Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Agossie schreef:De lente nog even niet alsjeblieft!! Ellendige hooikoorts. Maar liever de lente dan de zomer. Aan de zomer heb ik een hekel (als het een warme zomer is).
Agossie schreef:Karuna, daarom staat mijn paard op "sneeuwbeslag". Ik kan met sneeuw, vorst, ijzel gewoon met haar lopen, ze glijdt niet uit en krijgt geen klompjes.
karuna schreef:Agossie schreef:Karuna, daarom staat mijn paard op "sneeuwbeslag". Ik kan met sneeuw, vorst, ijzel gewoon met haar lopen, ze glijdt niet uit en krijgt geen klompjes.
Even mijn post geedit. Was een reactie op hierboven dat er paardjes al 24 uur binnen staan.
Die van ons staan altijd buiten, gaan alleen even op stal voor de nodige hap en borstelen. Daarna hup weer naar buiten de sneeuw, vorst regen of kou in.
Onze oude merrie had eggbars maar met een goede klodder vaseline ging zij gewoon naar buiten als er sneeuw lag. Kwestie van s avonds de boel even loshakken met naar binnen halen.
Joolien au dat is niet handig, was best frisjes gister. Ik loop al weken met thermo laarzen. Ik haat koude voeten namelijk. Maar lange vorst periode. Dat zou het verharen wel verklaren, dat ze nog een extra vachtje kweken. Al is dat bij ons jonge mannetje niet nodig, die heeft nu al ruim 15 cm haar of meer.