Relaxed schreef:Na nog even wat contact met de ex weet ik nu ook dat hij daadwerkelijk is vreemdgegaan.. ze zei het niet met zoveel woorden, maar ontkende het ook nietdus 1 en 1 lijkt me dat wel duidelijk. Echt
Hè bah

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Ja het komt ook vanuit zijn eigen onzekerheid en slechte zelfbeeld, daar hadden we juist dat goede gesprek over. Hij denkt dat ik op hem neerkijk, vind zichzelf helemaal niks waard, vind dat ik beter kan krijgen en verdien (dat laatste ben ik nu wel met hem eens, maar heb ik zelf nooit zo ervaren, hij was mijn ware..) Ondertussen door die onzekerheid en slechte zelfbeeld zelf zo jaloers als het maar kan, wat ik dan wel weer begreep omdat hij bang was dat ik een ander zou tegenkomen die beter was dan hij. En daardoor aandacht zoeken bij iemand anders.. Nergens voor nodig want hij kreeg al mijn aandacht, ik deed alles voor hem, was zo vaak bij hem en we appten de hele dag door..
capopjekop schreef:Precies. Vreemdgaan zelf is maar een handeling. Wat ik zelf veel erger vond is het stiekeme gedoe en het erover liegen. Daardoor kun je iemand niet meer vertrouwen. En er is sowieso contact geweest met die ex.
Mss kun je ook eens je oude topics terug lezen. Daar kwamen toch ook wel wat rode vlaggen voorbij. Ik ben echt blij voor jou dat je nu deze beslissing hebt kunnen nemen. Niet dat ik je deze pijn gun, want loskomen van iemand waar je gek op bent zuigt apenballen. Maar je kunt nu straks weer lekker focussen op positieve dingen en je hebt weer wat geleerd.
Relaxed schreef:Hoe lang duurt het voor je zonder tranen over je breakup kunt vertellen? Allemachtig, nog nooit zoveel gejankt om een man
Zonnetje81 schreef:Ik heb met bepaalde exen nog wel ooit dat ik het van binnen voel. Mijn grootste maatje is door een vriendin weggekaapt dat is al lang geleden. Ik kwam zijn ex vriendin tegen in het dorp en toen we de situatie terug haalden merkte ik dat ik het er toch even lastig mee had. Niet omdat ik hem terug wil, zeker niet maar gewoon dat oud zeer.
Zonnetje81 schreef:Ik heb met bepaalde exen nog wel ooit dat ik het van binnen voel. Mijn grootste maatje is door een vriendin weggekaapt dat is al lang geleden. Ik kwam zijn ex vriendin tegen in het dorp en toen we de situatie terug haalden merkte ik dat ik het er toch even lastig mee had. Niet omdat ik hem terug wil, zeker niet maar gewoon dat oud zeer.
Relaxed schreef:Hoe lang duurt het voor je zonder tranen over je breakup kunt vertellen? Allemachtig, nog nooit zoveel gejankt om een man
Relaxed schreef:Mijn ex is dus van de geheime zender en regelmatig draait hij een avond op een online zender.. Ik ging dus een poosje meeluisteren.. Allemaal liedjes over sorry, spijt, eenzaamheid, liefdesverdriet, houden van.. Het gaf me op de een of andere manier wel een soort troost, dat ik iig weet dat hij zich ook wel ergens rot voelt.
Relaxed schreef:Geen idee, maar het was wel zijn muziek en als hij spijt voelt vind ik dat fijn om dat te horen in zijn muziek. Ik heb namelijk niet echt een oprechte sorry of spijt van hem gehoord.. En maakt het dan uit of het wel of niet voor mij is bedoeld? Als het voor mij goed voelt?