kadans16 schreef:....reken maar dat die gast meer als 911 dagen in de gevangenis zal spenderen.
Ik hoop van wel! Ik sta op dit moment nergens van de kijken van het Ministerie van Justitie
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:Wel degelijk ook om zijn uitzetbeleid. Folkert heeft zelf gezegd dat hij ook die arme mensen wilde beschermen tegen Pim Fortuijn.
Mariek87 schreef:Overigens maakt een selecte groep buitenlanders het de allochtone bewoners van Nederland het heel erg moeilijk!
Kusia schreef:Waarom?
Als jij je als allochtoon je gewoon kan gedragen als een Nederlander en niet pissig wordt als je in het slechte hokje wordt gestopt, vind ik dat je je als 'buitenlander' je juist bewezen hebt. Dat je op een goed niveau in de maatschappij staat en je eigen leven lijdt.
Kusia schreef:Waarom?
Als jij je als allochtoon je gewoon kan gedragen als een Nederlander en niet pissig wordt als je in het slechte hokje wordt gestopt, vind ik dat je je als 'buitenlander' je juist bewezen hebt. Dat je op een goed niveau in de maatschappij staat en je eigen leven lijdt.
QHAhkbar schreef:nou ik denk dat die kerel wel 30 jaar krijgt ofzo, want hij heeft iemand bekent vermoord, maar als je hij jouw vermoorde ofzo dan kreeg ie maar 5 jaar ofzo
Mariek87 schreef:Een buitenlander vermoord Theo van Gogh --> Nederland roept: K*Tbuitenlanders..
Volgens mij maken zulke buitenlanders het de allochtone bewoners van Nederland wel degelijk moeilijk!
QHAhkbar schreef:oke maar zo zijn ze niet allemaal denk daar om!!!! 1 op de 50 zijn zo maar niet iederreeeeeennnn!!!! Mijn Vriend doet ook niet zo en zijn hele familie ook niet dus please 1 marokkaan of "buitenlander"doet dit dan zijn niet gelijk alle buitenlanders slecht....
ceasario"]
[quote="Kusia schreef:.
En Volkert is niet echt een 'gewone' Nederlander te noemen