Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:Dat mijn beddengoed mijn sokken opeet in de was, en dat ik daar pas achter kom op het moment dat ik dat beddengoed weer ga gebruiken
Foaly schreef:Daarom heb ik een aparte sokkenwasmand. Is meer werk, maar het scheelt een hoop eenzame sokken
Foaly schreef:Ik wil iets haken met fluffy garen, maar A) ik heb geen fluffy garen en B) ik heb nog nooit met fluffy garen gehaakt en ik weet nu al dat het een ramp gaat worden
[ [url=m/fFBLBe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar kijk dan hoe schattig
Marije_1997 schreef:Dat m'n baas ineens eind van demiddag met een mail komt, dat we morgen weer op kantoor moeten zijn. Lekker optijd weer. Eugh snap het sowieso niet. Rutte wil graag dat als je thuis kan werken, je thuis gaat werken. En dat kan bij ons. Maar ik heb geen idee hoe ik hier mee om moet gaan.
Niobe schreef:Marije_1997 schreef:Dat m'n baas ineens eind van demiddag met een mail komt, dat we morgen weer op kantoor moeten zijn. Lekker optijd weer. Eugh snap het sowieso niet. Rutte wil graag dat als je thuis kan werken, je thuis gaat werken. En dat kan bij ons. Maar ik heb geen idee hoe ik hier mee om moet gaan.
Dat hadden wij dus ook. Een klus die ik eigenlijk in mijn eentje makkelijk af kan, maar we moeten per se met z’n allen op kantoor gaan zitten.
Maar een collega mag toch invallen bij de receptie. Te krom.