Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DeEenhoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 13:30

Bedrijven die reclame maken via instagram storys om daar zo'n yes/no poll in te gooien waar je NIET EENS OP KAN KLIKKEN. Maak dat dan gewoon klikbaar want anders is het *klik* weg advertentie wat mij niet heel voordelig lijkt voor de adverteerder :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 13:52

Zondag gehobbelt met pony, gister iets te enthousiast gewerkt. En nu sinds gister beroerd van de pijn |(

|o |o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 14:25

Dat mijn beddengoed mijn sokken opeet in de was, en dat ik daar pas achter kom op het moment dat ik dat beddengoed weer ga gebruiken :')

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 15:10

Steeph schreef:
Dat mijn beddengoed mijn sokken opeet in de was, en dat ik daar pas achter kom op het moment dat ik dat beddengoed weer ga gebruiken :')

Herkenbaar! Hoop dat het bij jou niet erger wordt, mijn beddengoed vreet inmiddels met regelmaat de hele was in de trommel op :') :Y)

Mijn ergernis: pms feestje. Blegh. En ben het thuis zitten zó zat. Maar het moet en gaat ook nog wel even duren. Alle leuke plannen voor de zomer zijn de prullenbak al in. Er zijn ergere dingen en gelukkig is iedereen die me lief is gezond, maar heb vandaag toch wel even een algehele baaldag.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 15:11

Daarom heb ik een aparte sokkenwasmand. Is meer werk, maar het scheelt een hoop eenzame sokken :+

Ik wil iets haken met fluffy garen, maar A) ik heb geen fluffy garen en B) ik heb nog nooit met fluffy garen gehaakt en ik weet nu al dat het een ramp gaat worden :')

Afbeelding

Maar kijk dan hoe schattig <3

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 15:15

Foaly schreef:
Daarom heb ik een aparte sokkenwasmand. Is meer werk, maar het scheelt een hoop eenzame sokken :+

Ik heb ook aparte bokkenwassen, maar nog steeds heb ik een gevuld "eenzame sokken bakje" _O-. Eens in het kwartaal gooi ik die om en vouw ik ze weer samen op. Werkt wel best goed!

Ik erger me aan dat ik mijn toets ingeleverd heb zondag, gisteren vrij had en nu weer 2 weken aan andere toetsen moet werken. Ik heb geen zin meer -O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 15:16

Daar heb ik echt de sokken en de tijd niet voor hoor, om een aparte sokkenwas te draaien :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 15:40

Steeph schreef:
Daar heb ik echt de sokken en de tijd niet voor hoor, om een aparte sokkenwas te draaien :+

Was netje :o dan kan je ze bijelkaar houden.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 15:55

Foaly schreef:
Ik wil iets haken met fluffy garen, maar A) ik heb geen fluffy garen en B) ik heb nog nooit met fluffy garen gehaakt en ik weet nu al dat het een ramp gaat worden :')

[ [url=m/fFBLBe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar kijk dan hoe schattig <3

Fluffy garen haken is de hel. Echt. Maar hij is wel vreselijk leuk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 15:57

Dat m'n baas ineens eind van demiddag met een mail komt, dat we morgen weer op kantoor moeten zijn. Lekker optijd weer. Eugh snap het sowieso niet. Rutte wil graag dat als je thuis kan werken, je thuis gaat werken. En dat kan bij ons. Maar ik heb geen idee hoe ik hier mee om moet gaan.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 16:13

Marije_1997 schreef:
Dat m'n baas ineens eind van demiddag met een mail komt, dat we morgen weer op kantoor moeten zijn. Lekker optijd weer. Eugh snap het sowieso niet. Rutte wil graag dat als je thuis kan werken, je thuis gaat werken. En dat kan bij ons. Maar ik heb geen idee hoe ik hier mee om moet gaan.

