Theo van Gogh doodgestoken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:55

kadans16 schreef:
....reken maar dat die gast meer als 911 dagen in de gevangenis zal spenderen.

Ik hoop van wel! Ik sta op dit moment nergens van de kijken van het Ministerie van Justitie

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:58

ThePast03 schreef:
Wel degelijk ook om zijn uitzetbeleid. Folkert heeft zelf gezegd dat hij ook die arme mensen wilde beschermen tegen Pim Fortuijn.

Dat klinkt net als Bush en Blair die Amerika aanvielen om de Irakezen van hun dictator af te helpen. je kan achteraf heel veel redenen bedenken, maar dat verandert de echt aanleiding niet Bloos!

Kusia

Mariek87 schreef:
Overigens maakt een selecte groep buitenlanders het de allochtone bewoners van Nederland het heel erg moeilijk!

Waarom?
Als jij je als allochtoon je gewoon kan gedragen als een Nederlander en niet pissig wordt als je in het slechte hokje wordt gestopt, vind ik dat je je als 'buitenlander' je juist bewezen hebt. Dat je op een goed niveau in de maatschappij staat en je eigen leven lijdt.

knightloekie

Kusia schreef:
Ik hoop van wel! Ik sta op dit moment nergens van de kijken van het Ministerie van Justitie

dat hoopt iedereen !! Maar ja je kent het Nederlandse systeem.. Ontoerekeningsvatbaar en dan kun je op 1 hand natellen wat er verder gebeurd..

QHAhkbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:00

nou ik denk dat die kerel wel 30 jaar krijgt ofzo, want hij heeft iemand bekent vermoord, maar als je hij jouw vermoorde ofzo dan kreeg ie maar 5 jaar ofzo

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:00

Dat hij 911 uur mag doorbrengen
Clown

Sorry Bloos

tije

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:01

http://stream.2003.02.garnierprojects.c ... inloos.wma

Filmmaker Theo van Gogh is dinsdagochtend in de Linnaeusstraat in Amsterdam om het leven gebracht. Volgens de politie heeft de dader op de regisseur geschoten en is hij ook gestoken. Twee andere personen, onder wie een motoragent, raakten gewond bij de arrestatie van de vermoedelijke dader. Deze persoon is opgepakt. De aanslag is scherp veroordeeld door politici.

Onze vrienden Lange Frans en Baas B. hebben hier direct hun nummer zinloos voor aangepast, om de te beluisteren klik hier voor de mediastream met mediaplayer.

Ook Ruud de Wild je weet wel de man die zelf een schietpartij van dichtbij heeft meegemaakt op Pim Fortuyn heeft vandaag ook op radio 538 aandacht geschonken aan de dood van Theo van Gogh beluister deze streaming hier

Wij wensen de familie van Van Gogh en alle bekenden veel sterkte bij het verlies van hun dierbare. Wederom een actie van zinloos geweld!
Laatst bijgewerkt door tije op 02-11-04 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:01

Kusia schreef:
Waarom?
Als jij je als allochtoon je gewoon kan gedragen als een Nederlander en niet pissig wordt als je in het slechte hokje wordt gestopt, vind ik dat je je als 'buitenlander' je juist bewezen hebt. Dat je op een goed niveau in de maatschappij staat en je eigen leven lijdt.

Een buitenlander vermoord Theo van Gogh --> Nederland roept: K*Tbuitenlanders..

Volgens mij maken zulke buitenlanders het de allochtone bewoners van Nederland wel degelijk moeilijk!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:02

Kusia schreef:
Waarom?

mee eens ! En het zijn zeker niet alleen allachtonen.. er zijn net zoveel autochtonen die lekker meedoen om de samenleving naar de Kl*te te helpen Boos! Ze moeten die mensen maar allemaal op een eiland zetten en dan maken ze elkaar maar af..

Kusia

30 Jaar voor het afnemen van iemand zijn recht op leven? Voor het verdriet van de familie? Voor de onrust in de samenleving?

Die man mag levenslang krijgen en dan vind ik het nog niet genoeg.

Maar goed, dat is en blijft mijn mening Knipoog

parouscha

QHAhkbar schreef:
nou ik denk dat die kerel wel 30 jaar krijgt ofzo, want hij heeft iemand bekent vermoord, maar als je hij jouw vermoorde ofzo dan kreeg ie maar 5 jaar ofzo

30 jaar Verward
Te weinig !
Electrische stoel zou beter zijn, gelijk opruimen zulke mensen kunnen niet meer in de maatschappij, de kans dat ze het weer doen is groot!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:04

Kusia schreef:
Maar goed, dat is en blijft mijn mening Knipoog

helaas is vandaag weer eens gebleken dat een mening dodelijk kan zijn Huilen

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:04

Het is toch eigenlijk idd ziek dat zo'n gestoorde **** met 30 jaar weer vrij op straat kan rondlopen om de volgende vrije man of vrouw door zijn kop te knallen?

Oh oh oh, deze man heeft geluk dat ik niet de kans kreeg om hem persoonlijk.... ************ (ik censureer mezelf bij deze Boos! )

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:05

Kom, je denkt toch niet dat deze meneer 30 jaar achter tralies verdwijnt?? Volkert kreeg er 18....

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:05

tjonge..ik vind dit echt niet meer kunnen joh!!! Ik hoorde het vanmorgen om kwart voor 10, van een leraar...

@ parouscha: de elektrische stoel GUN ik hem niet eens, dan komt hij er veel te gemakkelijk van af! iemand zijn vrijheid ontnemen is de ergste straf.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:06

QHAhkbar schreef:

Dit slaat ook nergens op...

