Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Escamilla schreef:Bij ons op school moet je een Nederlandse grammatica toets maken. Van het onderdeel werkwoorden mag je maar 2 fout hebben. Blijkbaar had ik dus 7 fout. Anders had ik bijna een 8 gehaald op die toets... balen
Zebrastreep schreef:Escamilla schreef:Bij ons op school moet je een Nederlandse grammatica toets maken. Van het onderdeel werkwoorden mag je maar 2 fout hebben. Blijkbaar had ik dus 7 fout. Anders had ik bijna een 8 gehaald op die toets... balen
Nou is toch nog een mooi cijfer! Ik kreeg vandaag mijn Nederlands schrijven weer terug en ik had een 8 maar wel van te voren een black out en heel veel zinnen steeds opnieuw typen. Voor mijn idee leek het nergens op... Dus eigenlijk ben ik wel een beetje verbaast
Zebrastreep schreef:Escamilla schreef:
Nou is toch nog een mooi cijfer! Ik kreeg vandaag mijn Nederlands schrijven weer terug en ik had een 8 maar wel van te voren een black out en heel veel zinnen steeds opnieuw typen. Voor mijn idee leek het nergens op... Dus eigenlijk ben ik wel een beetje verbaast
Ja het is een mooi cijfer. Alleen ik heb ik dat cijfer dus niet omdat ik teveel fout had bij de werkwoorden. Ik moet dus aankomende toetsweek de toets opnieuw maken omdat ik hem nu dus niet gehaald heb.
TheNovelist schreef:Met de hond naar de dierenarts in Ranzijn, stond er een oliebollenkraam buiten. Dus wij dachten lekker daarna oliebollen mee te nemen. Komen we weer naar buiten, zijn ze dicht......
Nu heb ik zin in een oliebol!!
Veulen84 schreef:TheNovelist schreef:Met de hond naar de dierenarts in Ranzijn, stond er een oliebollenkraam buiten. Dus wij dachten lekker daarna oliebollen mee te nemen. Komen we weer naar buiten, zijn ze dicht......
Ik las dit vlak voor ik weg ging. Dus het is jouw schuld dat ik onderweg naar huis oliebollen heb gekocht bij de kraam
Zebrastreep schreef:Soms maakt zelfs dat niet uit door aanvullende eisen. Zo mochten wij in mijn eerste jaar bij Latijn maar 25% van de vocab fout hebben. Had je meer fouten, dan had je automatisch een onvoldoende, al had je voor je vertalingen en tekstverklaring een 10, bij wijze van spreken.Excuses ik las je bericht verkeerd! Wel balen zeg! Bij ons splitsen ze de cijfers nu op dus ik moet nu nog een onderdeel spreken doen en ik gok ook grammatica en spelling. Wel iets meer werk maar de cijfers worden nu bij elkaar op geteld wat voor veel een voordeel kan geven als er op 1 onderdeel slecht gescoord wordt.
Veulen84 schreef:TheNovelist schreef:Met de hond naar de dierenarts in Ranzijn, stond er een oliebollenkraam buiten. Dus wij dachten lekker daarna oliebollen mee te nemen. Komen we weer naar buiten, zijn ze dicht......
Ik las dit vlak voor ik weg ging. Dus het is jouw schuld dat ik onderweg naar huis oliebollen heb gekocht bij de kraam
LiannePuthzy schreef:Dat mijn ouders nog steeds niet snappen dat ik boos ben omdat mijn broertje ruim een half jaar geleden een deel van het huis heeft “gekregen” (lees 2 verdiepingen met een eigen douche, woonkamer, keuken, eetkamer en 3 slaapkamers) hij hoeft geen huur oid te betalen...
En als ik er een opmerking over maak “ja maar jij hebt ook gewoon een slaapkamer”