Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

happypaardje

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 10:13

Dankjulliewel! :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 11:24

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 11:26

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 11:26

Wat betreft die nagellak, is er ook nagellak die 2 weken blijft zitten :P ?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 11:30

Gellak blijft zeker twee weken zitten. De houdbaarheid van een normale lak hangt sterk van je lakkunsten en de staat van je nagel af. Er zijn merken die bij mij gerust 2 weken blijven zitten en er zijn ook merken die er binnen een uur vanaf liggen. Dat zegt niets over de kwaliteit van die lakken want beiden zijn goed, OPI en China Glaze.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 11:31

Tazzey schreef:
Wat is het mooi daar!!

Op mijn blog vandaag OPI Love is Hot and Coal. Zo'n ik-weet-het-niet kleurtje.

Ik vind 'm wel gaaf!

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 11:37

Tazzey schreef:
Gellak blijft zeker twee weken zitten. De houdbaarheid van een normale lak hangt sterk van je lakkunsten en de staat van je nagel af. Er zijn merken die bij mij gerust 2 weken blijven zitten en er zijn ook merken die er binnen een uur vanaf liggen. Dat zegt niets over de kwaliteit van die lakken want beiden zijn goed, OPI en China Glaze.

Mijn nagel is gewoon normaal :+ ? Geen bijzonderheden denk ik. En lakken, ik smeer het er gewoon op, of is daar een bijzondere manier voor? Essence, Gosh, you name it, alles brokkelt binnen 1 dag.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 11:47

Zoya Blaze

Gel polish moet onder een lamp Mandarijn.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 11:54

Mandarijn, je hebt lakken en smeren :D Begin sowieso met een schone nagel en een goede basecoat, lak niet over je nagelriemen heen en neem de randjes van je nagels ook mee en sluit af met een goede topcoat. Dan zou je best lang plezier van je manicure moeten hebben.

Ik heb bijv. 1 nagel die vetter is dan de rest. Op het oog niet te zien. Ik gebruik op die nagel een dehydrator en dan blijft de lak langer goed zitten. Het verschilt per persoon en per merk hoelang iets bij je blijft zitten.

Gellak moet inderdaad onder een UV of LED lamp.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 12:22

Dankjullie! :)
Ik ga proberen om in elk geval elk begin van de week (ma of di) een post te plaatsen, als het mij lukt wil ik ook proberen om er nog eentje extra op vrijdag te plaatsen. Kan het later altijd nog uitbreiden naar vaker een post, maar het leek me slimmer om maar niet direct te beginnen met elke dag. :o

Wat een enorm leuke schrijfstyle heb je Wubwub! Het leest echt zo weg, leuke blog ook! Hier ook een echte haat/liefde relatie met social media. :P

HippoLogic, dankje voor je feedback! :)
Heb ze nu aangepast (iets donkerder) nu alleen nog uitvogelen hoe ik ze in mijn thema een tikkeltje groter kan krijgen.

Isabel wat een grappige blog met dito naam heb je! En je post is uhh herkenbaar! :P :')

Mooi die sneeuw! Noorwegen is ook zeker een mooi land!

Handige tip in je blog Nienke! Ga zeker even verder kijken. Thnx voor het delen! :D

De nagellak blog's sla ik even over, word er altijd zo hebberig van en krijg gelijk zin om met nagellak bezig te gaan. Helaas door mijn werk mag ik geen nagellak op.. ;(

Het alternatief daarvoor heb ik een pakketje, waar je ontzettende glanzende nagels van krijgt zonder nagellak. Het blijft ook 2 weken lang super mooi glanzend. Maar tja geen kleurtjes...

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 12:26

Je zou ook een bufferset kunnen gebruiken Marinke. Ik heb de set van KOH en daarmee kun je je natuurlijke nagels heel mooi polijsten zodat ze prachtig gaan glanzen.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 12:30

Volgens mij heb ik zo'n soort set inderdaad. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 13:18

Wbt modeblogs.. Saar uit dit topic heeft een super vette modeblog. Ik heb een tijdje wat outfits gepost maar heb er ondertussen niet meer zo de motivatie voor. Ooit maar weer eens mee beginnen

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 13:42

Ik wordt zo hebberig van Tazzy's blog hahhahaha

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 13:52

Isabel_k schreef:
Ik wordt zo hebberig van Tazzy's blog hahhahaha

Sorry :o

Ik ben bezig met mijn WP pagina. Dit is wat ik tot nu toe heb. Ik ben eigenlijk alleen nog aan de voorkant bezig. Ik wil nog wat dingetjes qua code veranderen, in ieder geval taal op basis van de browser instellen enz.

