Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Ik heb ook het idee dat vooral maat 26 naar 27 heel raar verloopt, daar hoor ik wel meer mensen over dat die maat 27 vaak ineens zo idioot groot is
Maar sowieso vind ik het heel erg raar dat het zeldzaam is als er bij schoenen èchte maten staan. Dus gewoon de binnenlengte. De schoenmaat interesseert mij geen biet, ik wil gewoon de binnenlengte weten zodat ik weet of voetjes van bvb. 15,5 cm daar qua lengte goed in gaan passen
De binnenbreedte is al helemaal extreem zeldzaam om te vermelden. Echt heel bijzonder vind ik dat. Zet er dan op zijn minst bij of schoenen smal / normaal / breed vallen.... nu moet je met een brede voeten kind maar een beetje gokken op de plaatjes of het enige kans van slagen heeft.
Britt schreef:De Consumentenbond heeft er een heel aantal getest, is wel de moeite om naar te kijken.
Neem er iig áltijd eentje die je moet schroeven, klemmen is echt niet afdoende. Kennis is zo met zn dochter de trap af gevallen, toen hij het hekje wilde openen en het hele hekje er uit viel
MarcoBorsato schreef:https://www.houseofjamie.com/suspender-pants2685 doet deze link het? Veel is al uitverkocht...