Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Hier is het tot nu toe altijd gewoon Zwarte Piet geweest, maar ik hoorde dat dit jaar zelfs bij ons in het dorp een anti-Zwarte Pieten corps zou komen. Zo jammer allemaal. Verder nog niets over gehoord, dus of het ook werkelijk zo is geweest dat weet ik niet. Maar als het wel zo is, dan vind ik dat stom.
purny schreef:Kaartje voor Robbie Williams... 179 euro...
Shimar schreef:Beyonce met haar perfectie. Ook vind ik andere sterren stom die vrouwen als empowering neerzetten met schaarse kleding en sexgetinte bewegingen.
Hoezo spelen ze de mannen hiermee niet ontzettend in de kaart?
Ik hou van de muziek van tate mcrae maar wtf ?
https://youtu.be/Bpaf6Dm9iRc?si=kryEivWZihzSDAB- uitleg heel graag?
Mijn dochter zegt dat alle meiden er zo bij zouden lopen als mannen niet zo seksistisch zouden reageren….
Bellatrix schreef:Ik heb net de telefoon opgenomen (NL 06 nummer) en kreeg een Engels sprekende mevrouw aan de telefoon. Iets over dat ik iets zou hebben afgesloten 5 jaar geleden en daar zouden bitcoins op staan...zodra ik dat woord hoorde heb ik opgehangen. Maar ik vind mezelf stom dat ik langer dan een paar seconden geluisterd heb. Wat als mijn telefoon nou gehackt is?
Bellatrix schreef:Ik heb net de telefoon opgenomen (NL 06 nummer) en kreeg een Engels sprekende mevrouw aan de telefoon. Iets over dat ik iets zou hebben afgesloten 5 jaar geleden en daar zouden bitcoins op staan...zodra ik dat woord hoorde heb ik opgehangen. Maar ik vind mezelf stom dat ik langer dan een paar seconden geluisterd heb. Wat als mijn telefoon nou gehackt is?
Selina schreef:Ik neem daardoor onbekende 06 nummers niet eens meer op. Als het een serieus iemand is laten ze maar een voicemail achter