Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:41

Nou, zo ben ik niet.

Ik noem mezelf niet dik, daar heb ik zelf ook een hekel aan. Maar ik mag toch wel aangeven wanneer ik iets niet mooi vind.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:42

Mroes_1992 schreef:
Ik herken haar probleem wel. Ben ook vrij klein en ook altijd een goede partij billen gehad. Kan heel lastig zijn met broeken, jurkjes en vooral opmerkingen van mannen.. Nu ik wat ouder wordt, komt het wat meer in verhouding.

Amen. Broeken kopen is een hel.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:43

Mroes_1992 schreef:
ook altijd een goede partij billen gehad.

Ik zie dit toch als iets positiefs :+ Als je nou een enorme trunk zou hebben & verder broodmager bent oke, maar dat lijkt hier echt niet het geval te zijn...

Sanne: Dat mag je natuurlijk aangeven, maar het is zo zonde dat vrouwen er meester in zijn om zelf zo kritisch te zijn terwijl de omgeving daar vaak heel anders (en positiever) naar kijkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:48

Doubtless schreef:
Mroes_1992 schreef:
ook altijd een goede partij billen gehad.

Ik zie dit toch als iets positiefs :+ Als je nou een enorme trunk zou hebben & verder broodmager bent oke, maar dat lijkt hier echt niet het geval te zijn...

Sanne: Dat mag je natuurlijk aangeven, maar het is zo zonde dat vrouwen er meester in zijn om zelf zo kritisch te zijn terwijl de omgeving daar vaak heel anders (en positiever) naar kijkt.

Naja ik was dus rond mijn 14e wel echt dun bij mij buik. Heupbotten staken uit, maar toch een flinke bil partij. Toen was het echt niet leuk, nu valt wel mee, alleen nog steeds met broeken blijft lastig. En omdat ik vrij smal boven ben en dus breder beneden klopt het soms met jurkjes niet.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:50

Ik kraak mezelf helemaal niet af, maar iedereen geeft hier toch wel eens wat aan wat diegene minder mooi vind aan zichzelf? Bovendien vind je over het algemeen iets wat je zelf hebt minder mooi. Kijk naar vrouwen met sproeten, ik vind het iets moois. Maar ik heb nog nooit iemand die ze zelf had, horen zeggen dat ze het mooi vind. Vrouwen zonder krullen willen juist krullen, en andersom. Is het dan zo raar wat ik zeg? :D

Ik snap je antwoord doubtless, ik ben ook niet ontevreden over mijn figuur, alleen wel dat onderdeel, kan toch?

Ik vond je antwoord gewoon een beetje streng :+. Maar goed, ik zou er over ophouden. We worden het hier niet overeens haha.

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:56

Doubtless schreef:
Ik zie echt het probleem niet := ?

Ik ook niet haha. Vind dat je een mooi figuur hebt en zie geen extreem dikke billen ofzo. :')

CCCCC

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:14

Ik train zelfs om meer bil te krijgen, geef me maar een beetje hoor!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:17

Ik heb ooit zo'n gesprek gehad met vriendje: Een cardio of een krachttraining kont. Zijn voorkeur gaat uit naar krachttraining, maar dat is mij teveel werk :') Cardio it is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:28

Doubtless schreef:
Ik heb ooit zo'n gesprek gehad met vriendje: Een cardio of een krachttraining kont. Zijn voorkeur gaat uit naar krachttraining, maar dat is mij teveel werk :') Cardio it is!

