Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Hoelang duurt dit virus nog wat ik te pakken heb? Dik 1,5 week verder en nog steeds last van hoesten en verkouden. In de ochtend heb ik nog steeds een ziek gevoel. Trekt na een tijdje wel weg.
Zo ziek was ik niet eens , maar het heeft toch behoorlijk wat invloed op mijn lichaam merk ik ( en mentaal ook wel een beetje , ben steeds best wel moe )
Polarize schreef:De paarden hebben een hele mooie betonplaat (en nog een 2e betonplaat waar water en hooi op staat)...maar waar mesten ze? Ja nee het meest modderige stuk van het land natuurlijk. Het valt gewoon niet op te ruimen. En alle 3 gaan op dezelfde plek dus er ligt elke dag ook gewoon een hoop die wel dagelijks opgeruimt moet worden, maar het is bijna niet te doen
wyoming schreef:Irritant ziggo mannetje aan de deur. Ik zeg, ik heb geen interesse, ik heb net bij kpn verlengd. Ja maar je hebt nog 14 dagen bedenk tijd. En je krijgt korting en dit en dat. Ja maar ik heb geen interesse zeg ik toch? Ja maar…..
Ik heb geen interesse, doei. En de deur dicht.
xPabloBokt schreef:wyoming schreef:Irritant ziggo mannetje aan de deur. Ik zeg, ik heb geen interesse, ik heb net bij kpn verlengd. Ja maar je hebt nog 14 dagen bedenk tijd. En je krijgt korting en dit en dat. Ja maar ik heb geen interesse zeg ik toch? Ja maar…..
Ik heb geen interesse, doei. En de deur dicht.
https://www.bol.com/nl/p/aluminium-deur ... androidapp