Info Wedstrijd regio noord!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 15:34

Top!
Ik heb een mail gestuurd naar onze webmaster om op www.deblauweruiters.nl op de hoofdpagina een link naar jullie site te plaatsen! Ik hoop dat het (gauw) gebeurd.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 15:36

Okee, hallo allemaal mijn internet deed het even niet meer.. Ik zie dat ik niet meer nodig ben te jureren, maar dat dat mij niet verteld word, hartelijk bedankt hiervoor Knipoog Dan ben ik denk ik helemaal niet meer nodig, als ik nergens nodig ben kom ik ook niet want dat heb ik niks te doen en dat is natuurlijk niet echt leuk Lachen Kan iemand mij vertellen waar ik dan nog wel nodig ben??

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 15:37

Ik zou namelijk de L voor de paarden jureren en de Z voor paarden en pony's, maar dat is hier niet helemaal duidelijk gemaakt, wat heb jij geregeld Tequilaros??? Scheve mond

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 15:41

Bij deze treed ik af van al mijn taken, ik word hier niet echt gewaardeerd.. Iemand nog een taak voor me die ik wel kan realiseren en die niet te moeilijk voor me is(volgens sommige mensen) En dit bedoel ik ook niet banketstaaf Lachen vind het alleen een beetje eehm venederend dat ze het eerst in het topic zetten en mij niet eerst even laten weten dat ik niet meer nodig ben, komt beetje hard aan Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Faelivrin op 07-01-05 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 15:43

joritalover schreef:
Bij deze treed ik af van al mijn taken, ik word hier niet echt gewaareerd.. Iemand nog een taak voor me die ik wel kan realiseren en die niet te moeilijk voor me is(volgens sommige mensen) En dit bedoel ik ook niet banketstaaflig Lachen vind het alleen een beetje eehm venederend dat ze het eerst in het topic zetten en mij niet eerst even laten weten dat ik niet meer nodig ben, komt beetje hard aan Scheve mond

Jah idd. Vind ik ook.
Beetje raar dat ze niet ingelicht wordt! Scheve mond

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 15:46

Ben haar nu aan het inlichten! En zie dit niet als afstoten ofzo van iemand, want alle hulp is welkom.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 15:50

Wat dachten jullie om het nog op de site www.paardensportgroningen.nl te plaatsen?

Daarbij vind ik deze topic een beetje vaag worden. Ik heb met meerdere mensen hierover gesproken en men denkt dat de organisatie niet goed is en daarom willen ze niet mee doen al vinden ze het wel een leuk idee... Ik denk dat het slimmer is dat de organisatoren het met elkaar onderling alles regelen, want ik heb geen idee wie er bij de organisatie zitten. Voor deelname enzo kan men opgeven via de website en via wedstrijden. De organisatoren houden contact met elkaar via msn, email, pb's, telefoon, fax, smsjes of weet ik veel wat nog meer en melden hun ontwikkelingen verder niet op Bokt. Zo blijft de topic misschien wat overzichtelijker en gaat niet iedereen zich bemoeien met de organisatie (waarvan ik er ook 1 ben Haha!)

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 15:53

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 15:54

Ik hoor vanaf nu niet meer bij het organiseren van de wedstrijd Verdrietig , ik word niet gewaardeerd hier, veel succes en plezier iedereen! Scheve mond

*Edit; ik trek me voorlopig terug, mijn reactie was een beetje erg heftig, dit ivm te situatie hier thuis.. Sorry daarvoor aan iedereen die ik nu beetje heb aangeproken.. Als jullie weten wat jullie met me willen hoor ik het wel via PB/Mail, als ik niet meer nodig ben iedereen succes Lachen

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:02

Dat vind ik behoorlijk l ullig dat wat hier nu gebeurd. Scheve mond Boos!
Ik ben het hélémaal eens met kimmy.
Heb me gelukkig nog niet ingeschreven..

