Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 22:30

Britta31 schreef:
Mijn man gaat steeds langer en harder snurken,ik heb gezegt dat ik niet kan slapen daardoor,nu ligt hij op de logeerkamer en wil niet meer naast mij liggen :( Maar moet eerlijk zeggen dat ik nu wel weer kan slapen :=

Snurken kan meerdere oorzaken hebben, maar ook slaapapneu kan snurken veroorzaken. Het kan echt de moeite waard zijn om dit uit te sluiten. Sinds ik mijn slaapbeugel heb (in mijn geval vanwege slaapapneu, nu ruim 2 jaar) snurk ik ook niet meer.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 22:32

Eapy schreef:
Wanneer mensen vragen “wat is x?” maar er dus al 10000 jaar een magische zoekmachine bestaat die iedereen (en zeker als je precies op dat moment op een online forum zit) direct ter beschikking heeft en zo ongeveer op ELKE vraag het antwoord geeft.

Tja, als je voortdurend overal Google voor moet gebruiken wordt interactie met een gesprekspartner ook nihil. Toch veel leuker als iemand het zelf kan uitleggen?

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 22:52

Telpeva schreef:
Die nieuwe reclame van paradontax! Ik schrik elke keer, en na meerdere keren terugspoelen kan ik nog steeds niet ontcijferen wat die vrouw zegt.

Goede longen...

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 23:23

Elke keer als ik een burgernet melding krijg klik ik bijna onderaan op "bel 112" omdat ik uit automatisme op dat knopje wil drukken :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 00:43

Kittens en planten.

Drie woorden, niets meer en niets minder.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 03:03

Bloedneus. Waarom altijd 's nachts :?

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 05:00

Hier gaan we weer met de plafond dienst :n

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 05:51

Wakker... ik heb vakantie en wil slapen kom op zeg

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 07:16

Het feit dat veel mensen om mij heen vakantie hebben, ik alleen maar dingen hoor over vakantie nu, alles en iedereen er op in is gesteld dat mensen nu vakantie zouden hebben.

Ik ben alleen 1e kerstdag, 2e kerstdag, nieuwjaarsdag en de zondagen vrij deze weken -O-

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 08:45

Biebz schreef:
Het feit dat veel mensen om mij heen vakantie hebben, ik alleen maar dingen hoor over vakantie nu, alles en iedereen er op in is gesteld dat mensen nu vakantie zouden hebben.

Ik ben alleen 1e kerstdag, 2e kerstdag, nieuwjaarsdag en de zondagen vrij deze weken -O-

Herkenbaar, man heeft vakantie en ik moet werken. 2de kerstdag en een zondag. En natuurlijk de rest van de week. Werk maar 4 dagen in de week maar toch.. ik wil ook vakantie eb uitslapen.

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 09:26

Biebz schreef:

Herkenbaar….
Ik ben met kerst vrij. Dan 5 dagen werken, 1 vrij en dan weer drie dagen

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 09:39

Ik ben met kerst aan t werk.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 09:59

Ik ben voor het eerst in 20 jaar ofzo, vrij rondom kerst. Maar begin ziek te worden, keelpijn, snotterig en beginnende hoofdpijn -O-

Aanvullende ergernis: ik wacht al bijna drie maand op uitbetaling van een creditnota van Odido. Eerst zou dat binnen vier weken gedaan worden, toen werd het binnen twee maanden en twee weken geleden werd er gezegd dat het elk moment kon gebeuren, maar ze hadden wat achterstanden. Ik wil gewoon @€!! mijn geld terug na al het gezeik wat we gehad hebben. Het abonnement is al stopgezet vanaf september. Moet ik eens proberen, om niet te betalen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 10:06

Ik heb genoeg gewerkt voor en tijdens kerst en oud en nieuw voor een heel leven. Wat dat betreft wel heel gelukkig met een kantoor baan. Iedereen die moet werken met de feestdagen succes, sterkte en bedankt! :knuffel:

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 10:20

Ik werk graag met de feestdagen, dan is het een stuk rustiger en kan ik nog eens wat leuke projectjes opstarten/afronden. Het is dat ik nu altijd thuiswerk, maar het is dan ook een stuk rustiger rijden naar kantoor. Maar ik kan me best voorstellen dat niet iedereen het leuk vindt, dus sterkte voor jullie :knuffel:

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 10:26

Zit op meerdere garnalen groepen op Facebook, hoe vaak de vraag voorbij komt met 'ik heb wormen in m'n aquarium, kan het kwaad?' zonder foto of filmpje is het moeilijk raden want er zijn wel meer dan 1 soort

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 10:53

Ik heb 6-7 jaar in een supermarkt gewerkt en ben eerder dit jaar gestopt, heerlijk om eens niks te hoeven tijdens de kerstvakantie

Oké ik heb wel iets van 10 projecten voor school die ik af moet maken, maar dat is anders :')

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 10:58

alweer post van Postcode loterij in de bus met "aan de bewoners van"
ga toch weg met jullie troep zeg

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 11:09

Roihi schreef:

Een baksteen naar hun antwoordnummer sturen +:)+.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 11:10

Roihi schreef:

Dit en in combinatie met; je bent geselecteerd. Nee ik hoef die rommel ook niet.

En aanvullend: ben weer lekker vergeetachtig vandaag in combinatie met dingen uit handen vallen….

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 11:26

maralyn schreef:
Ik ben met kerst aan t werk.

Dat wilde ik graag, maar de toko is gesloten tijdens deze dagen... Bij mijn vorige banen mocht ik gelukkig wel met de kerstdagen werken. Heb bij het huidige werk zelfs nog bijna gesmeekt of er niet achterstallige klusjes te doen zijn, maar nee, 'ook voor jou is de zaak die dagen dicht'. Vandaag en morgen nog werken (had dit keer 6 dagen achter elkaar, eigenlijk 8 maar er is één dag vorige week door mijn leidinggevende tussenuit gehaald) en dan dus twee dagen vrij en vrijdag weer werken. Ik heb echt geen hekel aan werken, vooral in deze periode niet. Moet er niet aan denken dat ik vrij ben tussen al die hysterische kippen zonder kop om mij heen, alleen maar omdat dit wordt opgelegd door de commercie en de familie. Dan ben ik liever vrij met mooi weer en dat juist heel Nederland aan het werk is. :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 11:27

Communicatie toolkit ontvangen van een organisatie. Waarin - jawel - 1 social media post zit met een afbeelding in word geplakt. Welke stagiair....

(NB: Een communicatietoolkit bevat vaak planning, persbericht, social media post, foto's los, etc... Ik ga er zelf maar een bericht van schrijven :+)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 11:28

_San87_ schreef:
Roihi schreef:

Een baksteen naar hun antwoordnummer sturen +:)+.

Dat heeft mijn moeder vroeger een keer gedaan, nadat ze tig keer had gebeld en geschreven met het verzoek om haar gegevens uit het bestand te verwijderen. De laatste keer had ze aangegeven dat ze anders een baksteen of een kilo zand zou retourneren en toen werd er ook niets mee gedaan, dus heeft ze daad bij het woord gevoegd en werkelijk een baksteen naar het antwoordnummer gestuurd. Nooit meer iets van gehoord. +:)+

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 11:29

Expres de Jumbo besteld voor bezorging, hebben ze natuurlijk 2 producten weer niet. Kan ik alsnog naar die schijtwinkel. Stuur mn vriend wel vanavond :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 11:30

De site waar het kan weet ik niet meer maar je kan jezelf afmelden voor de postcodeloterij post, een paar jaar terug heb ik dat gedaan en ik ontvang het ook al jaren niet meer. Lekker rustig!