilla schreef:
Bij ons op school moet je een Nederlandse grammatica toets maken. Van het onderdeel werkwoorden mag je maar 2 fout hebben. Blijkbaar had ik dus 7 fout. Anders had ik bijna een 8 gehaald op die toets... balen

Nou is toch nog een mooi cijfer! Ik kreeg vandaag mijn Nederlands schrijven weer terug en ik had een 8 maar wel van te voren een black out en heel veel zinnen steeds opnieuw typen. Voor mijn idee leek het nergens op... Dus eigenlijk ben ik wel een beetje verbaast :')

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 20:52

Zebrastreep schreef:
Escamilla schreef:
Bij ons op school moet je een Nederlandse grammatica toets maken. Van het onderdeel werkwoorden mag je maar 2 fout hebben. Blijkbaar had ik dus 7 fout. Anders had ik bijna een 8 gehaald op die toets... balen

Nou is toch nog een mooi cijfer! Ik kreeg vandaag mijn Nederlands schrijven weer terug en ik had een 8 maar wel van te voren een black out en heel veel zinnen steeds opnieuw typen. Voor mijn idee leek het nergens op... Dus eigenlijk ben ik wel een beetje verbaast :')

Ja het is een mooi cijfer. Alleen ik heb ik dat cijfer dus niet omdat ik teveel fout had bij de werkwoorden. Ik moet dus aankomende toetsweek de toets opnieuw maken omdat ik hem nu dus niet gehaald heb.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 21:11

Zebrastreep schreef:
Escamilla schreef:

Ja het is een mooi cijfer. Alleen ik heb ik dat cijfer dus niet omdat ik teveel fout had bij de werkwoorden. Ik moet dus aankomende toetsweek de toets opnieuw maken omdat ik hem nu dus niet gehaald heb.

Excuses ik las je bericht verkeerd! Wel balen zeg! Bij ons splitsen ze de cijfers nu op dus ik moet nu nog een onderdeel spreken doen en ik gok ook grammatica en spelling. Wel iets meer werk maar de cijfers worden nu bij elkaar op geteld wat voor veel een voordeel kan geven als er op 1 onderdeel slecht gescoord wordt.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 21:29

TheNovelist schreef:
Met de hond naar de dierenarts in Ranzijn, stond er een oliebollenkraam buiten. Dus wij dachten lekker daarna oliebollen mee te nemen. Komen we weer naar buiten, zijn ze dicht......

Nu heb ik zin in een oliebol!!

Ik las dit vlak voor ik weg ging. Dus het is jouw schuld dat ik onderweg naar huis oliebollen heb gekocht bij de kraam :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 21:31

Gefeliciteerd, Ineke! :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 21:43

Dat de plek op mijn knie niet wil drogen, maar ik het wel koud begin te krijgen. En voor de rest aan het verrekken van de pijn, maar wil nu nog niks innemen. :=

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 22:06

Veulen84 schreef:
TheNovelist schreef:
Met de hond naar de dierenarts in Ranzijn, stond er een oliebollenkraam buiten. Dus wij dachten lekker daarna oliebollen mee te nemen. Komen we weer naar buiten, zijn ze dicht......

Ik las dit vlak voor ik weg ging. Dus het is jouw schuld dat ik onderweg naar huis oliebollen heb gekocht bij de kraam :o

Geniet van je oliebollen! Ik ga morgen weer een poging wagen! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 22:51

Zebrastreep schreef:
Excuses ik las je bericht verkeerd! Wel balen zeg! Bij ons splitsen ze de cijfers nu op dus ik moet nu nog een onderdeel spreken doen en ik gok ook grammatica en spelling. Wel iets meer werk maar de cijfers worden nu bij elkaar op geteld wat voor veel een voordeel kan geven als er op 1 onderdeel slecht gescoord wordt.
Soms maakt zelfs dat niet uit door aanvullende eisen. Zo mochten wij in mijn eerste jaar bij Latijn maar 25% van de vocab fout hebben. Had je meer fouten, dan had je automatisch een onvoldoende, al had je voor je vertalingen en tekstverklaring een 10, bij wijze van spreken.

Ik erger me aan het feit dat ik vrijwel nergens een plain frontriem kan vinden. Rot op met je strass, ik wil hem zelf kunnen decoreren met linten. :')

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 23:14

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 23:17

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 23:21

Paard kreupel (ze heeft spat, en nu dus extreem last), mijn opa heeft niet lang meer te leven. Echt een feest allemaal.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 23:34

Dat mijn ouders nog steeds niet snappen dat ik boos ben omdat mijn broertje ruim een half jaar geleden een deel van het huis heeft “gekregen” (lees 2 verdiepingen met een eigen douche, woonkamer, keuken, eetkamer en 3 slaapkamers) hij hoeft geen huur oid te betalen...
En als ik er een opmerking over maak “ja maar jij hebt ook gewoon een slaapkamer”

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 23:36

Veulen84 schreef:
TheNovelist schreef:

Lalalalalalalalala scrolt nu snel dit topic weg

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 23:38

Veulen84 schreef:
TheNovelist schreef:

Nu heb ik ook zin in oliebollen. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 23:53

Dankjewel voor de felicitaties <3

150 meter van mijn huis vandaan staat een oliebollenkraam <<)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 23:55

LiannePuthzy schreef:
Dat mijn ouders nog steeds niet snappen dat ik boos ben omdat mijn broertje ruim een half jaar geleden een deel van het huis heeft “gekregen” (lees 2 verdiepingen met een eigen douche, woonkamer, keuken, eetkamer en 3 slaapkamers) hij hoeft geen huur oid te betalen...
En als ik er een opmerking over maak “ja maar jij hebt ook gewoon een slaapkamer”

-O- Ik snap je wel hoor. Maar snap dat dat geen troost bied.