Krachttraining is een harde bil en cardio stevig maar toch nog kneedbaar? of wat moet ik mij erbij voorstellen :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:33

Niet alleen voor je kont, maar voor je hele lijf geldt ongeveer dat cardio slank en plat maakt, terwijl krachttraining je vormen geeft. Een krachttraining kont is veel ronder en gespierder, terwijl een cardio kont veel platter en slanker is :+

Ik heb gewoon een hekel aan squads doen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:38

Doubtless schreef:
Niet alleen voor je kont, maar voor je hele lijf geldt ongeveer dat cardio slank en plat maakt, terwijl krachttraining je vormen geeft. Een krachttraining kont is veel ronder en gespierder, terwijl een cardio kont veel platter en slanker is :+

Ik heb gewoon een hekel aan squads doen _O-

Ah, ik snap hem. *\o/*

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:40

Rond en gespierd is nu de hype, maar hiervoor is lang en slank jarenlang populair geweest. Daarvoor was het curvy (niet door krachttraining, maar vrouwelijk 'mollig' a la marilyn Monroe). Ligt ook een beetje aan je lijf; een kort lijf is makkelijker gespierd te krijgen terwijl een lang lijf meer geschikt is voor cardio.

Goede excuses om niet aan de krachttraining te gaan :')

Als deze hype lang genoeg aanhoudt ga je dat ook meer terugzien in de mode, wat het voor de dames met een natuurlijke 'dikke' kont makkelijker zou maken om broeken te scoren ;)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:52

Ik heb altijd heel hard geschreeuwd dat ik sporten in de sportschool toch niet zou volhouden etc, maar eigenlijk lijkt 't me best wel leuk. Mn energie kwijt, conditie opbouwen, en een strakker lichaam is natuurlijk nooit mis. Helemaal niet met de zomer periode op komst..

Sanne, ik vind dat je een heel mooi figuur hebt! Niks om je zorgen over te maken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:59

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:05

Macyy schreef:
Ik heb altijd heel hard geschreeuwd dat ik sporten in de sportschool toch niet zou volhouden etc, maar eigenlijk lijkt 't me best wel leuk. Mn energie kwijt, conditie opbouwen, en een strakker lichaam is natuurlijk nooit mis. Helemaal niet met de zomer periode op komst..

Kan echt heel fijn zijn! Wij hebben ook een sauna, stoombad en zwembad, dat maakt het voor mij meer dan de moeite waard om te gaan. 3 Kwartier buffelen op de loopband, 20 baantjes zwemmen & dan lekker 't stoombad in, heerlijk! Het moeten volgen van lessen, krachttraining doen etc zou voor mij de lol er vanaf halen. Kan je iig aanraden om goed na te gaan wat je leuk vind om te doen & wat niet en daar je sportschool op uitkiezen :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:06

Ik heb echt een hekel aan hardlopen, daar is mijn lijf ook niet voor gebouwd. :n
Krachttraining vond ik juist heerlijk!

Maar ik ga eerst vrij laag in de calorieën zitten, veel drinken en veel lopen en fietsen. Dan kan ik altijd nog krachttraining doen thuis.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:09

Heel slim om aan te pakken wat je lijf aanbiedt :j Het wordt zo lastig om te sporten met activiteiten die je tegenstaan. Hoop dat het afvallen goed gaat voor je :)

Afbeelding
M'n H&M bestelling :D Hoop dat die sportbh's een beetje passen. Als het goed weer is skate ik graag & in de zomer is het dan gewoon te warm om een shirt te dragen. Dus dan 't liefst in een representatieve sportbh, lekker 90's :')

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:14

Doubtless schreef:
Macyy schreef:

Kan echt heel fijn zijn! Wij hebben ook een sauna, stoombad en zwembad, dat maakt het voor mij meer dan de moeite waard om te gaan. 3 Kwartier buffelen op de loopband, 20 baantjes zwemmen & dan lekker 't stoombad in, heerlijk! Het moeten volgen van lessen, krachttraining doen etc zou voor mij de lol er vanaf halen. Kan je iig aanraden om goed na te gaan wat je leuk vind om te doen & wat niet en daar je sportschool op uitkiezen :)

Ooh dat klinkt echt heerlijk! Inderdaad, kijken wat het beste bij je past.
Van het zomer heb ik weer een baantje bij het open lucht zwembad, zou dan voor of na mijn diensten nog een paar baantjes kunnen trekken, is toch weer mooi meegenomen.

Leuke bestelling! Gave sport tops.

