Mensen die nog gestalkt werden na hun tinderdate? Meneer is niet de liefste, weet niet wat ik moet doen. Dom om mijn nummer te geven bij de eerste date
Ja ... hij dreigt een beetje mijn nummer en adres door te geven Of zou dat bluf zijn?
Naaoommii
Geplaatst: 20-10-16 23:53
Inderdaad gewoon blokkeren op app en als match verwijderen van Tinder kan die je ook niet meer stalken Ik zou gokken op bluf, mocht het echt dreigen zijn politie bellen
Blokkeren! Adres geef ik zelden tot nooit. Tenzij ik al een paar dates erop heb zitten.
Ik heb nu leuke gesprekken! We werken bij dezelfde werkgever alleen hij op locatie Nijmegen. Toevallig was hij pas op onze locatie en zo kwam hij in mijn tinder zone. Nummers uitgewisseld en afegelopen dagen ookal gebeld. Hij klinkt leuk!
Ik heb nu ook een leuke op whatsapp! Doet dezelfde opleiding als ik, denkt over een aantal dingen ook best wel hetzelfde met praten via tinder klikte het ook heel goed.
1 nadeel.... hij heeft een baard Ik vind dat zoo verschrikkelijk en op zijn foto's had ie het niet echt, hij is ook niet van plan het eraf te halen Zien of ik daar doorheen kan kijken als we zouden afspreken, maar het maakt zijn gezicht wel heel anders.
Oh een beetje baard vind ik wel leuk! Niet zo'n naar vlassig geval wat meer op iets anders lijkt dan op een baard maar een goede baard... Best wel heel oke
Yvankaxx
Geplaatst: 21-10-16 12:11
Ik vind stoppeltjes oke.. iets meer dan dat ook nog wel.. Maar niet zo'n halve lading schaamhaar op iemands gezicht waar eten in blijft hangen
Laatst bijgewerkt door Yvankaxx op 21-10-16 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Baardjes, liever niet.. Beetje stoppels ok, maar niet zo'n volle baard.. Vriend van mijn ex heeft dat tegenwoordig ook, gaat ie voor naar zo'n speciale kapper, vind het niet mooi.
Baard..... Stoppels... Maar liever een vent met een glad huidje
Jildau
Geplaatst: 21-10-16 13:32
Een lange baard vind ik niet mooi maar een beetje vind ik wel okee. Liefst gewoon stoppels / centimeter. Gladgeschoren vind ik dan weer vreselijk. Moet wel beetje mannelijk en stoer zijn.