Dat hadden wij dus ook. Een klus die ik eigenlijk in mijn eentje makkelijk af kan, maar we moeten per se met z’n allen op kantoor gaan zitten.
Maar een collega mag toch invallen bij de receptie. Te krom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 16:31

Niobe schreef:
Marije_1997 schreef:

Dat hadden wij dus ook. Een klus die ik eigenlijk in mijn eentje makkelijk af kan, maar we moeten per se met z’n allen op kantoor gaan zitten.
Maar een collega mag toch invallen bij de receptie. Te krom.

Nah ja wij hebben sowieso niet veel wel, en het werk wat ik had is van me afgekaapt. Dus heb ook niets te doen morgen als ik daar ben. Die tijd kan ik thuis echt 10x beter besteden. Ben ook opzoek naar een andere baan, want niet alleen dit is krom bij hun. Alles is krom. Leer daar ook helemaal niets.

Als ik morgen geen werk heb, dan ga ik wel heel eerlijk zijn. Dan zeg ik ook dat ik liever thuis ga werken en dat ze me dan maar dingen mailen die ik kan gaan doen. Want ben het wel een beetje zat. Baas gemaild vorige week wat ik deze week kon doen, niets terug gehad. Geen telefoontje niets. 3 kwartier terug nog mails een mail, met weer tot wanneer ik bereikbaar ben, en een appje. Maar nog geen telefoontje gehad. Zal me benieuwen of ik morgen ochtend om half 8 mail heb of niet.

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 16:47

De wietgeur van onze nieuwe buren die onze tuin in waait.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 16:56

Dat mijn bestelling vertraging heeft.. -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 17:01

Dat de reisbox van de kat veel te klein is geworden voor hem, maar voor 1x per jaar enten wil ik eigenlijk geen grotere kopen.... Dubio

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 17:09

Mijn huisdieren slapen.
Ik wil knuffelen!

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 17:20

Mijn allerliefste kitten is deze morgend totaal onverwacht overleden.Ik voel me nu zo schuldig en ben al de hele dag aan het janken.Dat gevoel van had ik maar...
Mijn kleine lieve Muis.Waarom nou toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 17:22

VickyS schreef:
Mijn allerliefste kitten is deze morgend totaal onverwacht overleden.Ik voel me nu zo schuldig en ben al de hele dag aan het janken.Dat gevoel van had ik maar...

:(:)
Sterkte!

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 17:24

VickyS schreef:

Onee.... Wat sneu :(:) sterkte met dit verlies..

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 17:53

VickyS schreef:

Och wat ontzettend naar ;( heel veel sterkte Y;(

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 17:59

Tica_81,Princess_,Niobe Dankjewel.
Helaas zullen we nooit exact weten waaraan ze gestorven is.
3 dagen geleden zat ze nog vol leven,was ze me nog aan het achtervolgen,in de lucht aan het springen om haar speeltje te vangen en aan het spinnen in m'n armen.
De dag erna was ze wat lusteloos en heeft ze ontstekingsremmers en antibiotica gekregen.
Deze morgen tref ik haar onderaan de krabpaal aan.Ik dacht dat ze al dood was.Ze ademde nog heel af en toe en was ijskoud.Toen wist ik al dat het te laat was maar ik ben in allerijl nog naar de dierenarts gereden.
Het heeft niet mogen zijn.

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 18:02

Jeetje dat is schrikken! Heel veel sterkte

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 18:05

Je had echt niet meer kunnen doen, VickyS, soms mag het inderdaad niet zijn. Naast je verdriet om het verlies moet je je dus echt geen schuldgevoelens aanpraten. Heel veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 18:13

Mensen die muziek aan doen in de tuin zodat alle buren mee kunnen genieten. Het is niet megahard, toch zou ik dat nooit doen..je weet immers dat andere mensen ook lekker in de tuin willen zitten met hun boekje of eigen muziekje in de oren bijv.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 18:16

VickyS schreef:

Heel veel sterkte. :(:)