Nou ik ben thuis, maar hoe.. 
Gisteravond mocht ik mét een tas medicijnen en een verplichte 4 (!!!!!!) liter vocht om te drinken naar huis. Ik moest iedere 4 uur 6 tabletten om de boel basisch te houden en iedere 3 uur 1 tablet om de chemo uit mijn lichaam te krijgen en dus mijn waarden weer op peil te krijgen. Vannacht moest ik daarvoor steeds de wekker zetten dus slapen heb ik evengoed nog niet veel gedaan maar ik ben in ieder geval weer lekker thuis.
Vanmorgen ben ik weer wezen bloedprikken in het AMC en net belden ze met de mededeling dat alles eindelijk ver genoeg gedaald is ; ik mag stoppen met de extra medicijnen en mag het weer bij mn standaard hoeveelheid houden

Ik kijk uit naar komende nacht, heerlijk doorslapen......... 
Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes!!
ik heb mezelf inmiddels weer aardig bij elkaar geraapt dus nouja, schouders eronder maar weer! Nu heerlijk thuis een weekje bijkomen, tenzij ik dus koorts krijg.. ik heb namelijk een flinke griep te pakken en gisteren zat ik al twee keer op 38.. ik zit nu steeds onder de paracetamol maar als het er toch doorkomt moet ik direct naar het ziekenhuis voor een opname van 5 dagen. Hm