Kinderen zijn fijn hoor Uiteindelijk was het met 10 minuten opgelost maar je merkt dan echt dat we in een oud huis wonen en t komt m'n spieren en gewrichten wel te goede. En hij is nu op en top gemutst, trok vanmorgen de vriezer open om ijsjes voor ons te pakken toen papa bijna weg was..
Ik ga straks heel hard gillen denk ik. M'n onderburen zijn keihard hardstyle aan het luisteren en M'n huisgenoot die recht boven mij woont heeft het nogal gezellig met een meisje..
Jaaaaaa het is weer zover; ik ben weer rond 3 uur wakker. Sinds een aantal weken is het regelmatig raak! Ik ben hoogzwanger en als ik niet 5 keer s'nachts wakker word voor een sanitaire stop, dan lig ik wel wakker, geen directe aanleiding. Ben dan zo wakker dat ik van alles wel kan doen... om daarna keihard te crashen.
Soms ben ik overdag fitter met weinig slaap dan met een hele nacht slaap
Hier ging rond tien over 1 paar keer de bel in ons studentenhuis. Wij hebben zo'n mega zoembel dus gelijk wakker
Was wel creepy, uiteindelijk hoorde ik huisgenoot er heen lopen en ook tuin checken maar volgens mij was er niemand. Paar keer hallo geroepen. Zijn geen grapjes zo laat. En nu ben ik klaar wakker :/
Dreamy
Geplaatst: 12-09-17 01:45
Net in slaap gevallen tijdens een film, maar nu naar bed verhuisd en klaarwakker
Smallheal
Geplaatst: 13-09-17 03:53
Bergh log al tijdje wakker. Morgen/straks bezichtiging en ben daar zó gestressed over of het wel netjes is of het wel aantrekt etc pfff
Ik meld me ook weer. Hondsberoerd, ben al 2x over m'n nek gegaan en sluit een derde keer niet uit. Echt een bal in m'n maag en vreselijke krampen dus ik gok dat ik nog weinig slaap vannacht.