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:06

Mariek87 schreef:
Een buitenlander vermoord Theo van Gogh --> Nederland roept: K*Tbuitenlanders..

Volgens mij maken zulke buitenlanders het de allochtone bewoners van Nederland wel degelijk moeilijk!

Ik denk dat de buitenlanders van een bepaalde afkomst (voornamelijk religie) het voor diezelfde allochtonen moeilijk maken.
Ik denk dat menig Pool, Italiaan of Ghanees zich niet veel van die andere groep zal aantrekken.

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:07

@ Kusia, ja dat bedoelde ik, maar iedereen snapt wel dat ik dat ook bedoelde met allochtonen..

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:08

QHAhkbar schreef:
oke maar zo zijn ze niet allemaal denk daar om!!!! 1 op de 50 zijn zo maar niet iederreeeeeennnn!!!! Mijn Vriend doet ook niet zo en zijn hele familie ook niet dus please 1 marokkaan of "buitenlander"doet dit dan zijn niet gelijk alle buitenlanders slecht....

Ook ik heb iets te veel in mijn omgeving gezien.

Bijvoorbeeld het verbouwde en gebroken gezicht van mijn ex-vriend die door 3 marokanen in elkaar is getrapt.
Of mijn kleine broertje die een keer een mes op zijn keel heeft gehad,
later zelfs een pistool.
Hij was toen nog geen 10 jaar!!!
Of op 5 mei een hele groep van die lui die elke nederlandse jongere die ze tegen kwamen in elkaar trapte.

Ook denk ik aan dat meisje die verkracht is en daarna in brand is gestoken Verward

Heeeel toevallig waren dit allemaal marokanen.

Vind je het dan echt vreemd dat mensen rechtse ideen krijgen?
Is bij mij trouwens al wat langer dan de moord op Pim en Theo.

Ik heb gewoon te veel gezien,ellende die werd aangericht door dezelfde minderheidsgroepering...

joostvangestel

ceasario"]
[quote="Kusia schreef:
.

En Volkert is niet echt een 'gewone' Nederlander te noemen Knipoog

Wat is verschil tussen deze twee.

Het zijn allebei gestoorde tussen nog heel veel gestoorde "Nederlanders"
[/quote]

roerend met je eens. Waar iedereen zich feitelijk met recht zorgen over zou moeten maken is in mijn gedachte:

1) Hoe komt het dat de drempel steeds lager ligt om geweld te gebruiken? Ook als ik dit topic lees, maak ik me steeds meer zorgen dat mensen dit met geweld (doodstraf, etc) willen oplossen. Dat is dus een algemeen maatschappelijk probleem, niet van die paar psychopaten.

2) Hoe kan het dat dit soort psychopaten steeds weer aan wapens komen? Blijkbaar is de politiemacht niet in staat om dit tegen te houden.

Maar goed, wie ben ik? Ik woon in een redelijk vredelievend land. Hier steken olympische medaillewinnaars mensen neer in de kroeg en hier blazen tieners een half winkelcentrum vol met kinderen uit (leuk, spelen met explosieven Verward ). Er worden wel etnische minderheden diep beledigd, maar voorlopig zijn de moslims buiten schot geweest. Daarom ook minder van dit soort ellende.

Wat betreft die 911: twee opties, óf puur toeval, óf een geval van grootheidswaanzin van de dader, die noch PF of TvG heeft begrepen.

parouscha

Justy schreef:
Kom, je denkt toch niet dat deze meneer 30 jaar achter tralies verdwijnt?? Volkert kreeg er 18....

Dat is iets wat ik nog het ergste vind.
Als Familie kan je niet rusten als zo'n man gewoon weer over 30 jaar rond loopt.
Ik zou niet rustig kunnen blijven zitten als familie

Kusia

Oh, ok

Sorry Bloos

knightloekie

Misser schreef:
Dit slaat ook nergens op...

helaas zit er wel een kern van waarheid in Boos!
Gehoord van de pindakaas moord?? Jongen bekend dat hij zijn vriendin heeft vergiftigd.. is vervolgens ontoerekeningsvatbaar en krijgt strafvermindering heeft nu geloof ik maar 5 of 8 jaar..

QHAhkbar

Ze moeten die mensen maar allemaal op een eiland zetten en dan maken ze elkaar maar af..

Damn sorry maar hier schrok ik echt van wat ben jij voor ziek wijf!!! sorry hoor maar jullie vonden het toch zo erg dat iemand was vermoord waarom dan zulke dingen zeggen.....HET IS 1 PERSOON NIET ZIJN HELE RAS en er zijn ergere nederlanders dan "buitenlanders"ookal worden ze geboren in het nederland

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:09

ik heb helemaalniets met T van gogh
maar dit is echt idioot
je kunt maar beter geen mening hebben
of in ieder geval je mening niet uiten in publiek (als die enigzins beledigend zou kunnen worden opgevat )
voor je het weet ben je dood
ik ga niet letterlijk melden wat ik er van vind , dat komt door geen enkele censuur heen

maar we leven gvd in nederland, waar je recht van vrije meningsuiting hebt
waar gaat het naartoe naar NL

let wel , ik ben anti discriminatie, op welke basis dan ook
maar dergelijke mensen , enkeltje naar thuisland
met gang
kan me niet bommen welk geloof of nationaliteit
en als het een NLer is , abschiessen (dat ik dit nog eens zou "zeggen" )

als je in nl wil leven , heb je je verdomme aan de regels te houden
zo niet , opzouten

af en toe vraag ik me af of we niet beter de wereld maar heel snel naar zijn grootje kunnen helpen ,
zijn we van al het gedonder af