Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zwelgje schreef:En heb ook nog niemand gehoord van de in het buitenland wonende? Wij zijn belastingplichtig in NL en wachten ook met smart op de teruggaaf. Is toch een aardig centje.
Maar vorig jaar hadden wij het ook pas rond de 2e/3e week van juni terug, ik verwacht niet dat het veel eerder zal zijn.
We wachten af...meestal is het geld er eerder als de brief.
#Ymke# schreef:xxelviraxx schreef:JAAAAA vandaa de brief en het geld ontvangen. En ik heb het pas 29 maart ofzo pas ingevuld. Joepie Joepie Joepie
En wat heb je voor 1e letter van je achternaam?
(probeer de logica van de bd uit te vogelen, maar volgens mij is er geen logica)
anders hadden wij het al meestal midden mei binnen maar nu we het echt nodig hebben is het er nu niet
Ik woon in eindhoven en mn achternaam begint met de c 0maris0 schreef:Vandaag weer niks..
devine schreef:0maris0 schreef:Vandaag weer niks..
We lopen samen wel op ben benieuwd wie het van ons het eerder heeft dan zouden we bijna een champagnefles ervoor open trekken
devine schreef:0maris0 schreef:Vandaag weer niks..
We lopen samen wel op ben benieuwd wie het van ons het eerder heeft dan zouden we bijna een champagnefles ervoor open trekken
[/quote]
[/quote]
[/quote]
kan je kiezen uit rose/blanc..
jen schreef:Gister ook eindelijk de brief binnen en het geld op mn rekening, schrok wel even was wat meer dan ik had verwacht dus dat is mooi meegenomenIk woon in eindhoven en mn achternaam begint met de c
claud1 schreef:nu pas.... wordt het voor ons dan pas volgend jaar dan...