Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mayniac_val

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:32

xMendy schreef:
Hijs maar 5 pleuries Huilen van het lachen
Net weer in een overvolle trein gezeten... door blikseminslag bij Uitgeest ofzo.. op een gegeven moment mochten er geen mensen meer in bij de tussengelegen stations (Hoorn - Amsterdam Centraal) pfff was echt niet leuk meer zo benauwd Scheve mond

altijd leuk om via daar naar A'dam te moeten... Had dat twee maanden uitgerekend de eerste les van een nieuw vak/docent van het nieuwe blok. Twee treinen na de mijne reed hij uiteraard weer normaal, had nog een paar uurtjes uit kunnen slapen Huilen van het lachen Vandaag had ik godzijdank geen tentamen, zou anders een beetje een probleem hebben gehad

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:34

Pff net had ik het écht gehad met het treinreizen
moest de trein van 10.19 hebben, trein kwam pas om 11.05...

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 13:51

@ mayniac_val: Ik woon in Hoorn dus ik heb geen keus Tong uitsteken Normaal gesproken heb ik nooit zoveel last qua vertragingen op dit traject maar dat van vanmorgen was wel heel extreem Lachen dat zei de conductrice ook door de intercom. Huilen van het lachen

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:19

ja fijn inderdaad die blikseminslag..
gelukkig had de trein naar enkhuizen vertraging toen ik op amsterdam centraal aankwam...dus even het station door gerend en m nog net gehaald..
en in hoorn hadden ze de trein richting alkmaar laten wachten...dus uiteindelijk was ik maar 10 minuten later thuis ^^

maandag ochtend was t overigens ook weer raak...
vertraging door uitgelopen werkzaamheden..
mn broertje kwam een half uur later aangelopen op t station...stond ik nog steeds te wachten...
altijd fijn dat soort dingen..

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:26

MarrieLeen schreef:
Wat ik trouwens ook zo dom vind van mensen..
Vanochtend was de trein van 52 vertraagd, en die kwam om 54 ofzo aan,
terwijl de trein naar Groningen om 55 zou vertrekken, aan de andere kant van het perron.
Wat doet die massa mensen, gaan allemaal die van 52 in, stampvol, terwijl die van 55 leeg was. Clown

ik doe het zelf ook altijd... bijv die 52 nemen..ipv de rustige 55..
heb namelijk wel eens zo slim gedaan om te wachten op die 55..
maar dan vertrok die overvolle trein van 52, ik braaf wachten op die van 55... wordt er omgeroepen dat die van 55 ook weetikveelhoelang vertraging heeft.
is me al een paar keer overkomen..
dus voortaan maar een stampvolle trein...

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 14:36

Zwitsal schreef:
ja fijn inderdaad die blikseminslag..
gelukkig had de trein naar enkhuizen vertraging toen ik op amsterdam centraal aankwam...dus even het station door gerend en m nog net gehaald..

Dat was waarschijnlijk de trein waar ik in zat op de heenweg.. die had namelijk vertraging

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:38

De trein waar ik in zat reed ook maar tot Oestgeest ofzo.
Gelukkig reed ie wel even van Gouda naar Amsterdam Muiderpoort Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:39

Mijne ging van Gouda niet verder dan Amsterdam Centraal Sigaar En we hebben ook nog eens twintig minuten bij Breukelen gestaan woepie! Haha!

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:40

Ik vind het soms ook best lekker om in de trein te zitten, dan heb ik teminste even tijd om rustig te zitten Schijnheilig Ik ben ook ongeveer 1 uurtje onderweg, waarvan 10 minuten in de bus. Bloos

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:41

Brennivin schreef:
De trein waar ik in zat reed ook maar tot Oestgeest ofzo.
Gelukkig reed ie wel even van Gouda naar Amsterdam Muiderpoort Haha!

Oegtsgeest heeft geen station Clown denk dat je leiden of uitgeest bedoeld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:42

Zowiezo gaat de trein vanuit Gouda niet verder dan Uitgeest, maar dat kon vandaag niet, dus ging hij niet verder dan Amsterdam Centraal Sigaar En die erna niet verder dan Wormerveer (Wormerwattes? Sigaar )

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:50

Als ik het zo hoor ben ik blij dat ik gister en vandaag vrij ben Lachen Reis normaal ook met de sprinter van uitgeest naar A'dam.. Al hoef ik maar naar koog bloemwijk dus was waarschijnlijk wel thuis gekomen Lachen

