Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Wat is het mooi daar!!
Op mijn blog vandaag OPI Love is Hot and Coal. Zo'n ik-weet-het-niet kleurtje.
Tazzey schreef:Gellak blijft zeker twee weken zitten. De houdbaarheid van een normale lak hangt sterk van je lakkunsten en de staat van je nagel af. Er zijn merken die bij mij gerust 2 weken blijven zitten en er zijn ook merken die er binnen een uur vanaf liggen. Dat zegt niets over de kwaliteit van die lakken want beiden zijn goed, OPI en China Glaze.
Mandarijn12 schreef:Gisteren heb ik een blog online gezet over het maken van een zoekwoordenanalyse: Een zoekwoordenanalyse: welke zoekwoorden gebruiken je potentiële klanten?
Wellicht ook interessant voor jullie qua vindbaarheid![]()
Daarnaast vandaag iets over meta descriptions:
8 Tips voor een goede meta description
chanelle14 schreef:Oh, wat is het prachtig daar in Noorwegen.
Een andere leuke modeblog is floortjeloves.com. Is een vriendinnetje van me van de middelbare school en nu aardig bekend met haar blog.
sietje22 schreef:Hallo allemaal,
Ik was aan het rond speuren op bokt en kwam toevallig jullie topic tegen.
Normaal ben ik een stille meelezer (al jaren). Maar ik vind jullie topic zo leuk dat ik wel moest reageren.
Sinds kort ben ik ook een blog begonnen http://www.beautyfanatic.nl en het lijkt mij leuk tips uit te wisselen.
Mijn blog gaat voornamelijk over beauty en huidverbetering. Hier kan ik veel over vertellen omdat ik hierin al heel veel werkervaring heb.