Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WenK schreef:Picopico schreef:Is hier iemand in Montenegro geweest? Is dat aan te raden?
Wij dit jaar tijdens onze rondreis. Wij vonden het fantastisch, maar of het voor een ander aan te raden is hangt nogal van de specifieke voorkeuren af.
Suzanne F. schreef:Little_Gift schreef:Ik vraag me af waar de term "op wintersport sturen" vandaan komt als het over euthanasie of levensbeëindiging gaat bij dieren(of wordt dat bij mensen ook gebruikt?)?
Heb dus 2 dingen die ik me afvraag duidelijk
Dat is voornamelijk bij kippen, dan gaan ze de diepvries in.
DuoPenotti schreef:Ook geen idee waar het vandaan komt. Vroeger werden ze verkocht naar Italië.
Nu is het inderdaad op wintersport.
Geen idee waar ze in juli heen gaan.
Dat is dan mijn vraag
chanicha schreef:Little_Gift schreef:Ik vraag me af waar de term "op wintersport sturen" vandaan komt als het over euthanasie of levensbeëindiging gaat bij dieren(of wordt dat bij mensen ook gebruikt?)?
Heb dus 2 dingen die ik me afvraag duidelijk
Heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord!
Picopico schreef:WenK schreef:
Wij dit jaar tijdens onze rondreis. Wij vonden het fantastisch, maar of het voor een ander aan te raden is hangt nogal van de specifieke voorkeuren af.
We willen 4-6 dagen in november, een beetje lekker weer (15-20 graden is prima), niet zo duur en zonder auto. We kwamen bij Portugal of Montenegro uit. Portugal zijn we al een keer geweest, vandaar dat we aan Montenegro denken. We kennen alleen echt niemand die daar is geweest. We vragen ons vooral af hoe goed het ov is en of het oké is voor 2 blonde vrouwen
Little_Gift schreef:Nyaleti schreef:Komt dat niet voornamelijk van eigen slacht? Meer kind proof dan "z'n kop er af hakken" oid.
Bij de dierenarts gaan ingeslapen dieren ook de vriezer in. Maar daar wordt nooit op zo'n manier er over gesproken is mijn ervaring.
Ik mag toch hopen dat niemand zijn eigen paard slacht
Nyaleti schreef:Komt dat niet voornamelijk van eigen slacht? Meer kind proof dan "z'n kop er af hakken" oid.
Bij de dierenarts gaan ingeslapen dieren ook de vriezer in. Maar daar wordt nooit op zo'n manier er over gesproken is mijn ervaring.