Zat gister trouwens in de trein vanaf alkmaar, zaten er een paar van die opgeschoten pubers Rolleyes (nou ja, ze zagen er niet uit als pubers maar zo gedraagden ze zich wel). De hele tijd lopen lawaai maken etc, harde muziek. Komt op een gegeven moment de conducteur, zij zetten snel de muziek uit, hij vraagt of ze die muziek niet meer zo hard willen zetten..
Vet brutaal doen tegen die conducteur natuurlijk, niemand had er last van blabla. 1 man zei dat hij er wel last van had gehad, begonnen ze tegen die man te zeuren toen de conducteur weg was.. pffff Clown Was blij toen ik uit kon stappen, wat zijn sommige mensen vermoeiend...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:51

Ik ga het dagboek van een treinreiziger denk ik niet via Bol bestellen, via Bruna kan het ook, en dan heb je geen verzendkosten Ja Lijkt me echt een lekker boek ook voor in de trein Clown

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:53

Ik ga de eerstvolgend keer even kijken of ze bij AKO dit boek ook hebben.

@lifaya, ik wou net ook al vragen uuuh oegstgeest een station???? Wil dan wel weten waar het is Haha!
(off topic waar woon je in oegstgeest?)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:55

in haaswijk woon ik , en woon jij ook in de buurt daar? of woon je niet in oegstgeest ?

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 15:01

Zwitsal, ja, dat risico is inderdaad wel aanwezig..
Ik kijk altijd even op het bord of ie rijdt, en vaak genoeg roepen ze het wel tijdig om.

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 15:06

pff ik moet nu voor het tweede jaar met de trein naar school. maar ik vind het niet echt geweldig. sochtends rennen omdat de treinen weer eens vertraging hebben.... en rennen omdat je naar huis toe wil. en treinen die gewoon helemaal niet rijden omdat ze staken!!!
maar het voordeel is dat je rustig wakker kunt worden en droog blijft! en het is wel gezellig met z'n alle in de trein

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:51

Hmm het onweert nu retehard hier in Amsterdam.. ben benieuwd of er iets van Bliksem inslaat Nagelbijten / Gniffelen anders zit ik hier straks vast Clown

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:52

omweer daar? dan komt t nu ook deze kant op!
vandaag na 5 weken denk ik (minimaal) met de trein geweest, wel maar 6 minuten ofzo Knipoog

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:07

Echt verschrikkelijk die vertraging vandaag. Ik woon dus in Castricum. Het was echt niet te doen, via 't openbaar vervoer naar a'dam. En ook niet met de auto trouwens. De eerste treinen bij ons reden weer rond half 5 vanmiddag hoorde ik.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:37

MarrieLeen schreef:
Ik kijk altijd even op het bord of ie rijdt, en vaak genoeg roepen ze het wel tijdig om.

Dat omroepen is altijd hopeloos en veel meer hebben we in Nieuw Vennep niet.
Meestal tegen de tijd dat de andere trein ook weg is (minuut of 5 later), gaan ze eens wat omroepen.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 21:08

Unwritten schreef:
Hmm het onweert nu retehard hier in Amsterdam.. ben benieuwd of er iets van Bliksem inslaat Nagelbijten / Gniffelen anders zit ik hier straks vast Clown

Ging idd ff tekeer, zat ook nog rond die tijd in Amsterdam Nagelbijten / Gniffelen

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:42

Horsefreak schreef:
MarrieLeen schreef:

Dat omroepen is altijd hopeloos en veel meer hebben we in Nieuw Vennep niet.
Meestal tegen de tijd dat de andere trein ook weg is (minuut of 5 later), gaan ze eens wat omroepen.

hehe bij ons roepen ze dat ook altijd veel te laat om..
en wij hebben niet van die luxe borden waar de vertrekkende treinen op staan Tong uitsteken (zowel op mn instap als mn uitstap station niet ^^)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:49

Op Nieuw Vennep hebben we alleen de omroepberichten, maar niet. Op mijn uitstapstation hebben ze zo ongeveer alles, maar ja, dat is dan ook Utrecht Centraal en ook op mijn overstapstations hebben ze ook vanalles (Schiphol en soms Leiden Centraal).

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:50

Ja, ik heb er vandaag 3 uur en 40 minuten over gedaan om vna anna paulowna in overveen te komen, echt trein in, trein uit, bus in, bus uit, wat een drama!

En dan zit je in de stress omdat je een belangrijk tentamen heb, gelukkig komt een groot deel uit de klas uit deze richting dus iedereen had last van uitgeest, echt wat een drama!