Ergernissen op het openbaar vervoer

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nayomie
Berichten: 32795
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 16:39

Ik vraag me af of deze trein wel naar Zwolle gaat. Stel bestaat uit 3 treinstellen. Maar ik zit hier helemaal alleen in deze coupe, waardoor ik twijfel :')
In de app staat van wel maar ja als je hier alleen in zit, twijfels.

Danielleeee_
Berichten: 3189
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 16:48

Ik ben nu in Rome en daar werden we de metro uitgezet (iedereen) omdat deze niet verder kon rijden. Ik vroeg aan zo'n meneer van de metro wat er aan de hand was, maar hij sprak geen Engels. Dus vroeg ik het aan een andere meneer en die vertelde dat de metro niet reed (joh :+). Dus moesten we de bus nemen. Daar stonden suuuper veel mensen te wachten en dus zijn we maar gaan lopen naar huis :')

Het is, las ik net, noodweer in Rome. Het waait inderdaad erg hard, ik denk dat er een boom op het spoor was gewaaid o.i.d

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 16:50

Nayomie schreef:
Ik vraag me af of deze trein wel naar Zwolle gaat. Stel bestaat uit 3 treinstellen. Maar ik zit hier helemaal alleen in deze coupe, waardoor ik twijfel :')
In de app staat van wel maar ja als je hier alleen in zit, twijfels.

Staat dat niet op het scherm in de coupe ?

Nayomie
Berichten: 32795
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 16:51

SindyKaya schreef:
Nayomie schreef:
Ik vraag me af of deze trein wel naar Zwolle gaat. Stel bestaat uit 3 treinstellen. Maar ik zit hier helemaal alleen in deze coupe, waardoor ik twijfel :')
In de app staat van wel maar ja als je hier alleen in zit, twijfels.

Staat dat niet op het scherm in de coupe ?

Nee die stond wit. Maar we zijn net vertrokken en zit gelukkig goed _O-
Maar een lege coupe is best heel vreemd hoor.

Amber_anne

Berichten: 6970
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 16:53

Ik zat vanochtend ook in een lege coupe, duurde ook 3 haltes voordat er mensen instapte

purny

Berichten: 27622
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:00

Nayomie schreef:
Volgens mij is het vakantie. Sprintertje vol kinderen :')

Zo irritant ja... Maar wees blij dat je niet in de ikea was.. Ging vrijdag ff naar de ikea niet rekening mee gehouden dat het vakantie was.. Doe ik nooit meer

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:41

Zit hier iemand cheese union chips te eten |( :r

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:16

SindyKaya schreef:
Zit hier iemand cheese union chips te eten |( :r

Wát? "Kazen aller landen, verenigt u!"?

Warboel
Berichten: 14720
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 19:29

Ik word ook altijd zo zenuwachtig van een lege coupé haha :')

Heb ik wel eens tussen Rotterdam CS & Blaak, maar het is ook wel eens zo dat er 1 treindeel achterblijft. Heb dan altijd ernstige twijfels of ik niet een omroepje ofzo gemist heb als ik alleen zit... :+ (ben nog nooit achtergebleven haha)

theadora99

Berichten: 3644
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 19:31

oomens schreef:
SindyKaya schreef:
Zit hier iemand cheese union chips te eten |( :r

Wát? "Kazen aller landen, verenigt u!"?

_O- _O- _O- _O-

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 19:37

Onion.. :+

xSCWx

Berichten: 7085
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 21:30

Ik zat van de week een broodje te eten in de trein en degene achter me zat muffe winden te laten ;( En ja ze wist dat ik zat te eten want ik zat voor de deur en ze keek me aan bij binnenkomst :')

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 08:50

Dat ze aan het werk zijn op de parkeerplaatst naast het station. Daardoor is er veel minder plek voor auto's. Vanwege de regen had ik namelijk de auto gepakt. Daar was dus geen plaats voor, dus veel verder moeten parkeren, waardoor ik mijn trein heb gemist. En vervolgens valt de volgende trein uit. Nu ben ik bang dat ik niet op tijd bij mijn tentamen ben....

Oh en dat er nu dus allemaal rokers in het hokje staan om te schuilen voor de regen :r

Es_ther

Berichten: 18732
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 09:48

xSCWx schreef:
Ik zat van de week een broodje te eten in de trein en degene achter me zat muffe winden te laten ;( En ja ze wist dat ik zat te eten want ik zat voor de deur en ze keek me aan bij binnenkomst :')

Hier moest ik stiekem een beetje om gniffelen, maar lijkt me wel stront irritant!

