Nayomie schreef:Yonker schreef:Een hand is idd wel echt awkward![]()
Vind een knuffel ook niet raarMeestal idd 3 zoenen bij ontmoeting en afscheid.
Hier rustig op date gebied... wel wat leuke contacten maar 1 daarvan woont echt veel te ver wegMeer dan 100 km
Moet kunnen, als hij het ook voor jou overheeft.
Huidige vriend (niet via tinder, wel online ontmoet) woont 126km bij me vandaan. Niet enorm ideaal natuurlijk maar het scheelt dat hij van autorijden houdt. Al geef ik toe dat daten voor mij toen ook makkelijker was dan voor jou wellicht. Ik zat toevallig 3 week in die stad en konden op die manier wel afspreken. Dat maakt het dan weer iets anders. Maar als jullie elkaar zien zitten, waarom zou afstand dan een probleem zijn?
Leuk Sophie! Ik hoop voor je dat er nog een date komt.
Hmm ik denk hoe ouder je wordt hoe meer "afstand" een probleem wordt.... Ik heb geen tijd om 3 keer in de week op en neer te gaan
Ik heb een heel leven hier, dat ga ik niet zomaar opgeven...... Dus ja denk wel dat het lastiger is. Denk wel dat er een date komt maar denk dat er verder geen toekomst in zit.
Zag idd dat je een nieuwe vriend had, leuk voor je
Ik heb al ooit eens toen ik jong was een relatie gehad met iemand op 1,5 uur treinen, ik weekend daar hij weekend hier.... Dat doe ik dus niet meer, heb je zelf niks meer aan je weekend awt je alleen kan doen.. dus dat ben ik sowieso niet van plan
Maar goed, zal eerst maar eens date afwachten.
Meestal idd 3 zoenen bij ontmoeting en afscheid.

toevallig met vriend toen 3 zoenen, maar we zaten in de auto en ik was snotverkouden dus veel meer zat er ook niet in
Gelukkig is je dorp zooo groot