Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Hoe stom het ook klinkt, ik denk dat dit voor mannen minder snel het geval zal zijn. Al zou het in theorie kunnen ja, opletten is sowieso verstandigJa musea zijn open. Tja persoonlijk is het wel, alles mag je natuurlijk zelf weten. Maar je zal niet de eerste zijn die aangerand/verkracht/beroofd of misschien nog erger wordt.

Als ik weer zin en tijd heb wordt het de lichtjesroute in Amsterdam denk ik, tegen die tijd maar weer een date charteren. Ben nu wel leuk aan het babbelen met een Amerikaanse Viking dus wie weet! MarlindeRooz schreef:Thuis uitnodigen is ronduit dom. Je zou niet de eerste zijn die wat aan gedaan wordt.
Je kan buiten wandelen, samen naar een museum, samen fietsen oid. Of eerst veel beeldbellen.
Ik lees prima dat je niet kan wandelen. Maar je kan ook andere dingen doen dan wandelen. Maar goed, spreek dan lekker thuis af, maar niet zeuren wanneer je spullen mist of je wat aangedaan wordt.
) mijn drankje onbeheerd kunnen laten staan wanneer ik ga dansen/plassen. Maar ik weet dat het onverstandig is. Maakt niet dat het dan je eigen schuld is wanneer je toch GHB in je drankje krijgt omdat je drankje onbeheerd ergens stond.
)