Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mroes_1992 schreef:ook altijd een goede partij billen gehad.
Doubtless schreef:Mroes_1992 schreef:ook altijd een goede partij billen gehad.
Ik zie dit toch als iets positiefsAls je nou een enorme trunk zou hebben & verder broodmager bent oke, maar dat lijkt hier echt niet het geval te zijn...
Sanne: Dat mag je natuurlijk aangeven, maar het is zo zonde dat vrouwen er meester in zijn om zelf zo kritisch te zijn terwijl de omgeving daar vaak heel anders (en positiever) naar kijkt.
Doubtless schreef:Niet alleen voor je kont, maar voor je hele lijf geldt ongeveer dat cardio slank en plat maakt, terwijl krachttraining je vormen geeft. Een krachttraining kont is veel ronder en gespierder, terwijl een cardio kont veel platter en slanker is
Ik heb gewoon een hekel aan squads doen
Macyy schreef:Ik heb altijd heel hard geschreeuwd dat ik sporten in de sportschool toch niet zou volhouden etc, maar eigenlijk lijkt 't me best wel leuk. Mn energie kwijt, conditie opbouwen, en een strakker lichaam is natuurlijk nooit mis. Helemaal niet met de zomer periode op komst..
Doubtless schreef:Macyy schreef:Ik heb altijd heel hard geschreeuwd dat ik sporten in de sportschool toch niet zou volhouden etc, maar eigenlijk lijkt 't me best wel leuk. Mn energie kwijt, conditie opbouwen, en een strakker lichaam is natuurlijk nooit mis. Helemaal niet met de zomer periode op komst..
Kan echt heel fijn zijn! Wij hebben ook een sauna, stoombad en zwembad, dat maakt het voor mij meer dan de moeite waard om te gaan. 3 Kwartier buffelen op de loopband, 20 baantjes zwemmen & dan lekker 't stoombad in, heerlijk! Het moeten volgen van lessen, krachttraining doen etc zou voor mij de lol er vanaf halen. Kan je iig aanraden om goed na te gaan wat je leuk vind om te doen & wat niet en daar je sportschool op uitkiezen
Zirkonia schreef:Laura, jij hebt echt een leuke smaak!Zou willen dat dat soort dingen mij staan!
DaisyDarling schreef:Die tas Lau, is dat een leren sale tas van 99 naar 50? Want dan heb ik hem ook, is best een mooi ding
Leuke bestelling verder, ik ben dol op de h&m sportbh's met mijn kleine cup
Rebeccaa schreef:Ja precies.En het belangrijkste: zelfs al is mijn lichaam niet heel mooi, het is wel gezond.
En dat ik nooit bloesjes fatsoenlijk pas omdat mijn taille 3 maten kleiner is dan mijn borsten.. ach, dat nemen we maar voor lief.