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:07

Op de site staat het toch zodat het wel overzichtelijk is?
Ik moet zelf ook eerlijk zegge dat dit topic niet erg overzichtelijk is,
En tegenover Joritalover is ook idd erg l ullig
Maar het is wel voor het goede doel en ik vind het raar dat er nu mensen zijn die zeggen van owh ben blij dat ik me nog niet heb ingeschreven.

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:09

Ik heb me gelukkig wél ingeschreven het gaat namelijk om het goede doel.
Verder lijkt het mij ook verstandig dat de organisatie de zaken onderling afstemt (zoals dit bij elk wedstrijd gebeurt).
Het initiatief ligt er, inschrijven kan, en laat de organisatie het verder lekker onderling afstemmen, daar hoeft heel bokt verder toch niet over mee te denken ?!

Edit: Veel te snel getypt, even wat domme type-fouten weggewerkt Haha!

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:14

@ Grandeur, dank je. Jij snapt de opzet van het geheel. Marije en ik hebben gister avond (nacht) nog met elkaar op MSN gezeten om het een en ander kort te sluiten.. Dus we doen ons best.

Wietske87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:14

Ik ben het ook zeker over eens dat dit topic erg onoverzichtelijk wordt
Maar als alleen de organisatoren hier in dit topic gaan overleggen, raakt het topic misschien wel helemaal uit het zicht? Bloos
Is denk ik ook niet helemaal de bedoeling...

Misschien dat we in de beginpost alles overzichtelijk kunnen plaatsen? Dus datum, opgave etc. plus natuurlijk de site..

Zodat hier gewoon alsnog alle vragen en opmerkingen kunnen worden geplaatst? Bloos! Bloos! Bloos!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:16

Onderling verder organiseren lijkt me inderdaad een beter plan..

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:17

Ik zal proberen vanavond of morgen samen met marije alles op een rijtje te zetten en dat hier te posten zodat er duidelijkheid is voor iedereen!! Deal???

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:20

Deal Lachen

Wietske87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:20

TequilaRos schreef:
Ik zal proberen vanavond of morgen samen met marije alles op een rijtje te zetten en dat hier te posten zodat er duidelijkheid is voor iedereen!! Deal???

Deal! Knipoog

En laten we dit topic dan gewoon open voor jullie? (dus de organisatoren?)

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:22

topic blijft gewoon open voor alle suggesties, tips en alle andere dingen. Met elkaar kunnen we meer bedenken om geld op te halen dan met een paar man (vrouw)!!

Wietske87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:24

Helemaal mee eens! OK dan!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:25

Pardon? Ik heb toch niet voor niks een topic geopend op WD??? Dat was toch om alles overzichtelijk te maken? Dit topic is toch gewoon voor mensen die mee doen en leuke ideeen hebben??
Joritalover ik vind het sneu voor je, maar er zijn toch 100'en andere dingen die je kunt doen?? Daarbij als het voor bokt ofzo zou zijn zou ik het helemaal niet erg vinden, maar als er ook mensen buiten bokt meedoen en ze zien dat een 15 jarig meisje jureert. Ik weet wel het gaat er niet om, maar toch...
Kun je zelf niet meedoen???

Drunksheep

Ik ben het met Wietske eens.. Scheve mond
Komt een beetje erg banketstaaf over tegen JL, beetje alles achter haar rug om regelen zonder dat ze er iets van weet is een beetje belachelijk..

Maar ja, ik doe gewoon nog vrolijk mee Haha!

NehnaDagmar

Oh, ik post tegelijk Bloos Sorry..

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:28

Mijn paard is een week geleden verkocht, dus nee. Zoals ik al zei; heb me erbij neer gelegd en hoop dat ze een andere Jury kunnen vinden voor de M/Z (aangezien ze die eerst niet konden vinden en mij dus nodig hadden..) Ik snap je helemaal NehnaDagmar, en geef je groot gelijk Lachen
Laatst bijgewerkt door Faelivrin op 07-01-05 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:29

Bart heeft prima werk verricht Haha!