@Marlinde Ah, hopen dat het sporten en eventueel afvallen je goed afgaat! Het gaat erom hoe jij je voelt. (:

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:20

Laura, jij hebt echt een leuke smaak! :) Zou willen dat dat soort dingen mij staan!

En dikke billen, waar? Ik zie alleen maar mooie figuren, dames. Snap wel dat als je naar jezelf kijkt, dat het dan anders lijkt.

De sportschool heb ik al heul lang niet meer van binnen gezien :=

Ik heb een H&M bestelling open staan, hij zou tussen de 5e en 9e binnen komen. Hopelijk komt hij vandaag..

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:22

Die tas Lau, is dat een leren sale tas van 99 naar 50? Want dan heb ik hem ook, is best een mooi ding :D
Leuke bestelling verder, ik ben dol op de h&m sportbh's met mijn kleine cup :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:28

Mooie outfit Roos. <3

En hele leuke bestelling Laura. :D

Volgens mij heeft iedereen hier een mooi lichaam waar vrij weinig over te klagen valt, van wat ik gezien heb zijn jullie allemaal hele mooie meiden. :) Ik kan soms heel ongelukkig zijn met mijn lichaam, maar ik weet wel dat er waarschijnlijk heel veel mensen met mij zouden willen ruilen. (Of klinkt dit arrogant?) Het is niet helemaal in verhouding, maar wie zijn lichaam is dat wel? In kleding valt het trouwens goed te verbergen. (en ik heb ook van die dunne polsen, moet altijd kinderarmbanden om haha, alhoewel het de laatste tijd iets minder wordt, gelukkig.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:33

Ik ben echt dol op mijn billen :') Toen ik wat aankwam kreeg ik er ook een stevige billenpartij bij, en mijn hemel wat was en ben ik daar blij mee := Kan er echt van genieten als ik uitga en ik krijg een complimentje over mijn kont _O-

Broeken kopen is vervelend, maar ja. Ik heb hetzelfde hoor Rebec, is niet arrogant :n Ik ben lang niet altijd even trots op hoe ik eruit zie maar dan bedenk ik me dat er waarschijnlijk een hele hoop meiden rondlopen die juist weer jaloers zijn op hoe ik eruit zie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:37

Ja precies. :j En het belangrijkste: zelfs al is mijn lichaam niet heel mooi, het is wel gezond. :D En dat ik nooit bloesjes fatsoenlijk pas omdat mijn taille 3 maten kleiner is dan mijn borsten.. ach, dat nemen we maar voor lief.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:37

Zirkonia schreef:
Laura, jij hebt echt een leuke smaak! :) Zou willen dat dat soort dingen mij staan!

Ah thanks :D

DaisyDarling schreef:
Die tas Lau, is dat een leren sale tas van 99 naar 50? Want dan heb ik hem ook, is best een mooi ding :D
Leuke bestelling verder, ik ben dol op de h&m sportbh's met mijn kleine cup :j

Nee volgens mij is dit gewoon een plastic exemplaar :')
Ik heb er jaren geleden 2 gekocht & die vind ik (ondanks niet zo'n kleine cup) hartstikke fijn voor het skaten! Voor paardrijden en hardlopen geven ze te weinig ondersteuning.

Rebecca misschien is verbergen niet helemaal het goede woord! Kleding vinden die je lichaam zo goed mogelijk uit laat komen O:) Zo kan je in de ene broek een lelijke kont hebben terwijl je in een andere broek een fantastische kont hebt > Zonder iets te verbergen!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:38

Rebeccaa schreef:
Ja precies. :j En het belangrijkste: zelfs al is mijn lichaam niet heel mooi, het is wel gezond. :D En dat ik nooit bloesjes fatsoenlijk pas omdat mijn taille 3 maten kleiner is dan mijn borsten.. ach, dat nemen we maar voor lief.

Wees daar maar heel blij mee! Ik ben tevreden over m'n uiterlijk, maar heb over t functioneren van m'n lijf behoorlijk wat te klagen. Zou graag 20 cm inleveren of dikke billen hebben in ruil voor een gezond lijf :j