Dus nu op zaterdag en dan is het waarschijnlijk zo druk..
En ik zag iets voorbij komen dat je op de Zwarte Cross niet je eigen drank mee mag nemen op de camping? Wat is dat voor gierige zooi zeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Echt gierigheid ten top hoor.
Zet er dan een limiet op, 10 bier pp of weet ik veel.
Niet eens een blikje Fanta en broodje knack mee mogen nemen.. Man wat een duur (en onhandig) weekend wordt het dan.
Nyaleti schreef:Echt gierigheid ten top hoor.
Niet eens een blikje Fanta en broodje knack mee mogen nemen.. Man wat een duur (en onhandig) weekend wordt het dan.
Siggislief schreef:Nyaleti schreef:Echt gierigheid ten top hoor.
Of bepaalde mensen die ergens allergisch voor zijn vinden het fijn om hun eigen eten mee te kunnen nemen.
Die geen kruisbesmetting hebben gehad.
Foaly schreef:Geen drank en geen eten lees ik? Waar slaat dat nou weer op, hoezo mag je niet je eigen eten en drinken meenemen naar een camping
https://www.zwartecross.nl/camping/campingreglementen/
Siggislief schreef:Nyaleti schreef:Echt gierigheid ten top hoor.
Of bepaalde mensen die ergens allergisch voor zijn vinden het fijn om hun eigen eten mee te kunnen nemen.
Die geen kruisbesmetting hebben gehad.
Pluisje1998 schreef:Gisteren 12 uur gereden voor vakantie. Toen we aankwamen 32 graden en zonnig, heerlijk. Nu 18 graden, regenachtig en volgens de voorspelling blijft het de hele week zo.
Ben echt in staat om weer in de auto te stappen en naar huis te rijden.
Ik ervaar vakantie helemaal niet als ontspannend op het moment, en het enige waar ik naar uitkeek wat thuis niet kan was in de zon aan het zwembad liggen. En dat kan dus niet dus dan ga ik net zo lief naar huis
Polarize schreef:denisesilver schreef:Wel mooi op de naad, Polarize. Kan he een stiksel opzetten, is het weer als nieuw. Wel vervelend dat ze beide zo slijten.
Mwah ik heb even gekeken hoe t gescheurd is en het is de stof zelf, dus ben bang dat dan het gewoon weer gaat scheuren