Ghostattack schreef:Iedereen straks hetzelfde vestZe hebben hem volgens mij in 4 kleuren. Zwart, grijs, bordeaux en soort beige
Haha en dan allemaal een foto sturen he :p
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Smee__ schreef:Dat is toch net zo met de Olaf spullen of die Harry Potter truien toen? (Waar ook iedereen om "zeurde" maar toen hoorde je niemand...) Snap het probleem niet, sommige mensen zijn wel zo vriendelijk om iets voor een ander mee te nemen. Je hóeft niet te reageren.
Oh mijn berichtje was geen kritiek hoor, maar ik heb dat shirt nog nooit gezien dus ben ik oprecht benieuwd wat er zo bijzonder aan is.
Dat mensen dingen voor elkaar meenemen vind ik juist hartstikke lief, ik hoop dus niet dat ik nu als zeurpiet word bestempeld.
Ghostattack schreef:Mijn vriend was een tijdje terug ook mee, ik had hem verplicht minstens 1 ding te kopenVervolgens loopt ie vrolijk rond te struinen en laadt van alles in in het mandje
MyLittleLove schreef:Mijn moeder had een olaftrui gekocht voor 2 euro.Inclusief rendierengewei op het hoofd.
_Selena schreef:MyLittleLove schreef:Mijn moeder had een olaftrui gekocht voor 2 euro.Inclusief rendierengewei op het hoofd.
Bij de primark? Hoeee?
Celiien schreef:MyLittleLove schreef:Ohjesterkte haha. En veel chocola eten dan maar?
Neeeeenee
Probeer af te vallen
_sharonnn schreef:Okeeeeeeee6 pagina's met discussie verder..
Ik ben onderweg naar Enschede!
Hoop er wat te kunnen vinden en hoop dat het niet te druk is![]()
Vriendlief is mee dus die zal wel een hartverlamming krijgen