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 09:50

ierusju schreef:
Dat ze aan het werk zijn op de parkeerplaatst naast het station. Daardoor is er veel minder plek voor auto's. Vanwege de regen had ik namelijk de auto gepakt. Daar was dus geen plaats voor, dus veel verder moeten parkeren, waardoor ik mijn trein heb gemist. En vervolgens valt de volgende trein uit. Nu ben ik bang dat ik niet op tijd bij mijn tentamen ben....

Oh en dat er nu dus allemaal rokers in het hokje staan om te schuilen voor de regen :r


Trein waar ik in zat had ook nog eens vertraging. Het is een kestie van 2 minuten dat ik nu te laat ga komen waarschijnlijk. Hopelijk zijn ze lief, anders kan ik meteen een rechtsomkeert maken en weer naar huis gaan

Cowboy55
Berichten: 8551
Geregistreerd: 11-10-05

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 09:53

Uuuhmmm....heb je in een ander topic niet een half uur geleden al aangegeven dat je 2 minuten te laat was?! Of zit ik in een time-warp.....of kan ik ineens de toekomst voorspellen?

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 10:09

Cowboy55 schreef:
Uuuhmmm....heb je in een ander topic niet een half uur geleden al aangegeven dat je 2 minuten te laat was?! Of zit ik in een time-warp.....of kan ik ineens de toekomst voorspellen?


Iets met Murphy's law ofzo. 2 minuten te laat met een paper inleveren. En nu 7 minuten te laat voor een tentamen. Dus dat zijn al 2 herkansingen in 2 dagen.

even een mental breakdown op de wc hier

Gianti

Berichten: 10947
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 10:11

Dat moment dat je moet staan aan aan de andere end van de bus omdat iemand een broodje pindakaas eet :( daar zijn nog wel zit plekken

Cowboy55
Berichten: 8551
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 10:35

ierusju schreef:
Cowboy55 schreef:
Uuuhmmm....heb je in een ander topic niet een half uur geleden al aangegeven dat je 2 minuten te laat was?! Of zit ik in een time-warp.....of kan ik ineens de toekomst voorspellen?


Iets met Murphy's law ofzo. 2 minuten te laat met een paper inleveren. En nu 7 minuten te laat voor een tentamen. Dus dat zijn al 2 herkansingen in 2 dagen.

even een mental breakdown op de wc hier


Ah. Sorry for that. And the breakdown.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 12:49

Gianti schreef:
Dat moment dat je moet staan aan aan de andere end van de bus omdat iemand een broodje pindakaas eet :( daar zijn nog wel zit plekken

Waarom moet je daar zover vandaan staan? Ik wist dat een pinda-allergie heftig kon zijn, maar ik wist serieus niet dat dat ook door de lucht gevaarlijk kon zijn.

Eske_B

Berichten: 15105
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 12:51

Ik denk dat het meer de (sterke) geur is?

LaCiega

Berichten: 1071
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 12:52

Eske_B schreef:
Ik denk dat het meer de (sterke) geur is?


Denk ik ook. Ik zou er ook ontzettend misselijk van worden.

Shadow0

Berichten: 43546
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 12:56

Ik ben met dit topic in gedachten speciaal buiten de coupé gaan zitten met mijn sushi dit weekend :)

Gianti

Berichten: 10947
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 13:21

oomens schreef:
Gianti schreef:
Dat moment dat je moet staan aan aan de andere end van de bus omdat iemand een broodje pindakaas eet :( daar zijn nog wel zit plekken

Waarom moet je daar zover vandaan staan? Ik wist dat een pinda-allergie heftig kon zijn, maar ik wist serieus niet dat dat ook door de lucht gevaarlijk kon zijn.

Ik heb helaas wel eens gereageerd toen iemand broodje pindakaas naast mij at :( ik reageer gelukkig niet met een anafalactische shock, maar krijg het er wel benauwd van. Niet erg maar wel ongemakkelijk haha

Nayomie
Berichten: 32795
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 09:23

Het moment dat ik deze pindakaas discussie las gisteren, werd er een hele pot pindakaas naast mij open getrokken :')