mystery1980 schreef:ik zoek even een paar positieve/feel good topics om lekker mee te lezen.
[BB-ITP] En dan heb je opeens een nandoe in je wei lopen?
Is vooral ook een grappig topic
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
mystery1980 schreef:ik zoek even een paar positieve/feel good topics om lekker mee te lezen.
Alja schreef:Ik kan het weer niet zo goed vinden en ben hier al zo vaak zo goed geholpen…
Dus wellicht deze keer ook; ik zoek een laag metalen / lockerkastje in het wit
En dan ong 110 cm breed
Beetje dit idee:[ [url=m/u10ymj.png]Afbeelding[/url] ]
Maar dat is een Ikea ps ofzo maar 120 cm en dat past niet in de inham waar het moet.
Alja schreef:Ik kan het weer niet zo goed vinden en ben hier al zo vaak zo goed geholpen…
En dan ong 110 cm breed
Maar dat is een Ikea ps ofzo maar 120 cm en dat past niet in de inham waar het moet.
Jet schreef:Alja schreef:Ik kan het weer niet zo goed vinden en ben hier al zo vaak zo goed geholpen…
En dan ong 110 cm breed
Deze misschien? Deze is 1 m. breed, dus dat past in elk geval qua breedte: https://shop.vtwonen.nl/product/maximav ... t=2_525714 .
MoonWencke schreef:Misschien weet hier iemand het te vinden: ik heb een Hauck Sit n relax kinderstoel van een vriendin mogen lenen bij twee kinderen. Nu hebben we hem niet meer nodig en kan ie weer terug, maar na een aantal jaar gebruik is de stoelhoes niet meer zo goed schoon te krijgen.
Wie weet waar ik een vervangende hoes kan vinden?
Molly1230 schreef:Ik ben op zoek naar van die zwarte broeken/leggings. Zonder zakken, beetje dun maar niet te dun, ik wil ze gewoon kunnen dragen als broek onder een shirtje oid. Beetje een fijne stof, geen harenmagneet want ik heb 2 witte katten..![]()
Wie o wie weet een goede site of merk?