Afbeelding

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 14:00

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 15:35

Ik had even geen tijd om veel te computeren (blame de tentamens) en ik kon gelijk 3 pagina's gaan bijlezen! Vandaag heb ik 5 tips om je tentamens te overleven online gezet. Helaas had ik geen tijd meer om de foto's in het artikel te zetten, dus dat moet ik nog maar even gaan doen als ik geleerd heb voor mn laatste tentamen.

Ik zit er ook aan te denken om een Engelse versie van mn blog op te zetten!

En over een modeblog: ik volg een Brits meisje, Melissa die een modeblog heeft maar ook tips voor het bloggen schrijft. Als je op bloglovin op Marmalade zoekt, vind je haar direct! (Haar kledingsmaak is wel heeeel erg duur maar het is zo leuk om allemaal te lezen!)

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 15:49

Hallo allemaal,

Ik was aan het rond speuren op bokt en kwam toevallig jullie topic tegen.
Normaal ben ik een stille meelezer (al jaren). Maar ik vind jullie topic zo leuk dat ik wel moest reageren.
Sinds kort ben ik ook een blog begonnen www.beautyfanatic.nl en het lijkt mij leuk tips uit te wisselen.
Mijn blog gaat voornamelijk over beauty en huidverbetering. Hier kan ik veel over vertellen omdat ik hierin al heel veel werkervaring heb.

Verder zal ik ook nog wat over mijzelf vertellen. Ik ben mama van Ninouk en natuurlijk ben ik gek paarden. Sinds een paar maanden heb ik helaas geen eigen paard meer omdat ik last van mij bekken heb en misschien nooit meer mag paardrijden. Daarom leek het mij beter om voor mij paard een huis te zoeken waar hij voldoende aandacht kreeg. Hij heeft nu een nieuw tehuis. bij een heel lief meisje die er ook wedstrijden mee rijd.

Ik zou het heel leuk vinden als ik met jullie mee mag schrijven op dit topic.
Als jullie nieuwsgierig zijn wie ik ben kan je via mijn blog naar mijn instagram gaan. Daar staan foto's op van mijzelf, mijn dochter en mij oude paard.

Groetjes, Conchita

Groetjes Conchita

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 15:51

Welkom! :)

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 15:53

Isabel_k schreef:
In dit topic zit fajez, heel erg leuk!

Ik moest even blozen hiervan hoor, lief compliment :D

Ben weer een halve week hier niet geweest en moet dus nu heel veel bijlezen, ga ik nu doen!

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 15:54

chanelle14 schreef:
Oh, wat is het prachtig daar in Noorwegen. <3

Een andere leuke modeblog is floortjeloves.com. Is een vriendinnetje van me van de middelbare school en nu aardig bekend met haar blog.

Hey die ken ik ook, ze heeft een super mooie blog vind ik! Leuk dat je aan mijn winactie mee deed, door je mooie naam herkende ik je haha! :-)

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 16:13

sietje22 schreef:
Hallo allemaal,

Ik was aan het rond speuren op bokt en kwam toevallig jullie topic tegen.
Normaal ben ik een stille meelezer (al jaren). Maar ik vind jullie topic zo leuk dat ik wel moest reageren.
Sinds kort ben ik ook een blog begonnen http://www.beautyfanatic.nl en het lijkt mij leuk tips uit te wisselen.
Mijn blog gaat voornamelijk over beauty en huidverbetering. Hier kan ik veel over vertellen omdat ik hierin al heel veel werkervaring heb.

Hele mooi blog heb je, vind hem heel proff. ogen!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 16:26

Welkom Conchita!

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 16:35

Mandarijn12 schreef:
Welkom! :)

dankjewel! :D :D :D :D

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 16:48

NienkeV1994 schreef:
Welkom Conchita!

Ook bedankt *\o/* , ik ga nu Ninoukje op bed leggen en daarna ga ik even wat pagina's lezen.
Denk alleen niet dat het lukt om alles terug te lezen :o :o .